Lettertype blijft hetzelfde...
zou het iets te maken kunnen hebben met hoeveel pixels per inch?
Posts by wimmpie
-
-
Hallo iedereen,
ik werk op mijn laptop met photoshop CS6 maar de letter grootte is niet correct. Even ter demonstratie
De "5 GB schijfruimte" moet 11pt zijn (dit is zoom 100%)
En als ik die laag dan naar een ander bestand kopieer dan word de lettergrootte plots 30pt. Maar als ik het naar een nieuw bestand kopieer blijft hij hetzelfde...
Wat doe ik fout?Alvast bedankt
Willem
-
Je moet toch ergens in een input zetten wat het opzak_nummer is??? anders doet hij volgens mij maar wat...
-
Bedoel je dat hij het verkeerde dier transformeert of naar de verkeerde vorm>
-
Moeten we zelf nog een logo maken???
En waar staat starohosting voor? Wat betekent de naam? -
http://www.phpro.org/tutorials…nversion-With-FFMPEG.html
Als je website ffmpeg ondersteund kan je hier wel iets mee -
Nee, slechts eentje
ik zal meteen eens proberenEdit:
Opgelost, de handleiding was idd niet correct en die mens van de computerwinkel had het niet goed uitgelegd...
Het lag niet aan de dominostekkerHij zit trouwens alleen in een dominostekker, omdat het stopcontact te ver weg is.
Toch bedankt iedereen
-
dat moet (zoals ik al zei) >= worden en die miljoen moet je vervangen door het bedrag dat de speler heeft...
slimmerik :p -
Uiteraard al bekeken, er staat niks bij over de homeplugs die niet met elkaar verbonden geraken...
Toch bedankt voor de hulp -
Maikel, dankjewel voor de uitleg nu snap ik het.
De juiste tijden komen er nu wel uit, maar ik kan ze in de volgende functie niet sorteren op tijd
Weet iemand hoe ik dit moet doen? -
Beste,
mijn ouders hebben enkele dagen geleden Wi-Fi homeplugs van Sitecom (type LN-555).
Ze kregen deze eerst niet aan het werk. Toen zijn ze teruggegaan naar de winkel, waar bleek dat de handleiding niet klopte... Alleszinds, die mensen ginder hebben het werkend gekregen en toen werkte het tot vandaag.
Nu kunnen de homeplugs geen verbinding maken met elkaar... We hebben al verschillende keren geprobeerd ze opnieuw in te schakelen volgens de handleiding.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? De helpdesk bellen kost 50 eurocent per minuut (terwijl we al €100 betaald hebben) en mailen duurt volgens hun website 2 dagen om te antwoorden (nog langer door het weekend).Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? --'
Willem
-
rickvbeek: dat moet >= zijn
-
De lounge is niet voor script-topics...
En hier een voorbeeldje van mezelf:
http://ictscripters.com/forum/…nderen-na-array-push.html
2 Dagen oud en nog altijd geen reactie, ik heb het mooi en netjes zelf kunnen uitzoeken. -
Open de console van je browser eens en kijk of er foutmeldingen staan
-
Ik wil niet moeilijk doen ofzo maar
1) Niet iedereen is beken met OSbanditi
2) Niet iedereen interesseert er zich in
3) Waarom staan al jou topics in de lounge ipv het forum?
4) Die 5 minuten is lichtjes overdreven
Misschien moet je er zelf nog tijd in steken na het plaatsen van een bug op ICTSDoe ik ook altijd en dan komt het meestal goed :p
-
Hallo,
ik heb de volgende functie:
PHP
Toon Meerprivate function contract_per_gebouw($key, $contract_per_gebouw) { echo '<br>Contract_per_gebouw'; foreach($contract_per_gebouw as $gebouw => $contract)// loop door de contracten { if(!array_key_exists($contract->source, $this->send_array)) $this->send_array[$contract->source] = array(); if($contract->type == 2) { while(strtotime($contract->tijd) <= time()) { array_push($this->send_array[$contract->source], $contract); $contract->tijd = Misc::timestamp(3600, $contract->tijd); } } } $this->sort_delivery_time($key); // zet alle inkomende en uitgaande samen en sorteer op tijd $this->calculate_delivery($key); //print_r($this->send_array); echo '<br>'; // array sorteren op tijd // controleren by elke waarde of er een contract type 3 is en ofdat de opslag niet vol zit etc... // anders versturen (in de to_array steken) // op naar het volgende gebouw }
Het enige probleem is dat deze lijn code
alle andere tijdwaarden die al in de array zijn gezet ook aanpast naar de laatste tijd en dat mag dus niet...
Weet iemand een oplossing?Willem
Oplossing
Blijkbaar werkte het niet omdat die send_array dan een stdClass bevatte ofzoiets...
Waarschijnlijk iets met de reference van een stdClass, kan iemand meer uitleg geven? -
Damned, daar gaat ons pokerscript...
Wat gebeurt er met war4europe? -
Als het helemaal gratis is wil ik gerust de poker site hebben
Bedoel je de server waar ook de gratis hosting op staat? :p -
Heeft dreamweaver verder niks extra?
-
Hallo iedereen,
ik heb tot nu toe altijd met notepad++ gewerkt, maar via de universiteit kan ik nu dreamweaver krijgen.
Maar is het de moeite? Aangezien ik notepad gewend ben? Wat bied dreamweaver dat notepad++ niet heeft?Wie kan mij helpen?
Willem