Posts by Lancer

PHP 5 kan je beter leren, en dan PHP 6, aangezien de meeste servers dit toch nog niet ondersteunen ;)

En voor HTML -> W3schools is het beste.

Project: DragonballZ Text Based Game
    Functie: Projectleider / Scripter (Ik weet niet precies of jij nu de projectleider bent?)

[offtopic]Haal Crimeclub even weg, aangezien dat hier niet over gesproken mag worden, bedankt :)[/offtopic]

Wil graag ook wat voorbeelden zien wat je heb gemaakt.

Hallo Cp'ers,

Ik ben al een tijdje bezig om een eurobellen fout op te lossen, maar nog steeds zonder resultaat.

Ik krijg continue error code1:

Citaat

De foutcode ERR1 tussen de haakjes geeft aan dat de meegegeven pincode onjuist is. Het controleren van de pincode zelf gaat echter wel goed alleen blijkt de meegegeven code onjuist te zijn.

Ik gebruik de testlink met code 0199, maar dit telkens zonder resultaat, maar ik heb dit wel is getest en toen werkte de code wel.

PHP
    <input name="button" type="button" style="width: 400; height: 25; text-align: center" onClick="window.location.href='http://www.eurobellen.nl/bel/?pid=[b]ID[/b]&returnurl=Check.php';" target=new value="Click here for your Gold!">

PHP
    //Check.php + Items
    <?php
    $ebcheck = file_get_contents("http://www.eurobellen.nl/bel/check.php?test=sbmwu&userid=[b]MYNUSRID[/b]&ip=".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."&ebpin=".$_GET['ebpin']);
    if($ebcheck!="OK") {
    echo "Foutcode: ".$ebcheck."";
       exit;
    }

echo "Gelukt!";
    ?>

Bedankt!

Klik hier om je betaling te bevestigen.
    Als ik dit gedaan heb krijg ik:

Foutcode: ERR1 met als link:
    Check.php?ebpin=0199

Hij wordt mee gestuurd, maar niet gepakt oid.

Met vriendelijke groeten,
    Lancer.

Hmm, het ziet er wel goed uit, alleen de speakers; wil je echt goed muziek luisteren of dat niet?

Wat dat betreft zou ik Toetsenbord G15 nemen, kan je key binds etc uitvoeren, snel voor bijv het switchen van brush oid (als je aan PS werkt.)

Citaat van Superior

RESESSIE OP CP :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

We MOETEN bezuinigen, ik stel voor dat meer advertentie mogelijk moet zijn (xD)(xD)(xD)(xD)

okay...als jij politiek leider zou zijn stem ik niet voor jou :D

Citaat van cwcw

Nee godsdienst belachelijk maken is niet grappig en niet vet ;)

en ik vroeg het netjes en nick ik ben zo gelovig ja ik verander voor niemand ;)

:cheer:

Groot gelijk :) & kheb het veranderd voor je ^^

[offtopic]kuch ferhat superior en skynet offtopic, owh dat mag hier (A)[/offtopic]

Leeftijd: 17 jaar
    Maand: Ergens in Augustus volgens mijn geboorte akte.
    Sterrenbeeld: De eeuwige maagd! *kuch*

Plus points: Very nice layout, good style
    Minus points: Background is too busy in my opinion, header is quite empty
    Comment: Please keep this work up, and listen to feedback, you'll become a star!
    Price aprox.: 35 - 50 euro's