Posts by gamecontrol

Dank je wel, maar dit is niet wat ik bedoel. Ik bedoel een countdown zodat je kan zien wanneer je weer kan bouwen.

Bij het bouwen wordt er namelijk dit in de db gezet:

PHP
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `training1`=`training1`+'2' WHERE `login`='$data->login'");
    			mysql_query("UPDATE `[users]` SET `opdruktijd1`='300', `opdruktijd`=NOW() WHERE `login`='$data->login'");

De speler moet vervolgens te zien krijgen hoe lang het duurt voordat deze tijd is afgelopen dus: Er wordt al gebouwd. U kunt weer bouwen over.... (en dan hier de tijd die automatisch afteld)

Graag zou ik een countdown willen toevoegen aan mijn script zodat de leden kunnen zien hoeveel tijd er nog dient te worden gewacht. Wie kan mij helpen om dit in het onderstaande script te verwerken?

Een management optie voor in de game zou wel mooi zijn. Vb. upgrade van gebouwen / uitbreiden van gebouwen door het kopen van nieuwe onderdelen en hierdoor de waarde van het gebouw mee laten stijgen.

Dit met een tijd optie net zoals in games als Ogame en Travian (bouwen duurt een X aantal minuten / uren voor het klaar is)

Succes.

Iedereen mag een mening hebben he. Maar inderdaad. Ik ben alleen op zoek naar sources waar alle rechten op kunnen worden verleend. Dit mag uiteraard gebaseerd zijn op GLU en overige open source waar doorverkoop rechten op zijn gebaseerd.

Gelieve niet verder offtopic te gaan, en slechts te reageren bij een interessante deal. Het liefst via PM.

Alvast bedankt.

Soortgelijke vraag als in de voorgaande topic maar betreffende een andere theme.

Wie heeft er een soccer manager game voor mij te koop. Deze game mag zijn gebaseerd op open source bestanden.

Wel is het van belang dat ik alle volledige rechten voor de source over wil nemen. Hierbij prioreer ik een zelfgemaakt concept.

Een layout is niet per definitie noodzakelijk. Het gaat mij slechts om een uitgebreide en werkende game.

Graag hoor ik de voorstellen via de PM, graag niet verder offtopic reageren als je me niets te bieden hebt.

Alvast bedankt.

Wie heeft er een cartuning game voor mij te koop. Deze game mag zijn gebaseerd op open source crime games.

Een layout is niet per definitie noodzakelijk. Het gaat mij slechts om een uitgebreide en werkende game.

Graag hoor ik de voorstellen via de PM, graag niet verder offtopic reageren als je me niets te bieden hebt.

Alvast bedankt.

Aangezien de verkoper mij heeft doorgegeven dat hij / zij dit script in licentie tot de beschikking heeft. Heb ik aangegeven dat ik interesse heb in een volledige overname van alle rechten dus alle licenties. Hier wacht ik de reactie nog over af.

Indien de verkoper dit niet kan realiseren zou ik graag in contact komen met de verkoper van de overige licenties voor een volledige overname.

Graag ontvang ik per PM een login account aangezien ik me niet kan registreren. Daarbij wil ik graag weten of het mogelijk is om de complete source, inclusief alle rechten over de nemen.

De prijs graag bespreken via de PM.

Alvast bedankt.

Deze eisen stel ik aangezien ik een goed concept wil ontvangen, en niet bugged/warez/lage kwaliteit/.... sources.

Daarbij heb ik aangegeven dat ik op zoek ben naar verschillende genres games ter overname. Ik ben dan ook niet van plan zelf deze projecten te gaan ontwikkelen, simpelweg omdat ik hier geen tijd voor heb.

Graag ook alleen reageren als je iets hebt aan te bieden, aansluitende op het start topic.

Alvast bedankt,

Ja, ik moet er inderdaad mijn eigen copyright onder kunnen zetten. Mocht het op basis van open source projecten (op basis van GLU of GPL) zijn en het is toegestaan om deze source door te verkopen / eigen rechten erbij te zetten na enige wijziging, dan heb ik hier wellicht tevens interesse in.

Ja het mag gebaseerd zijn op open source projecten. Engels is ook toegestaan.

NOTE: Het moet wel zo zijn dat ik na de aankoop er vrij gebruik van kan maken. De source mag dan ook niet voorzien zijn van copyright / auteur rechtschendingen evenals warez.

Verder is alles toegestaan, dit uiteraard wel voorzien van enige redelijke kwaliteit.

Alvast bedankt,