Posts by gamecontrol

Ik probeer nu al een hele tijd dit probleem gefixt te krijgen. Heb javascript / meta refresh opties en obstart e.d. proberen in te voeren, maar de fout blijft hetzelfde.

Heeft iemand enig idee hoe ik hier (lijn 3 geeft de melding) de fout kan oplossen?

PHP
    <?
    if(isset($_GET['t'])){
    header("Location: index.php?a=forum/posting&mode=edit&f={$_GET['f']}&t={$_GET['t']}");
    }else{header("Location: index.php?a=forum/posting&mode=edit&f={$_GET['f']}&p={$_GET['p']}");}
      ?>

In mijn kogelfabriek kunnen spelers zonder contant geld toch kogels kopen. Nou heb ik hier wel enkele controles voor ingevoerd maar deze blijken niet correct te werken.

Iemand enig idee wat ik hier fout doe? (en hoe ik dit script met controles wellicht korter kan maken?)

Ik wil dat mijn admin prijzen in de tabel instellingen kan veranderen. Nou heb ik het onderstaande script. De gegevens uit de db worden goed geladen, als ik op de knop wijzigen druk krijg ik ook de melding dat de prijzen zijn aangepast maar vervolgens gebeurt er niets.

Kortom; prijzen blijven hetzelfde en niets wordt aangepast.

Iemand enig idee wat ik hier fout doe?

Hopelijk dat er wel een mogelijkheid voor bestaat. Belangrijk is idd dat het via een post en url optie moet blijven gaan.

Iemand anders misschien een idee? (indien mogelijk)

Als een speler is vermoord wil ik dat mijn script de speler de keuze geeft om via een betaling verder te spelen of zijn account te resetten.

Mijn vraag is nu hoe ik (zonder voor iedere regels xxx`='0' in te voeren) in 1x de hele tabel van users (uiteraard alleen voor de betrefffende speler - dus

PHP
    WHERE `id`='$user->id'

kan resetten)

Alvast bedankt voor de hulp

Bedankt; voornamelijk deze http://www.eyecon.ro/colorpicker/ spreekt me zeer aan.

Het probleem is nu alleen hoe ik bepaalde locaties in een afbeelding (mijn afbeelding is bv. een witte wagen en ik wil hiervan de body een andere kleur geven) specifiek in kleur kan wijzigen, en dit vervolgens ook opslaag in de db.

Iemand enig idee hoe dit mogelijk is?

Ik ben naar mogelijkheden aan het zoeken hoe ik plaatjes (van wagens) middels java of ajax script van kleuren kan laten wijzigen op bepaalde locaties.

Vb: bezoekers dienen middels een knopje een color picker kunnen kiezen om de velgen / body / ramen van kleur te wijzigen. Vervolgens moet voor ieder van deze onderdelen de kleur in de database (kleur1=xxx, kleur2=xxx, kleur3=xxx) worden opgeslagen.

Nou heb ik de volgende scripts gevonden maar kom er maar niet uit hoe ik mijn idee kan realiseren. Zou iemand mij hier verder mee op weg kunnen helpen, of mogelijk dat hier een andere optie voor bestaat?

http://javascript.weblogsinc.c…-picker-using-javascript/

http://johndyer.name/post/2007…aScript-Color-Picker.aspx

Alvast bedankt,

Momenteel heb ik

Onder aan iedere pagina kan de gebruiker naar de volgens / vorige pagina gaan.

Het probleem is dat ik ongeveer 100 pagina's nodig heb en ik graag zou willen weten of er niet een snellere manier bestaat als de wijze hoe ik het zelf nu doe.

Kortom, hoe zou ik volgens / vorige pagina's sneller kunnen laden zonder continu het script te knippen / plakken / getallen wijzigingen (op iedere pagina worden er 16 afbeeldingen getoond)?

Iemand wellicht die een voorbeeldje zou kunnen plaatsen?

Bedankt,

Dank je wel Jannick, ik heb de startvraag even aangepast dus wellicht voor de overige lezer dat dit wat onduidelijk overkomt. Maar op deze wijze kan ik de vraag breder trekken.

Overige reacties?

Weet iemand nog een website met mooie overzichtelijke joomla virtuemart layouts?

Uiteraard heb je hier joomla voor maar ik vindt alleen de commerciele opties. Mogelijk dat er kleinere sites zijn die aan me ontglipt zijn.

Het liefst op moderne wijze gescript met wat dynamische opties.

Heb hier ook wel interesse in voor mijn avatar script.

Betreft de collor picker; enige mogelijkheid om dit eveneens middels het opslaan in de database mogelijk te maken en evenals de topicstarter bepaalde locaties van kleur toe te wijzen?