• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. Lancer

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Lijno 19 juni 2026 om 15:06
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by Lancer

  • Producten nodig.

    • Lancer
    • 27 juli 2010 om 16:47

    Waarom dat spinazie, al wil je niks geven, antwoord dan ook niet.

    Kheb mischien nog wel wat voor je ^^ - maar wil eerst je site enzo zien.

  • Open source?

    • Lancer
    • 27 juli 2010 om 16:41

    Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/unitedwa/public_html/list.php on line 54

  • begonnen php te leren

    • Lancer
    • 27 juli 2010 om 13:47
    Citaat van meloentje

    Uh, oke maar ik ken die HTML tags wel, werken die trouwens ook in php

    Bijv:

    PHP
    echo "<b>test</b>";.'<br />'.'';

    Of kan het ook zo?

    PHP
    echo "test<b />";.'<br />'.'';

    Haha... Sorry :)

    Nee dat gaat allemaal niet werken ;)
    Je sluit hem gelijk af met ;.

    PHP
    echo "<i>Hoi</i>";


    dit gaat wel werken...

    of zoiets:

    PHP
    echo "<p>".$var."<hr /></p>";



    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.07.10 13:48:58:

    Citaat van meloentje

    Oke, hihi ik ben een beetje rommelventje maar jullie helpen perfect ;)


    Wat was de code van een afbeelding invoegen :$

    PHP
    <img src="linkje" />


    en zoals je ziet, ik sluit hem meteen af :)

  • begonnen php te leren

    • Lancer
    • 27 juli 2010 om 13:45
    Citaat van meloentje

    Oke ik snap nog geen divs :)
    Kan het ook <center />
    achter die echo tekst zetten?
    Maar divs zijn zo moeilijk :P

    <div>'s zijn tables onder de <td> en <tr>...makkelijker juist dus :)

    En nee, kan heleaas niet <center />
    bij <br /> is dit wel het geval, netzoals <hr /> omdat je ze opent, en maar 1 keer gebruikt, dus gelijk afsluiten.

    bij <p>tekst</p> is het dus zo.

    voorbeeld:

    PHP
    <p>
    Hallo, dit is een voorbeeld tekst, ik gebruik een <br /> maar 1 keer.
    Want er komt niks in te staan net zoals de <p> tag.
    
    
    Ik wil nu een horizontale lijn!<br />
    
    
    <hr />
    
    
    Zo, dat was dat! :D
    </p>
    Toon Meer


    Maar die uitleg had je niet nodig:P
    Iedergeval;

    Het kan ook achter de echo, maar nogmaals: HTML van PHP gescheiden houden!

  • begonnen php te leren

    • Lancer
    • 27 juli 2010 om 13:34
    PHP
    <?php 
    include_once("nl-eu.php"); 
    /** 
    * @author giovanni 
    * @copyright 2010 
    * @file index.php 
    */ 
    ?>
    
    
    <html>
    <head>
    	<title>Hoi</title>
    </head>
    
    
    <body>
    <center> (<div style="text-align: center;">)
    	<h2> <? echo $lang001; ?> </h2>
    </center> (</div>)
    
    
    </body>
    </html>
    Toon Meer

    PHP van HTML gescheiden houden :)
    Voorderest:
    http://www.w3schools.com/php

    <center> is slecht heb ik geleerd, je kan dit beter dan met een div of iets dergelijks oplossen :)

  • naam voor site

    • Lancer
    • 27 juli 2010 om 09:02

    Tis wel leuk :P

  • Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker

    • Lancer
    • 26 juli 2010 om 02:09

    Nou mensies, ik gaat lekker naar bedje!
    Trusteeeeee(c)

  • Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker

    • Lancer
    • 26 juli 2010 om 02:08

    Casje <3 samen lol maken in de kast?:D

  • Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker

    • Lancer
    • 26 juli 2010 om 02:00

    Ik heb nog uber veel n64 games, neem ze wel mee:D

    Haha cas, welcome back ma boi!

  • Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker

    • Lancer
    • 26 juli 2010 om 01:56

    Lol, succes :D
    Ik moet om 7 uur XD
    Blijf wel ffies wakker heur!

  • Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker

    • Lancer
    • 26 juli 2010 om 01:52

    oriely ;O

  • Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker

    • Lancer
    • 26 juli 2010 om 01:52

    Hahahah xD

    Ik betaal wel mee, ik ga erin wonen, kom je soms wat eten brengen, een worst ofzo? xD

    Az kan wel mee doen met een grotere rukbunker maken... :D

  • Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker

    • Lancer
    • 26 juli 2010 om 01:50

    Hmm, dus je kon het niet hebben dat hitler met me gespeeld heb?
    Aah, jaloers :( Haha :P

    En je buurman, nee bedankt, wil jou:$ALLEEN JOU:$ XD hahaha
    OWh over hetero zijnde, ik heb al 3 jaar een vriendin pik ;)

    Beetje lol kan toch wel?:D
    Waneer neem jij een kast? haha

    Niet te vijandelijk he harry, moet wel leuk blijven ;)

  • Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker

    • Lancer
    • 26 juli 2010 om 01:44

    Rukbunker, Hitler heeft zeker teveel met je gespeeld vroeger :P
    Het is inderdaad licht hier, maar waar ben jij? Je mag wel is zonnen xD

    Maar, de kast van je buren is groot hoor, gaan we er samen in?

  • Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker

    • Lancer
    • 26 juli 2010 om 01:39

    Uit jou kast, was lekker net?
    Waarschijnlijk voelde je er niks van, groot gat had je, maar de aambeitjes komen snel hoor ^^

  • Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker

    • Lancer
    • 26 juli 2010 om 01:28

    met appelsap!

  • Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker

    • Lancer
    • 26 juli 2010 om 01:27

    pok pok poooook az poook

  • Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker

    • Lancer
    • 26 juli 2010 om 01:26

    neeee, een schapendarmpje:D

  • Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker

    • Lancer
    • 26 juli 2010 om 01:26

    uhu...lekker z'n grote worst :$

  • Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker

    • Lancer
    • 26 juli 2010 om 01:24

    ooeeh, ja harry, dat ga ik doen :$

    Lol az, dat gebeurt niet hoor ^^

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design