Posts by gamecontrol

Dank jullie beide voor de hulp. De uitleg van Niels gaat net iets boven mijn kennis, Perry; hoe jij aangeeft lukt helaas niet

Ik heb ervan gemaakt <a href="index.php?a=misc/miscfaq.php#16"> (aangezien het bestand miscfaq in de directory misc zit)

maar ik krijg een blanco pagina. Als ik ervan maak miscfaq.php#16 dan krijg ik Page not found.

waarschijnlijk kijk ik er continu overheen, maar waar kan ik de optie vinden? ;)

Maar indien het idd een gelijksoortige optie is heb ik zeker interesse (mocht je het niet vrij posten dan kan je uiteraad mij ook via Msn toevoegen)

Zojuist vind ik het volgende script:

http://www.ajaxdaddy.com/demo-bsn-autocomplete.html

Hiermee kan je werken met een auto complete optie. Nou mijn vraag, hoe is het mogelijk om deze auto complete optie te gebruiken, bv. voor het banditi script om spelers te zoeken?

Dit is het zoek script:

In de banditi source wil ik het volgende script zetten

Maar wat ik ook probeer, het right menu sluit iedere keer bij het openen van dit script niet goed aan op het bovenste stuk van de site.

Nou gebeurt dit volgens mij alleen als het script een fout bevat dus graag zou ik willen weten wat hier fout gaat of hoe ik dit script goed kan afsluiten zodat het rechter menu weer correct bovenaan de pagina start (het gedeelte vanaf de buttons missie en forum)

Alvast bedankt

In Ipban heb ik nu ook login toegevoegd. Maar als er 3 strafpunten zijn gegeven wordt er in deze tabel niet het IP en de login toegevoegd.

Als ik echter dit onderstaande in de config plaats dan wordt wel het IP toegevoegd (4x zelfs - heeft misschien te maken met mijn refresh om te checken) maar de login niet.

Vervolgens kan ik ook met het strafpunten script dit IP niet verwijderen door een MIN strafpunt te geven zodat deze er maar 2 heeft (IP blijft gewoon staan)

denk dat hier idd het probleem zit. In mijn tabel staat alleen

er gebeurt niets.

krijg nog steeds alleen deze melding

Geen juiste Coupon code, Probeer het later nog eens.

en daaronder: Voer je gekregen Coupon code in!

Dus het aantal wordt niet weergeven

het nieuwe script reeks mijn pagina helemaal uit en zie geen post button mee. Maar ik heb het oude script geladen in een ander php bestand en hier werkt het wel (?).

enig idee hoe dit kan?

Volgens mij wel.

Kijk als ik met dit script werk, dan kan ik iemand bannen/unbannen en werkt alles gewoon goed. Maar ik wil dus dat bij een totaal van 3 strafpunten een automatische ban en bij minder als 3 dat dit wordt verwijderd.

Dank je wel.

Heb nu het onderstaande, maar het probleem blijft vreemd genoeg hetzelfde. Geen database update...

Verder krijg ik nog steeds na het klikken op de post een blanco / zwart scherm en bij het teruggaan naar de pagina steeds er nog steeds dat ik een xxxx tijd moet wachten.

We komen er zo uiteindelijk wel ;)

Momenteel krijg ik geen foutmeldingen mee. Maar het script werkt nog niet. Wat wel werkt -> kan niet meer in de min komen.

Maar als een speler 3 strafpunten heeft dan wordt deze verbannen (is dus goed), maar haal ik er weer 1 strafpunt af zodat deze er weer 2 heeft zou de ban moeten zijn verwijderd. En dit is niet het geval...

Dit is hoe het tot dusver is:

Ik denk dat ik toch iets fout doe (weet het eigenlijk wel zeker want het werkt niet)

Momenteel heb ik het onderstaande maar blijf nog steeds een blanco pagina krijgen en de update in de database wordt niet verwerkt

Is inderdaad het geval ja. Zoals ik al zei, leer iedere dag weer bij ;).

Maar ik heb net het script geupload en mijn database delen toegevoegd maar als ik de coupon code invoer gebeurt er niets. Ik krijg de melding dat de code niet klopt en het later nogmaals moet proberen.

Dit is de tabel codes

Verder zie ik dat er in het script staat

PHP
    mysql_query("delete from codes where code='$code'");
    // code uit het spel halen zodat die maar 1 keer gebruikt kan worden.

Houdt dit in dat slechts 1 speler de code kan gebruiken? Want ik zou graag willen dat iedereen de code kan gebruiken, maar dat de code na 1 keer per account niet meer geldig is.

Thx. Ik ga er gelijk eens mee aan de slag ;)

[offtopic]Een hele source vragen zou niet aansluiten op mijn wensen ;) moet wel een beetje origineel blijven en al de standaard sources beschikken niet over alle dingen die ik wil hebben. Nogmaals thx[/offtopic]