Wat bedoel je juist met een prijzen systeem?
Gewoon een systeem waarmee je een nieuwe prijs kan toevoegen etc?
Posts by wimmpie
-
-
Ok, ik zou dus graag een pagina include, het enige probleem is dit:
de pagina komt in een div die pas zichtbaar wordt als je op een plaatje geklikt hebt.
Dit is dus jquery, maar ik zou willen dat de pagina pas geinclude wordt wanneer je op het plaatje geklikt hebt,
Dit om het database verkeer te verminderen.Hoe doe ik dit? Aangezien php geen rekeking houdt met jquery
-
maar van een php include kan je de breedte en hoogte toch niet instellen???
wat bij frames wel kan... -
Hallo,
ik hoor wel eens zeggen dat frames heel verouderd zijn...
Maar wat moet je dan in de plaats gebruiken?
Ik wil het wel eens wetenWillem
-
Als ik de checkbox een class geef met als margin: 0px gebeurd er niks....
hier is de cssCode
Toon Meerbody { background:transparent; } a { text-decoration: none; } a:link { color: #ffffff; } a:active { color: #ffffff; } a:visited { color: #ffffff; } a:hover { color: #e2d8ce; } .intro_bg a { color: #000000; } .intro_bg a:hover { color: #968d84; } .content { width: 1000px; margin: 0px auto; } .title { font-family: Viner Hand ITC; color: #e2d8ce; font-size: 43px; text-align: center; } .page { background-image: url('../images/layout/bg.png'); width: 802px; height: 614px; margin: auto; } .char { float: left; width: 422px; height: 614px; background-image: url('../images/layout/char.png'); background-repeat: no-repeat; background-position: 20px 20px; } .intro_bg { padding-top: 30px; float:left; } .intro { font-family: Verdana; font-size: 13px; color: #000000; padding-left: 5px; padding-top: 7px; background-color: rgba(255, 255, 255, 0.324); width: 357px; height: 77px; border-radius:5px; } .reg_bg { background-color: rgba(255, 255, 255, 0.324); border-radius:5px; margin-top: 20px; float:left; width: 264px; height: 38px; } .reg { font-family: Verdana; font-size: 25px; font-weight: bold; color: #000000; padding-left: 5px; padding-top: 2px; } .login_font { font-family: Verdana; font-weight: bold; color: #000000; font-size: 14px; margin-bottom: 5px; } .login_div { background-color: rgba(255, 255, 255, 0.324); width: 357px; height: 77px; border-radius:5px; width: 182px; height: 22px; } .ww_font { margin-top: 5px; font-family: Verdana; font-weight: bold; color: #000000; font-size: 14px; margin-bottom: 5px; } input { background: transparent; border: transparent; width: 182px; height: 22px; } .login { font-family: Verdana; font-size: 17px; font-weight: bold; color: #000000; padding-left: 5px; } .screen_bg { float:left; width: 327px; height: 206px; } .screenbox { width: 357px; height: 206px; background-color: rgba(255, 255, 255, 0.324); border-radius:5px; } .screenbox img.screen{ float: left; margin-left: 15px; width: 100px; height: 90px; border: 0px; margin-top: 10px; } .link { text-align: center; clear: both; font-size: 15px; font-family: Verdana; font-weight: bold; color: #ffffff; } .footer { text-align: center; font-size: 14px; font-family: Verdana; color: #ffffff; margin-top: 5px; } /* NU HET LIGHTBOX GEDEELTE*/ .close { font-family: Verdana; font-size: 20px; font-weight: bold; width: 50px; float: right; margin-top: 20px; margin-right: 5px; text-align: center; } .close a:link { color: #000000; } .close a:visited { color: #000000; } .button a:hover { color: #968d84; } .framez { width: 760px; height: 550px; margin-top: 15px; margin-left: 20px; border: transparent; } #test { position: absolute; background-image: url('../images/layout/bg.png'); width: 802px; height: 614px; margin: 0px auto; margin-top: -654px; margin-left: 99px; display: none; } /* NORMAL PAGE CSS */ h1 { font-family: Viner Hand ITC; text-transform: uppercase; margin-top: -10px; } h2 { font-family: Verdana; } div { font-size: 13px; font-family: Verdana; } .button a:link { color: #000000; } .button a:visited { color: #000000; } .button a:hover { color: #968d84; } .button { font-family: Verdana; font-size: 17px; font-weight: bold; color: #000000; } .checkbox { margin: 0px; }
-
Hallo,
ik heb weeral een probleem met mijn script...
