Posts by Lancer

Helaas werkt dit ook niet :(
    Ik heb ongeveer dezelfde code als de bovenkant:

Ik heb nu dit toegevoegd:

PHP
    <body topmargin="0" leftmargin="0" rightmargin="0" topmargin="0" bottommargin="0">

En aan de rechterkant staat hij tegen de browser rand aan.
    Alleen de bovenkant doet het nog niet helaas, en volledig naar de onderkant wil hij ook niet :(

Dit heb ik nu, dus we zijn al verder(H)

Haha, helaas werkt dit ook niet, zo word het frame alsmaar breder en breder, en het plaatje is gewoon foetsie! (komt door de repeat-x)

Ben nu aan het denken wat het kan zijn, mischien frameset?

Helaas niet, dan verdwijnt het plaatje.

Heb ook geprobeerd om background-repeat: repeat; te doen, maar tevergeefs, het plaatje word gerepeat, maar niet volledig over het frame.

Citaat van baldex

als het goed moet dit werken

PHP
    #Container
    {
        margin: 0px;
        background-image:url(../images/bg.gif) repeat-x;
        color: #FFFFFF;
        width: 100%;
        height: 100%;
    }

Het is opgelost.

Ik had gewoon weg teveel moeite gedaan in de CSS terwijl het makkelijker kon :' )

Ik heb in right.php gewoon de background neergezet bij body, en toen ging hij wel over de gehele pagina.

Nogmaals bedankt voor de moeite!:cheer:

:slotje:

[offtopic]Groot gelijk cas:cheer:[/offtopic]

Cijfer: 5/10
    Pluspunten: Geeft duidelijk weer wat het doet / Eerste banner / snelheid is prima
    Verbeterpunten: Minder felle kleuren, passende kleuren.
    Waarde: Niets

[offtopic]Er zijn tegenwoordig (en ja ook hier op CP) overal tutorials,
    w3schools is een aanrader, alhoewel dat engels is.[/offtopic]

Check je pm :)

[offtopic]Wat was het foutje?[/offtopic]

Dat inkomen genereren excel script is erg leuk, en goed bedacht :)
    Maar waar kan ik zien hoeveel ik gespaard heb? (Totaal in 1 jaar)
    Of moet ik dat zelf nog uitrekenen?

[offtopic]Ben geen excel wonder, dus vandaar dat ik het vraag:sst:[/offtopic]
    Mvg, Lancer.

[offtopic]Een voorbeeldje kunnen jullie bekijken op http://www.corragio.nl.
    Hier is al het een en ander aan bewerkt maar geeft een grof idee weg van de vendetta source.[/offtopic]

Goed werk dein, dat je begint met OSVendetta 2.0 :) Het heeft weer iets anders dan power.
    Ik heb nog een administratie paneel voor je, als je die wilt bekijken PM me maar.

Helaas is het wel iets minder dan dat er afgegaan is, ik krijg een bedrag terug van 15 euro, terwijl het om 17,50 gaat.
    Maar ik ben niet z'n zeurpiet...ben hier ook blij mee aangezien ze toch wel redelijk zijn.

Hier mag een slotje op, nogmaals bedankt!

Bedankt voor het zo snel mogelijk reageren, het smsen is gestopt na wat mailtjes enzovoorts.
    De site stopt hiermee, en krijg een vergoeding.

Super bedankt!

Heb ik al gedaan, tot nu toe geen reactie gehad van de betreffende persoon die deze website heeft gemaakt.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.05.09 15:29:05:
    En hebben jullie enig idee waar ik de domein statistieken kan achterhalen van deze persoon?
    Ik heb whois al geprobeerd, maar geeft niet genoeg informatie.

Geacte CP leden,

Deze website stuurt heel de tijd berichten naar mijn telefoon, en kost mij 1,50 per sms.

Ik heb hiervan al 3 a 4 berichtjes gehad. Heb ook STOP gesmst om hiervan af te zijn.
    Ik heb nooit op deze website gezeten, nog aangemeld hiervoor.

Heeft iemand mischien een idee wat ik hier tegen kan doen, en of ik mischien stappen kan ondernemen tegen de betreffende website, aangezien ze gewoon massa-smsjes sturen.
    Een paar van mijn vrienden hebben hier ook last van.

Betrefende website: http://www.leukdaten.com
    (Sorry als dit niet mocht.)