Posts by ireto

    Beste leden


    Ik ben opzoek naar een script of iets gelijkaardig die ik kan koppelen met vies.


    Bij het invullen van de naam van het bedrijf zouden de andere gegevens van het bedrijf automatisch moeten worden ingevuld. (btw nummer , adres , etc.)


    indien mogelijk een auto invulveld om de bedrijfsgegevens op te halen kruispuntbank of trendtop bijvoorbeeld.


    Iemand die mij hiermee kan helpen?

    Beste Leden


    Is er misschien ergens een planningssysteem of een employeesysteem die het volgende doet:


    Dat je een personeelslid kan toevoegen aan een taak of opdracht en een dashboard waar alle taken staan en welke personeelsleden zijn toegewezen , liefst met een drag and drop zodat ze de personeelsleden kunnen slepen naar een taak.


    De personeelsleden zouden zich ook moeten kunnen afmelden indien ze bijvoorbeeld ziek zijn.


    Alvast bedankt

    Beste


    Ik ben momenteel bezig met een HTML/PHP website gewoon louter een informatieve website over kokos maar de website zou in verschillende talen online moeten. Is hier een script voor ?


    Website is opgebouwd uit 4 talen en 5 pagina's dus met een sessie zal waarschijnlijk moeten worden bijgehouden.


    Iemand een idee of een gehele tutorial?


    Alvast bedankt

    Beste leden
    Ik zit met een woocommerce vraag !
    Als iemand op de website komt zou er een
    standaard afbeeldingen moeten getoond worden bij elk product zonder account (ivm privacy wet bij vapes). Als je inlogt zou elk product gewoon zijn foto moeten hebben.
    Perfect voorbeeld : http://vaporcenter.be/


    Ik zit ook met een probleem in wordpress zelf , als ik op mijn menu hover krijg ik mijn dropdown maar ik zou graag bij het klikken op mijn menu , mijn dropdown weergeven?

    Iemand die beschikt over een plugin waar de beheerder events kan plaatsen bijvoorbeeld : op 3 november is er een opleiding van 7u smorgens tot 3 en dat mensen zich kunnen inschrijven.

    Beste leden


    Ik zit met enkele vragen:
    Ik wil een nieuwe user maken voor mijn wordpress site , die user mag maar enkele plugins zien , hoe kan ik dit doen ?


    Is er misschien een plugin voor?


    Mvg

    Beste leden


    Ik ben opzoek naar een social media autoposter, iemand een idee waar je zoiets kan krijgen of een richtlijn misschien om het zelf te scripten?


    een voorbeeld : hootsuite.com
    Je kan verschillende social media account toevoegen en als je 1 post plaatst dan komt die online op instagram , facebook , twitter en google+


    Iemand die hierbij kan helpen?


    Met vriendelijke groet