Posts by gamecontrol

Ik gebruik Cpanel. Weet je toevallig of hier ook dergelijke opties in beschikbaar zijn? Aangezien ik draai op een shared hosting kan ik ook niet alle instellingen geheel naar wensen aanpassen.

Is er naast het reeds beschreven, nog een andere manier om aanvallen op de website tegen te gaan? Het liefst met php scripts?

Graag zou ik willen weten welke SOFTWARE (voor offline installatie) of GRATIS OPEN SOURCE PHP pakket (voor online gebruik) is aan te raden voor het volgende:

* Domein beheer: te zien wanneer welke domeinen zijn geregisteerd, aflopen, weer betaald moeten worden en onder welke klanten namen deze zijn geregisteerd

* Klant beheer: gegevens van klanten en hierin de mogelijkheid om data / facturen etc. makkelijk onder te kunnen plaatsen

* Email geschiedenis: direct een email sturen naar klanten en de mogelijkheid om deze emails automatisch aan klanten toe te wijzen zodat de mail geschiedenis direct opvraagbaar is

* Eventueel, facturen: facturen opmaken, zien wanneer deze wederom betaald dienen te worden, mogelijkheid tot jaarlijkse verlenging en herinnering opties.

Ik heb hiervoor al gezocht en geprobeerd om verschillende CRM systemen te proberen maar geen tot dusver sluit aan op mijn wensen, wellicht dat iemand hier mij meer informatie kan geven over een goed systeem voor een ZZP'er

Wie kan voor mij de Map optie uit de Criminolz source omzetten zodat deze werkt in banditi.

Het gaat hierbij om de map optie (dus waar spelers coordinaten kunnen kiezen) en daarnaast de mogelijkheid om op deze coordinaten een huis te bouwen.

Graag hoor ik de mogelijkheden en uiteraard de prijs waarvoor dit kan worden gerealiseerd via de PM.

Contact via MSN is uiteraard ook mogelijk, stuur dan je MSN account door via de PM.

Alvast bedankt,

Weet iemand welke error handeling ik in de create family scripts moet zetten zodat een speler geen familie meer kan aanmaken zonder naam?

Nu is dit namelijk wel mogelijk

Dit is het post onderdeel

PHP
    <?}
    if($data->contant >= 100000){
    if(isset($_POST['Submit'])){
    $fam1 = mysql_query("SELECT * FROM `families` WHERE `naam`='{$_POST['family']}'");
    $fam = mysql_num_rows($fam1);
    if($fam < 1){
    $_SESSION['mission'] = "Word lid van een familie";
            mysql_query("INSERT INTO `families`(`naam`,`owner`,`power`) values('{$_POST['family']}','$data->login','$data->power')");
            mysql_query("UPDATE `users` SET `famlevel`='3',`familie`='{$_POST['family']}',`contant`=`contant`-'100000' WHERE `login`='$data->login'");
    ?>

En dit is een voorbeeld van een error handeling:

Bedankt,

In sommige bestanden (php bestanden) heb ik soms links staan naar bv. afbeeldingen / css / js bestanden die al zijn verwijderd.

Nou heeft dit geen effect op de werking van mijn scripts maar ik wil deze verwijzingen uit mijn script verwijderd hebben. Is hier software / mogelijkheden toe om dit voor elkaar te krijgen?

------------------

Verder heb ik in mijn mappen (vb. images) plaatjes staan die niet meer in de scripts staan opgenomen. Is hier ook een mogelijkheid voor om deze te verwijderen als ze in geen van de scripts in de directory worden opgenomen?

Wie zou mij kunnen vertellen wat de meest voorkomende bugs zijn in de Banditi source?

Dat wil zeggen, welke bestanden zijn hier het gevoeligste voor, met name betreft de +/- bug en mogelijke overige fouten?

Ik heb begrepen dat alle scripts waarin je geld moet betalen en kan storten zeer bug gevoelig zijn, maar hier wil ik graag meer duidelijkheid over hebben.

Alvast bedankt voor de ondersteuning

In mijn script heb ik staat

PHP
    <center>Ga naar: <input type="text" onkeyup="gotox(value)" size="3" value="500" class="input"> x <input type="text" onkeyup="gotoy(value)" size="3" value="500" class="input"></center>

Hiermee kan ik spelers laten kiezen naar welke map coordinaten ze gaan.

In de database staat als ze een map hebben gekocht bv. X=200 Y=300.

Nu mijn vraag: hoe maak ik er een link van zodat de speler door te klikken op de link direct de map ziet waar zijn coordinaten zich in bevinden

Vb. Speler klikt op zijn link en ziet direct 200x300 (beetje onduidelijk maar weet niet hoe ik het helder kan uitleggen)

Nee het is niet mijn eigen site maar van mijn werk. Hier staan veel indelingen van pdf mappen in die ik haast dagelijks nodig heb en wil deze offline hebben staan. Maar heb geen zin om dit handmatig allemaal te downloaden en we te archiveren. Dus het liefst een site ripper of iets dergelijks die dezelfde structuur aanhoud zodat ik alles ook makkelijk weer kan terug vinden.

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om mijn werk account op te slaan OFFLINE.

Nou dacht ik dat ik dit kon doen door een site ripper maar deze wil niet de bestanden downloaden na de login.

Wie weet er een software / mogelijkheid om mijn volledige site pagina te downloaden zodat alles voor offline gebruik mogelijk is (gaat namelijk om een pagina op 4000 met vele bestanden als bijlage. Of wellicht een mogelijkheid om dit met een zogenaamde pagina ripper voor elkaar te krijgen (dus dat de login wordt geaccepteerd)

Alvast bedankt

Ik gebruik de banditi source. Maar ik weet niet welke dingen ik hiervoor nodig heb, maar als je hiervoor als voorbeeld uitgaat van de USERS tabel en stad 1 t/m 7 dan kan ik deze zelf wel ombouwen denk.

Dat vind ik ook heel interessant. Zou je me hier meer informatie over kunnen geven betreft hoe ik met deze coordinaten zou kunnen werken?

Verder: kan toch nog iemand een voorbeeld posten met betrekking tot wat RiiCk bedoelt?

Nee dit is beide niet wat ik bedoel.

De bedoeling is dat ik een wereld map wil maken. Als er vervolgens op bv. Europa wordt geklikt (het plaatje) dan moet de speler direct door reizen naar dat land. Dus zonder een checkbox aan te hoeven vinken maar alleen te klikken op de afbeelding.