Posts by Lancer

@Ferhat; sorry wil niet beledigend zijn maar..

Zolang het object niet gepost word op CP is het voor CP niet illigaal.

En meneer Super zei alleen dat hij het opmoest zoeken; als iets/iemand erachter komt is dat Project B's schuld dus dat hij illigaale programma's gebruikt e.d.

Cijfer: 6/10
    Minpunten:
    Ik heb dit wel is voorbij zien komen ergens, excuseer als ik dit mis heb?
    Leuk, als het ver voor het WK was en goed gepromoot.
    Veel é'tjes missen.
    Pluspunten: De datum's e.d. staan erbij, dus als je iets vergeet kan je op deze website kijken waneer, hoelaat ontbreekt nog helaas.
    Tips: Overzichtelijker, ik weet niet zeer goed wat wat is.
    Opmerkingen: Goed bezig, maar met deze punten en het volgende WK is hij prima geschikt :cheer:

-Mezelf, zonder zelfrespect kan je geen respect aan andere geven!

- AZ
    - Superior
    - Stan
    - Lars

En de rest die ik vergeten ben qua naam; maar nooit uit het hart (L)

Ik ben het eens met Superior, aangezien hun jullie ook financeren?
    Hun hebben ook betaald voor een advertentie...en dit mag dan niet?
    Vind ik erg raar!

(Mijn mening :))

Zeer nice! :o

Punten: 8/10
    Pluspunten: Strak, past mooi bij elkaar, goed opgevuld
    Minpunten: mischien iets te grote (height) balkjes, bijv: Tuner Cars, prijs, racepower etc en Crimeparadise Showroom | Ingelogd als x
    Comentaar:) Voorderest vind ik het er goed uitzien! Ga zo door zou ik zeggen ;)

Edit: Betere opmaak.

Project B was op het moment qua maak met mij gesprek, heb ook met hem een deal gesloten.
    Voorbeeld gezien en ben nu al erg tevreden.

Ik zou zeggen: Doen:cheer:

Over ``:

Ik vroeg dit namelijk aan lars in een PM, en dit stuurde hij terug :)

Citaat van godborn

Lancer omg, voorbeeld was er toch eerst, ik moest toch van hosting wisselen, lees eens? typisch cp, nooit goed lezen en die berichten van WoutR neem ik niet eens de moeite, aangezien het toch bullshit is.

Trek je beschuldiging even recht, waar heb je dit ooit gezegt?

PS: Vanaf nu ga ik niet meer op je in... ;)

W0utR, welkom in de zakenwereld voor 9 - 12 jarige :S

Als je het hele topic opnieuw leest zie je dat het hele topic nergens om gaat.
    En dat meneer totaal niet fatsoenlijk reageert.
    Ik gaf hem opbouwende kritiek, helaas doet hij daar niks mee.

Pfft, doei!

Uhm, gaan we met caps en dikgedrukte letters typen? :)
    ALS IK WIST DAT WILDCARDS UITGESCHAKELD WAREN ZOU IK WACHTEN TOTDAT DE HOSTER DE WILDCARDS HAD GEACTIVEERD EN DAN PAS EEN VERKOOP TOPIC STARTEN

;)

Hehe, eindelijk door?

Zorg dan dat je een voorbeeld online heb staan voordat je je topic laat verkopen, dan had ik interesse en professioneel gecommuniceerd met je ;)

Maar een excuus als een wildcard ding, blegh...

@berichtjes
    Noem je dit professioneel?
    Dan kan je minstens bieder een berichtje sturen van:

Citaat

Beste {naam},

Helaas accepteer ik dit bod niet, het bod begint bij xxxx.- bedrag.

Groetjes godborn.

Zo moeilijk? :O

[offtopic]Ik geef je nu opbouwende kritiek, doe er wat mee, ik ben niet altijd slecht ;)[/offtopic]

@Allemaal;

Ik ken stan niet, maar neem het wel voor hem op aangezien een verkooptopic professioneel hoort te gaan, meneer doet gelijk een woordenwisseling, en dat is niet zo pro toch?

En de feiten spreken voor zich, maar veel succes met je *kuch* verkoop :D (Hou nog steeds van je hoor (L))

@Stan; Klopt, ik ken ook een paar moslims die niemand kwaad doen, zolang je hun respecteert geven zij het wederzijds terug.

En ja; ik hoop ook dat de 4de generatie beter is en de mensen die dus een klote verleden hebben gehoord door criminaliteit een stap vooruit zetten en hun kinderen doorgeven dat het niet kan.

Dan pas spreek je over een welvarend nederland :)

@Stan, klopt...

Wat dat betreft zijn ook hollanders een stroeve boel, maar dit heeft weer met opvoeding te maken denk ik.

Zo heb ik, netzoals jou ouders hebben gedaan, van mijn ouders geleerd iedereen als een gelijke te behandelen en nooit naar "verhalen" te luisteren, en mensen te respecteren, maar wil het wel graag terug krijgen.

Maar als ik het zelf een paar keer heb mee gemaakt (Gelukkig nooit echt neer gestoken, maar wel bedreigt.)
    Dan wordt je boos op de groep die het doet.

En wat superior zegt, er werken 2 marokkaanse collega's, geweldige mensen, maar dan staat er een groep buiten de werkvloer, en die zijn associaal als ik weet niet wat.

Het ligt echt aan de opvoeding lijkt mij, aka de 3e Generatie.