Posts by gamecontrol

1) Sorry, dacht dat dit een request zou moeten zijn

2) Nee, ik ben niet zo bekent met PHP (leer weer dagelijks bij he ;)) maar hoe zou ik het bovenstaande dan werkende kunnen krijgen in mijn script deel?

Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in C:\Webserver\admin-points.php on line 119

Dit is regel 119

PHP
    mysql_query("DELETE FROM `ipbans` WHERE `login`='$_POST['wie']'");

Wie kan mij vertellen waarom het onderstaande niet werkt?

Als ik klik op het plaatje moet de update worden uitgevoerd (de tijd worden verwijderd uit de database) maar ik krijg enkel een zwart scherm zonder foutmelding of dergelijke en als ik terug ga naar de pagina dan is de update nog steeds niet uitgevoerd

PHP
    <?php
    if($_POST['finish'] == 20){
    mysql_query("UPDATE `users` SET `tijdmuscle`='0' WHERE `login`='$data->login'"); 
    }                                       
    ?>

<form method="POST">
    	<input type="hidden" name="sel" id="sel" value="">
    	<input name="finish" type="image" value="20" onclick="document.getElementById('sel').value = 'true'" src="../images/training/backfire.jpg" />
    	</form>

pfff. was alles in het leven maar zo simpel :)

Allemaal bedankt, het werkt nu.

Ga ik nu nog een klein stapje verder.

Aangezien ik de prijzen niet handmatig wil overmaken aan de spelers moet dit ook automatisch gebeuren.

Hoe kan ik bij een dergelijke reset zoals reeds beschreven ervoor zorgen dat prijs winnaar 1 automatisch 100 belcredits krijgt, 2e 50 en de 3e 10?

In de uitvoer heb ik er nu dit van gemaakt

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `prijswinnaars`(id,naam,prijs,datum,ronde,plaats) values('$winnaar1->id','$winnaar1->login','100 Bel Credits',NOW(),'$ronde','1')");
    // Voegd de nummer 1 toe.

Maar verder kom ik niet....

Dank je wel.

Ik zie nu waar het fout gaat bij mij. Het config gedeelte werkt nu wel geheel goed. Maar als de admin het aantal strafpunten verlaagd dan blijft er een probleem opspelen.

Bij het verlagen van een strafpunt zou het namelijk zo moeten zijn dat er een MAX van 3 punten kunnen worden uitgedeeld en het aantal NOOIT lager als 0 mag zijn.

Verder zou het script moeten regelen dat er bij minder dan 3 strafpunten, de IP block direct moet worden verwijderd.

Ik weet dat het nogal wat vragen zijn, maar zou iemand hier naar kunnen kijken?

Dit is het strafpunten systeem (wat nu dus ook hoger als 3 en in de min kan komen te staan)

Een paar uur ben ik nu al bezig om een coupon code systeem op te zetten, maar ik kom er maar niet uit.

Ik heb dit geprobeert aan de hand van

http://www.allsyntax.com/tutor…Codes-for-Downloads/1.php

De bedoeling is dat de admin middels 1 druk op de knop een automatisch gegenereerde coupon code kan emailen naar alle leden.

Vervolgens kunnen de leden op een pagina deze code invoeren en krijgen hiervoor bv. 100 belcredits.

Na het gebruik van de coupon code mag deze door dezelfde speler niet nogmaals worden gebruikt.

Weet iemand of hier al een standaard script voor bestaat of kan iemand mij helpen om dit voor elkaar te krijgen?

Dank jullie wel. Het werkt bijna helemaal compleet. Alleen krijg ik na de reset de namen niet te zien in het top 3 overzicht. Wat zou ik hiervoor moeten aanpassen?

Alvast bedankt,

Dank je wel voor je reactie. Hetgeen je stelt dat klopt. Dat werkt allemaal.

Maar wanneer een administrator bv. van de verbannen speler een strafpunt afhaalt en het totaal aantal strafpunten ipv 3 weer 2 (of lager) is, dan moet de IP block tevens automatisch worden verwijderd.

Is dat tevens mogelijk om in dit script te regelen?

Nu staat het onderstaande namelijk in het script voor het bannen van spelers, maar dit wil ik graag automatisch hebben geregeld in het script zoals je zojuist hebt beschreven.

Dank je wel. De IP block werkt.

Alleen zou het script alleen spelers moeten blokken met 3 of meer strafpunten. En spelers met minder dan 3 strafpunten moeten gewoon kunnen doorspelen?

Hoe is dit dan mogelijk?

Alvast bedankt

Wie kan mij vertellen waarom dit niet werkt?

In users wordt verbannen wel geupdate naar 1 of 0 maar de speler kan nog gewoon door spelen

Als ik nu mijn game reset wordt er voor de prijs winnaar dit uitgevoerd:

PHP
    mysql_query("DELETE FROM `prijswinnaar`");

Ik wil echter dat bij een reset de top 3 spelers juist wordt geupdate.

Kortom, de 3 spelers met de hoogste power moeten bij een reset in de tabel prijswinnaars komen te staan

Momenteel doe ik dit handmatig

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `prijswinnaars`(id,naam,prijs,datum,ronde,plaats) values('$id','$naam','$prijs',NOW(),'$ronde','$plaats')");

Wie kan mij vertellen hoe ik dit direct via de reset kan laten verlopen?

Wie kan mij helpen om het onderstaande werkende te krijgen?

De bedoeling is dat er een mouseover blok verschijnt maar ik krijg alleen foutmeldingen (het <?php laden in het php gedeelte zelf weet ik dat fout is maar verder kom ik er niet uit)

Hoe kan ik op iedere pagina waar de speler een tekst vlak te zien krijgt, het huidige tekst gedeelte vervangen voor een CMS paneel (zoals WYSIWYG)?

Zie iemand mij hier een voorbeeld voor kunnen geven met het NOTE.PHP script?

Als een speler nu iets koopt dan klikt die op kopen en het product is binnen enkele seconden aangeschaft. Ik wil dat als een speler iets koopt hij/zij echter een bepaalde tijd moet wachten voordat het in het bezit is.

Ik maak gebruik van de basis van de Banditi source, en zou hierin tevens op dezelfde pagina een melding willen hebben staan van hoe lang het nog duurt voordat het product klaar is (dus een timer die automatisch afloopt). Tevens moet er een button zijn om de aankoop te annuleren zodat er 50% van het aankoop bedrag wordt teruggegeven.

Wie kan mij hiermee helpen?

Al voorbeeld

En dit is het gedeelte waarin de opdracht wordt verwerkt.

PHP
    if($_POST['item'] == 1){
    if($familie->contant >= 10000*$_POST['number']){
    $ledenerbij = 5*$_POST['number'];
    $gelderaf = 10000*$_POST['number'];
    mysql_query("UPDATE `families` SET `maxleden`=`maxleden`+'$ledenerbij',`contant`=`contant`-'$gelderaf' WHERE `naam`='$familie->naam'");
    }
    else{
    $error = 2;
    }

Zou iemand een script voorbeeld kunnen geven hoe ik dit kan realiseren (en indien er een extra stuk database nodig is deze ook posten?)

Alvast bedankt

Momenteel staat er in mijn script

Dit toont de leden op volgorde van het aantal punten in de klikmissies. Maar de onder ID wordt nu het gebruikers ID getoont. Ik wil dat dit echter loopt van 1 t/m 20. Hoe is dit te doen?