Ziet er zeer mooi uit, heb niks om op te merken eigenlijk!
Ben wel benieuwd waneer die uit is? Want dan ga ik zeker een kijkje nemen!
Goed werk killing
Posts by Lancer
-
-
Dan moet je inderdaad een eigen domein kopen, en dan pas kan je [email protected] nemen.
-
Dit lijkt een beetje op: Dragon Scourge.
Alleen deze is zeer moeilijk te bewerken, en mag niet eens bewerkt worden.Maar is wel open source.
DS is in classes, functies geschreven.
Ik weet niet hoe het met Dragon's Kingdom is?En zoals stephan al zei, zorg dat je iets unieks heb! Schrijf het op, maar iets vanzelf, laat het lezen aan vrienden of je "collega's" en kijk wat voor feedback hun geven!
-
Dit is een class (kan voor meerdere keren op 1 pagina):
Dit is een ID(kan maar eenmalig op je website):
Ik heb op je andere post :Eigen site. een link gezet die je zou kunnen helpen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.04.09 23:19:09:
Dit is een class (kan voor meerdere keren op 1 pagina):Dit is een ID(kan maar eenmalig op je website):
Ik heb op je andere post :Eigen site. een link gezet die je zou kunnen helpen.
-
Citaat
ok maar heb nog n vraagje,
Je hebt een stuk kolom, en dat wil ik vullen met een aparte kleur en een lijn erom heen.
En dat de achtergrond kleur van de pagina het zelfde blijft, maar de kleur in de kolom anders is en ik wil graag om de kolom een lijn, weet iemand dit?PHP
Toon Meer//CSS Atributen // Je achtergrond body { background-color: #000000; } // Je DIV kolom #Kolom { background-color: #999999; border:solid #FF0000 1px; } //HTML <div id="Kolom"> Blabla </div>
Zoiets bedoel je dus?
Je voegt de CSS toe aan je stylesheet, en je zorgt dat op je pagina de css wordt geinclude.
En op je pagina doe je dan de html code..
Zoek op W3Schools voor alternatieve informatie(Goed voor beginners) -
Citaat
Je kan ook je eigen berichten niet lezen (inkomend). Lekker gedaan hoor
Dit kan ik weer wel? Het systeem pakt voor sommige gebruikers dus niet de goede dingen...:O
-
Citaat
Kan iemand me niet dat script sturen?
Het zou kunnen, maar bereik je hier ook wat mee?
Probeer het eerst zelf, kom met het script wat je hebt geschreven en dan kunnen wij tips geven en dergelijke. -
-
Een nieuwe bug gevonden
Tijdstip: 14:28
Pagina: http://www.criminalspoint.com/pb/send.htmlIk wou een verstuurd bericht bekijken, en ik kreeg terug als antwoord: Je hebt niet de rechten om dit bericht te lezen.
-
-
-
Ik neem aan dat je je rijbewijs gebruikt voor het autorijden, dus het zou handig zijn al zou je die toevoegen in je auto stelen script.
Want als je het bij je rijbewijs zou invoegen zegt hij:
Je hebt geen rijbewijs!
Terwijl je juist daarop bent om hem te halenEdit:En als je het rijbewijs script zelf bedoelt kan je die het beste in een nieuw bestand zetten en testen.
-
Dubbel bericht, deed refresh en hij verzond opnieuw+o(
-
Citaat
Je moet dan in de meeste gevallen een position:absolute aangeven.
Verder is het wel slim als je een min-height in stelt.
Dit omdat je dan je content uit kan laten strekken;)Edit:
Je kan ook een margin-top doen dit bepaalt de hoogte van het content vanaf boven vandaan.Niels je heb me perfect geholpen het staat nu naast elkaar, en inderdaad dat wat je zei over min-heigth wou ik ook vragen hihi:$
Dus max height kan weg? of werkt dat wel samen? -
Ik neem aan dat je MYSQL kent?
Ga dan naar je mysql en doe je query in users, kopieer de code daarin en dat gez a kt, hoort aan elkaar.
Als het goed is hoort dan je users upgedate te zijn met de volgende data.
Lukt dit niet, kan je altijd in je tabel users nieuwe data invoegen, doe dit, en neem alles over!
-
Citaat
Met overflow krijgt ie een scrollbalk en dat is ook niet de bedoeling hé
Ik zie niet echt iets fout..
Misschien kan je overflow: hidden; proberen?
Jup het werkt, super bedankt! Nu laat die de overbodige tekst weg!
Ik had dat ook geprobeerd, mischien niet goed afgesloten:$Maar heb nu alweer een ander probleem(ben soms best lastig:P)
Nu heb ik het linkermenu goed
Maar wil ernaast een content vlak hebben!
De code:
PHP
Toon Meer//css #Content { border:#FF0000 solid 1px; background-color:#000000; height:650px; margin-left:200px; width:800px; } //HTML <div class="wrapper"> <div id="Leftmenu"> <ul> <li>Home</li> <li>Menu</li> <li>Staff</li> <li>lala</li> </ul> TESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTEST </div> <div id="Content"> Content </div> <div class="push"></div> </div>
Mischien een tutorial hoe dit wel mogelijk is?
Nogmaals bedankt terror!
(Het plaatje: http://www.corragio.nl/content.PNG )
Edit:Image erbij gedaan -
PHP
Toon Meer// De CSS #Leftmenu { border:#000000 solid 1px; margin-top:10px; margin-left:10px; background-color:#999999; height:200px; width:150px; } //HTML <div class="wrapper"> <div id="Leftmenu"> TestTestTest TestTestTest </div> <div class="push"></div> </div>
Zoals je ziet is het een aardige test tekst, maar aan het einde van de rechterkant van de DIV moet hij overspringen naar onderen.
Ik heb dat geprobeerd met overflow, maar zit daar in fout denk ik.
En ook als er teveel in de DIV staat, komt het eronder uit.
Is er een manier om dit tegen te gaan, of gewoon de DIV groter maken?Edit:
-
Goedenmiddag CP, ik heb een klein probleempje.
Ik had een DIV aangemaakt, maar als ik nu erin typ komt de tekst buiten de div.Dit is niet echt de bedoeling, ik denk zelf dat het iets met overflow te maken heeft. Maar heb alles al getest met overflow.
Mischien kan iemand een tip geven?
Bij voorbaat dank!
-
Citaat
Ik denk dat je geen 2 body's mag gebruiken in een script. Probeer gewoon in body te gebruiken.
Groetjes
Opzich kan er wel een fout komen, maar het moet weinig uitmaken.
Je moet je CSS standaard instellen voor IE 6/7 en Firefox.Ik heb gekeken op IE6 en hij werkt wel, alleen het verschuift ietsjes en het content is kleiner vergeleken met Firefox.
-
Dat stukje wat je niet snapt is MYSQL, moet je in je Database invoegen.
CitaatVoeg toe in `users`
gez a kt int(255) NotNull Default=0
geslaagd int(255) NotNull Default=0
lessen int(255) NotNull Default=0
rijvord int(255) NotNull Default=0
rijbewijs int(4) NotNull Default=0
rijbewijstijd varchar 255
Dit toevoegen ONDERAAN config.phpEn dat stukje van geen rijbewijs, dat is met reizen;)
Maar je zou dat stukje kunnen bewerken en dan inderdaad in stealcars.php zetten.Edit: