Posts by Lancer

En het beste, dat heb ik gelezen van killingdevil, geen functie er voor schrijven, maar alles handmatig beveiligen, zodat je 100% zeker weet dat het werkt, en het er staat!

?

Bedankt jesse, het is opzich een uniek idee, ik heb het nergens anders gezien, behalve Runescape zelf.

Edit: In browser based.

Veel plezier en laat het alsjeblieft weten als je er wat aan geknutseld heb!

Waarom zouden de anderen geen moderator kunnen worden?
    Geef mij is wat meer informatie daar over ;)

Citaat van jessewillem

Ik hoop dan wel dat je dat niet op het aantal berichten gaat baseren. Er zijn ook mensen met weinig berichten die dan wel kwaliteit berichten hebben, maar er zijn vaak ook mensen met veel posten die veel berichten van mindere of geen kwaliteit hebben. Dit zegt niets over de mensen die wel goede berichten posten van kwaliteit met veel berichten. Het aantal berichten zegt niets over hoe iemand actief is op een forum, sterker nog misschien is die gebruiker wel een zeer enthousiast meelezer op het forum. Maar wil hij toch modereren. Dan moet je die gewoon een kans geven. Verder vind ik dat kijken naar het aantal berichten fout is, en je beter naar de kwaliteit van die berichten. Dat zegt meer over een lid dan het aantal berichten.

Dit ben ik volledig met je eens :cheer:

Beste CP'ers,

Ik heb een tijd geleden aan een source zitten bouwen (Voor pure oefeningen, en maak soms gebruik van andere scripts) die ik wou verkopen, maar waar ik nu niks meer mee doe.

Hij is nog verre van compleet of af, en er zitten nog fouten in, maar dat kan een scripter er zo uit halen.

Het spel is engelstalig, heeft 3 opties:
    Hout hakken
    Mijnen - die er wel in zit maar niet af.
    En stelen.

Het is op een Runescape gebaseerde source.

In de map Config/Configuration.php kan je alles veranderen.
    Je test omgeving, of de huidige locatie waar de host op draait.
    De website titel, slogan.

Graag de naam, en header veranderen als je de source gaat gebruiken.

http://www.corragio.nl/AOV2.rar

Veel plezier ermee, en laat graag de copyright staan.
    En als je hem online heb die bewerkt is, graag laten zien!

Ben wel benieuwd wat mensen er van knutselen :)

Groetjes,
    Lancer.

Ik heb verschillende editors geprobeerd, en de joune komt zeer mooi uit de bus!

Knap staaltje werk, vooral met dat kleur, detail e.d.

Al die andere geven rotzooi, en de joune pure kwaliteit (L)

Citaat van RiiCky

abab zal voor de meesten hier ook te moeilijk komen. Aangezien we natuurlijk geen dichters maar scripters zijn. Maar, ik dacht ook dat het de bedoeling was gewoon aabb te dichten aangezien iedereen het gewoon deed. Njaah ik zal de volgende keer een andere doen.

Suc6 verder allemaal en voor iedereen wat stan ook al zegt schrijf over iets dat je mee hebt gemaakt of mee kan maken. Hierdoor schrijf je vanuit je zelf al met gevoel en zal dit ook op anderen zo overkomen. Persoonlijk hou ik niet van de kleffe teksten voor je vriendinnetje, Maar heb er zelf toen de tijd vroeg was ook wel wat geschreven.

Wat ook wel mooi zal zijn voor de volgende contest is een diss batle. Persoonlijk vind ik dat toch het mooiste aan rap teksten / gedichten schrijven

Bring it on then rick ;)