De checkbox op mijn registratiepagina heeft een grote margin links en rechts,
zoals hieronder op de foto...nu heb ik echt geen enkel idee waaraan dit kan liggen...
Dit is de html code:HTML<html><head> <link href="css/css.css" rel="stylesheet" type="text/css" media="screen"> <script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.6.2/jquery.min.js"></script> <script type="text/javascript"> function init () { document.getElementById ('my_link').onclick = function () { document.getElementById ('registreer').submit (); return false; } } window.onload = init; </script></head><body> <h1>registreren</h1> <div style="width:49%; float:left;"> <h2>Algemene Voorwaarden</h2> <ul> <li>Het gebruik van bots of proxy's is verboden.</li><br> <li>Maximum 1 account per persoon.</li><br> <li>Volg altijd instructies van de crew op. Ga niet op een ongepaste manier in discussie met de crew.</li><br> <li>Maak geen reclame voor andere websites.</li><br> <li>Toon geen racistische, discriminerende of 18+ content op deze site.</li><br> <li>Vraag nooit naar iemand zijn wachtwoord, een crewlid zal dit ook nooit vragen.</li><br> <li>Accounts hacken, het misbruik maken van fouten in een spel is ten strengste verboden.</li><br> <li>Legend of the samurai mag gebruik maken van cookies.</li><br> <li><b>Door op Legend Of The Samurai in te loggen ga je automatisch akkoord met deze regels</b></li> </ul> </div> <div style="width:50%; float:right;"> <form method="post" id="registreer"> <div><b>Gebruikersnaam:</b><br /><div class="login_div"><input type="text" name="login" size="24"/></div></div> <div><b>Wachtwoord:</b><br /><div class="login_div"><input type="password" name="ww" size="24"/></div></div> <div><b>Herhaal Wachtwoord:</b><br /><div class="login_div"><input type="password" name="hww" size="24"/></div></div> <div><b>E-mail:</b><br /><div class="login_div"><input type="text" name="mail" size="24"/></div></div> <div><input type="checkbox"><b>Ik heb de Algemene Voorwaarden gelezen en ben akkoord.</b></div> <div class="login_div"> <div class="button" style="text-align: center;"> <a href="#" id="my_link">REGISTREER</a> </div> </div> </form> </div></body></html>
Ziet er iemand waaraan dit kan liggen?
Alvast bedanktEdit:
om één of andere reden word mijn code opgeslagen zonder enters :s -
-
Hallo,
ik ben bezig met mijn spel en ik stuit op het volgende probleem:
mijn lightbox moet verschijnen bovenop de huidige pagina, in die lightbox zit een frame waarmee een andere pagina wordt geopend.
Het probleem is dat dit frame onder de lightbox verschijnt. In Google Chrome werkt het mooi, maar in firefox en IE niet...
Kan iemand mij helpen?CSS-code:
Code/* NU HET LIGHTBOX GEDEELTE*/ .close { font-family: Verdana; font-size: 20px; font-weight: bold; width: 50px; float: right; margin-top: 20px; margin-right: 5px; text-align: center; } .close a:link { color: #000000; }.close a:visited { color: #000000; }.button a:hover { color: #968d84; } .framez { position: relative; width: 760px; height: 550px; margin-bottom: 35px; margin-left: 20px; border: transparent; }
HTML-code:
Code<div id="test"> <div class="close"><a href="#" onClick="closelb();">X</a></div> <iframe class="framez" id="frame"></iframe> </div>
De lightbox zit in geen enkele div, behalve de "content"-div die als enige css inhoud auto margin heeft.
live voorbeeld: http://legendofthesamurai.gamecoll.com/NV/
alvast bedankt,
Willem -
Dit moet niet in de lounge staan
post de scripts een keertje -
-
ja wat begrijp je niet goed? Je steekt gewoon de waarde van "who" in een variabele en dat stop je in de database, net zoals je gedaan hebt met de login, e-mail, etc.
-
sorry, typfoutje van mij
-
De bovenste code is hoe je de gekozen draak in een string krijgt en het onderste stukje code kan je passwoord value vervangen die
"". en ."" zijn namelijk overbodig -
-
VLC media player, daar gaat het ook mee
-
Mooi alleen vind ik dat je het topje van de kerktoren had mogen weg photoshoppen...
-
Ik vind dat koen de beloning niet moet optrekken. Als je cp niet dankbaar bent voor al de hulp die al geboden is, dan doe je gewoon niet mee...
-
w3schools.com
-
5 euro paypal voor de game
-
Nee, en zoiets zou echt niet goed zijn... Want we willen ook noobs helpen met het leren van php etc.