Ik ben net 18 geworden, en mijn geboorte datum pakt hij wel?
Ik gebruik Chrome.
Posts by Lancer
-
-
Aha, ok dan, da's best zonde want de campaign zit ook in deze versie, laat maar weten of je er bent
/addfriend Lancer7 in de chatbar
-
Dat is geen adobe audition, tenzij je styles kan aanpassen?
-
Beste CP'ers, veel van ons kennen Company of Heroes wel denk ik.
Deze heb ik een tijd terug gekocht en ben er achtergekomen dat ze deze nu gratis hebben gemaakt!
En online!http://www.companyofheroes.com voor te downloaden
Mijn gamertag:
Lancer7Als je dit speelt, voeg me toe, wissel tactieken e.d.
Ik speel als Axis, de duitsers :X -
PHP
Als de zon ook zo mooi zal stralen, het blijft nu donker om ons heen, al zou god nu leven, waarom geeft hij ons die leed, en vragen waarom we dit verdienen, hij die het antwoord niet geeft, ik geloof niet in hem, dat is wat ik weet.
Aangezien ik me nu zo voel...zoveel vragen, zoveel dat op me afkomt...:(
Maar dit is mijn entry.
-
Ingame - daar staat de reclame van planemania, soms moet je er wel is door scrollen maar dit is gewoon omdat lars graag mensen wilt overhalen om te doneren (Doen we dat niet allemaal?)
Maar iedergeval, superior's advertentie is anders dan die van lars.
Die van superior geeft geen "last" tot gebruikers, aangezien hij rechts bovenin de website staat, en die van lars er midden in.
En omdat hij midden in staat geeft dit overlast.
(Niet dat ik het vind, want vind het een gaaf spel)
-
Wat ik nu zie is iemand die gaat voor gelijke succes.
Dat is een goede motivatie, maar als die nou niet komt door bijvoorbeeld; je gratis thema?Kan je beter nu alvast aan een unieke werken.
Voorderest vind ik het een goed initiatief dat je dit wilt doen als nederlandse community onder de mybb gebruikers.
Ik wens je veel succes, en hopelijk behaal je dit ook.
-
-
-
-
-
Welke source gebruik je?
-
-
-
Voorbeeld, upload, screenshot?
-
PHP
Toon Meer<? error_reporting(E_ALL); ?> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Drugs inkopen</h1> <? $tijd = strtotime($own['drugstijd']) - tijd(); if($tijd > 0) { ?> <div class="dark"> <font color="red" style="font-weight: bold">Je wordt nog gezocht door de politie! Kom over <span id="seconds"></span> <script type="text/javascript">aftellen('<? echo $tijd; ?>', 'seconds', true, true)</script> maar weer terug!</font></div> <? } else { if(isset($_POST['submit'])) { $fout = array(); if(empty($fout[0])) { $kans = 40; } $getal = rand(1, 100); if($kans >= $getal) { missiondone(3); echo '<div class="dark"><font color="green" style="font-weight: bold">Je hebt 10 zakjes drugs gekocht.</font></div>'; mysql_query("UPDATE users SET drugstijd = '" . date("Y-m-d H:i:s", (tijd() + (30))) . "',drugs = drugs + 10 WHERE id = '" . $own['id'] . "'") or die(mysql_error()); } else { $bajes = rand(0, 6); } if($bajes == 0) { echo '<div class="dark"><font color="red" style="font-weight: bold">Je bent gepakt door de politie en je moet nu voor 5 minuten de bak in!</font></div>'; mysql_query("UPDATE users SET autostelen = '" . date("Y-m-d H:i:s", (tijd() + (30))) . "', gevangenis = '" . ((tijd() + (5))) . "' WHERE id = '" . $own['id'] . "'"); } else { echo '<div class="dark"><font color="red" style="font-weight: bold">Helaas! Het is je niet gelukt drugs te kopen!</font></div>'; mysql_query("UPDATE users SET autostelen = '" . date("Y-m-d H:i:s", (tijd() + (30))) . "' WHERE id = '" . $own['id'] . "'"); } } } else { foreach($fout as $tekst) { @$foutje .= "rn" . $tekst; } echo "<div class=\"dark\"><font color=\"red\" style=\"font: bold\">De volgende dingen gingen verkeerd:</font>" . $foutje . "</div>"; } elseif(empty($fout[0])) { ?> Hier kan je je drugs inkopen. Er is kans dat de politie je betrapt en je naar de gevangenis moet. <form method="post"> <input type="submit" name="submit" value="Koop drugs" class="submit" /> </form>'; <?} ?> </div> <div id="content_bottom"> </div>
Even maar wat gedaan, weet niet of het werkt maar.. mischien komt er opheldering?
De onderste </div> word niet opgeroepen?
Er was een loze }, die je niet nodig had? -
-
Opzich dit is wel een leuk idee
Van niks naar omerta hehe.
-
En dan de dag erna nog erger voelen gerben?
Ik ga gewoon dingetjes doen die ik wil doen : >
(vrienden uitgaan e.d.) -