Posts by Lancer

Beste CP'ers,

Ik heb een concept neergezet voor een website die ik binnenkort wil online zetten.

Mijn fout is nu, ik heb 3 balken.

Menu - Content - Last Work.

Menu werkt prima en last work.

Helaas doet content een beetje vreemd als je de browser resized, dus kleiner maakt.
    Dan gaat het content blok onder Menu, en als je nog verder resized gaat het content blok onder Last Work.

Hoe kan ik maken dat Content vast staat in het midden, en als je resizet, dat hij in het midden blijft staat.

En het vreemde is ook, dat ik eerst de 2 menu's in een div moet aanroepen, en dat ik daarna pas mijn content menu aanroep.

Voorbeeld: http://www.corragio.nl

CSS

HTML

Met vriendelijke groeten,
    Lancer.

Ik wil graag een error hebben in een box.

Waarin staat dat xx Bestand niet bestaat of welke error code deze heeft.

Ik heb het doorgelezen, dus blijf bij include :)
    Want ik heb het liefst dat hij de errors geeft, en toch doorgaat met het script dan dat hij halt.

Bedankt voor de informatie :cheer:

Beste CP'ers,

Ik wil graag de voordelen en nadelen weten van require, en include.

Ik wil een configuratie bestand maken wat in elk script word ge-include.

Ik heb nu dit, maar welk van de soort, dus Include of Require laad net een tikketje sneller, en wat is veiliger?

Bij voorbaat dank!
    Lancer.

Ik ga hem denk halen @ Xbox360, aangezien mijn pc veels te slecht is daarvoor =) Kan niet eens ra2 handlen...

Anyway, dit spel moet toch niet in teamverband? (sp?)

Hmm ziet er inderdaad zeer goed uit, ik heb zelf nooit LFD gespeelt of enige andere zombie game, maar ik denk dat ik het bij deze wel is ga proberen:)

Naa, joshua BFH is 3rd person en CA is fp.

Ik vind zelf combat arms stukken beter, vooral met infection mode :)
    Maar battlefield heroes is ook gaaf aangezien je daar in tanks en vliegtuigen kan:D

Beste CP members,

Een paar van mijn leden zijn aan het promoten op bepaalde criminal games, maar niet van mijn weten af.

Nu heb ik een bericht gehad van een criminal die mijn website hiervoor offline wilt halen.

Kan dit zomaar? En wat kan ik hier tegen doen?

Bij voorbaat dank!

~Lancer.

Kijk in banditi hun php, als het goed is moet het daar ook instaan.
    Mischien word je daar een beetje wijzer uit.

Je heb wel flash nodig, en een fla bestand. swf kan je niet bewerken.

Ja, dit moet je met javascript doen

Weet natuurlijk niet of hij werkt aangezien hij uit vendetta komt.
    Maar is het proberen waard :cheer:

Ohja, dit moet dan bij echo komen te staan:

PHP
    <span id='theTime' class='timeClass'></span>

Zoiets zoek je dus?

Als een persoon overal iets kan intypen kan hij dus zodoende sql injections aanroepen, dus in een textveld kan hij de +9999 bug uitvoeren.

Vandaar dat er checks moeten ingebouwd worden zoals andytjuh zei.
    Als er dan letters/;:+- etc word ingevoerd zorgt de preg_match ervoor dat het niet kan.

Daarom moet elke input worden beveiligd.

Ik ben vanmiddag thuis, zal je met alle plezier dit sturen, aangezien mensen hier er geld voor vragen terwijl ze vrij verkrijgbaar zijn :cheer:

[offtopic]Eurobellen doet uitstekend zijn werk, altijd netjes uitbetaald gekregen, soms een dagje later, maar het stond er altijd op.[/offtopic]