Posts by Lancer

Superior, jij verwoordt precies wat ik hiermee bedoel.

Als allochtoon mogen ze wel: Kaaskop etc zeggen.
    Maar al zeg jij ooit is; die allochtone jeugd van tegenwoordig wordt je inderdaad neer gestoken, geschoten etc.

En racisme is er nu eenmaal, het is natuurlijk niet wat iedereen wil, het liefst zou nederland 1 volk moeten zijn, maar als hun zich daarvan afscheiden, moskeeén en andere dingen blijven bouwen en onze cultuur niet accepteren....is dat dan vrijheid?
    Bang zijn voor allochtonen, als ze hun zin niet krijgen dreigen met bommen e.d.?

Leuk!

Ok, "Dwaas", het is jammer dat ik wel netjes ben opgevoed.
    Nu riskeer ik maar mischien een banpunt, maar ik laat me niet uitschelden door een kindje.

Op jou o zo professionele antwoord:
    Dan zet je dat toch in je begin topic?
    Nu heb je een verkooptopic voor niks.

Laat er tijdelijk een slotje op zetten oid, en informeer ons.

De ballen maatje ^^ <3(L)

Citaat van stan

Jullie weten niet eens wat vrijheid inhoud ^o)

Dat weet ik wel zeker, vrijheid van menings uiting! Dat is een bepaald onderwerp.

Voorbeeld:

Hun mogen hun mening altijd uit, maar als wij een bepaald woord in onze mond nemen zijn wij de racisten, en ook een mening is tegenwoordig niet meer gewaardeerd.

Althans, dit ervaar ik zo ;)

Goh goh, professioneel verkoop topic godborn, ik ben ook uit 92, en ik ben dan ook maar een sloeber?

Denk even na voordat je wat zegt maatje :)
    [offtopic]Denk wel dat het topic kan gesloten worden aangezien er niks verkocht wordt, en geruzie't word en niet eens een voorbeeld online staat.
    Ik vind dat deze meneer even moet opletten wat er hier voor komt kijken, en dan hij alles klaar heeft staan ^^
    En als je kritiek wilt leveren op mijn verkoop topic, ik had screenshots e.d., meer dan jou om te checken =].[/offtopic]

Ik sluit me aan bij JoellekeB.
    Copyright gewoon plain laten.

Rating: 7/10
    +: Zeer mooie indeling & kleurencombi.
    -: Copyright & de header. Mischien header opvullen met stats balkje?

Als ik kon stemmen had ik zeker op geert gestemd; aangezien ik zijn twitters gelezen heb en hijzelf het belachelijk vond dat er miljoenen naar Griekenland gingen, en noemde het onze belastingscenten, ipv het land op te bouwen stoppen we het in een nieuw eu land.

Klinkt mischien egoistisch, maar als nederland vooruit wilt moeten we ervoor gaan; voordat we andere landen kunnen helpen.

scarface, ook dat zeker ;)

Haha ja inderdaad :) Zag je topic daarover.

Sluit dit topic maar ;) Ik heb feedback genoeg.
    Tot de conclusie gekomen dat de source veels te klein is.
    Voor de liefhebbers die me graag willen helpen kunnen ze mij contacteren om eventueel aan een V2 te werken.

Bedankt iedereen!:D

Ja klopt, dat was inderdaad van vendetta, maar ik had gewoon even snel een pagina nodig voor statistieken om te testen of de var's het deden.

Ik wou dit uiteindelijk zelf gaan maken, maar helaas niet toe gekomen, goed dat je dit zegt trouwens, was het vergeten :)

@Ferhat, excuses dan maar ;) voor 1% niet zelf gemaakt ^^

Uuh, nee ferhat ;)
    Dit is van 0!

Althans, een poging, maar ik heb met veel pijn en moeite een begin weten te maken, paar tutorials gevolgd hier en daar.

En ik heb alle bewijs hier staan! :)

+ Kijk scripting in demo ;)

Ben ik eigenlijk ook bang voor project..
    En de scripting is erg zwak..

Wat is het beste denk je?
    Doorgaan, maar weer van 0 beginnen, en afmaken + betere scripting, en mischien open source?

Of toch door verkopen met betere scripting e.d.?

PS aan moderators:
    Niet sluiten; ik vraag feedback :cheer: Bedankt alvast!

Script/programmeertaal: PHP
    Probleem:
    Beste CP'ers,

Ik heb al even rondgezocht op google, dit om problemen te voorkomen ;).

Ik heb een nummer in de database staan: 001.
    Dit wil ik door middel van een array laten uitputten om te laten zien wat je hebt.

PHP
    $auto =  array( 
    001 => 'Ferrari', 
    002 => 'Mitshubisi Lancer', 
    000 => 'MISSINGNO' );

Nu wil ik dus dat het nummer uit de Database (001) word gepakt en door middel van de array dat de naam wordt geplaatst op het scherm dus bijvoorbeeld dit:

DB: Lancer - 001

"Hey lancer, jij heb nu een Ferrari in je garage staan!"

DB: Lancer - 002

"Hey lancer, jij heb nu een Mitshubisi Lancer in je garage staan!"

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

Met vriendelijke groeten,
    Lancer.