Mooi zo
Volgens mij zijn het tegenwoordig vooral spellen van bedrijven die echt populair blijven...
Zie banditi, tribal wars, camorraworld, ...
Posts by wimmpie
-
-
Welke spellen zijn tegenwoordig dan wel populair?
-
Ik ben nochtans niet veel mijnmaffias tegengekomen die echt veel leden hebben :p
volgens mij moet je echt gewoon zo origineel mogelijk zijn... -
Same here, ik zou er ook nog eens willen beginnen... De goeie oude tijd
En de sources tegenwoordig zijn inderdaad hard veroudert...
Zijn criminal games tegenwoordig eigenlijk nog populair? -
Er zit precies nogal vaart achter :p
Maar toch, mooi werk jongens -
heel mooi, maar ik zou die witte achtergrond rond de logo's echt wel weghalen
-
Eventjes een vraagje: waarom moet je in godsnaam nog een bankpas kopen als je al wel €100.000 euro op je bankrekening hebt staan? :p
Waarschijnlijk was dit standaard zo maar het is echt zo belachelijkVerder ziet het er heel goed uit
Al heb ik de indruk dat de layouts best traag laden als je de eerste keer op de website komt -
Hallo,
ik heb het nu aangepast naar css3, maar hij doet het precies nog altijd niet fatsoenlijk in safari???
Best vervelend :sWillem
-
Hey,
bedankt voor de tip. Weet je toevallig ook welke property ik dan zou moeten gebruiken??
Willem
-
Hallo iedereen,
Ik ben momenteel aan het werken aan mijn showcase
http://willemgoossens.dimoweb.com/Nu werkt de animatie van die plaatjes op de homepage niet goed.
In IE, FF en chrome is alles in orde maar als ik ernaar kijk in safari dan verspringen de foto's als ze groter of kleiner worden en na de animatie springen ze terug zoals het moet.
Weet iemand hoe dit komt?Dit is de jquery code:
Code
Toon Meer$(".image-box").hover(function() { var id = $(this).attr('id'); $("#" + id).stop().animate({ width: 515, height: 321, marginTop: "-5px", marginLeft: "-5px", 'backgroundPositionX': "0px", 'backgroundPositionY': "0px" }); }, function() { var id = $(this).attr('id'); $("#" + id).stop().animate({ width: 505, height: 311, marginTop: "0px", marginLeft: "0px", 'backgroundPositionX': "-5px", 'backgroundPositionY': "-5px" }); });
Edit:
als ik het lokaal host op wampserver dan schokt die ook...Alvast bedankt,
Willem -
Mooi project, hopelijk maak je het af
Alvast veel succesEen github maken is langs de ene kant wel handig maar wss word het dan ook een geweldige puinhoop (denk ik???)
Worden er eigenlijk nog veel crimegames gespeeld?
-
Topic mag op slot, ik heb antwoord gekregen van DiMoWeb.
Bedankt allemaal -
Beste,
voor mijn studie ben ik op zoek naar een hosting voor mijn showcase.
Mijn showcase is gewoon mijn portfolio met projecten van mijn opleiding.
Ik heb dus geen speciale/superuitgebreide hosting nodig.Heeft er iemand een zo een hosting met een .be domein erbij voor mij?
Ik had eerst bij DiMoWeb een verzoek gestuurd, maar daar heb ik nog altijd niks van gehoord en aangezien mijn showcase deze vrijdag af moet zijn ga ik maar op zoek naar een andere...Alvast bedankt,
Willem Goossens -
Het logo is best wel gepixeld
-
persoonlijk vind ik videos niet zo handig, je mist namelijk snel iets...
probeer deze eens:
http://www.photoshoplady.com/ -
Mooi mooi
hoe heb je dit gemaakt? :p
Mss wel handig als de foto's een linkje zouden zijn naar een nieuw tabblad :p -
Van mij mogen de submit buttons en de input vakjes wel wat kleiner
-
Gewoon alle verschillende functies en een hoop actie denk ik :p
ik zou het spel wel is willen zien, maar ik heb geen zin om te betalen :p -
Legendary War
World of Heroes -
Maakt het zo indrukwekkend mogelijk :p + gameplay