Posts by gamecontrol

In mijn script heb ik de optie staan dat een speler / bezoeker kan trainen. Door dit te doen wordt de database geupdate middels

PHP
    mysql_query("UPDATE `users` SET `upgrademuscle`='$timetowait'");

Er komt nu een tijd in de database te staan zoals: 2010-01-19 10:46:10

Wat ik nu wil is dat de speler nu een count down krijgt te zien hoe lang deze nog moet wachten en als de count down vervolgens is afgelopen moet de timer weer op 0 komen te staan, wat volgens mij kan middels:

PHP
    mysql_query("UPDATE `users` SET `tijdmuscle`='0' WHERE `login`='$data->login'");

Daarnaast moet deze count down worden getoond op de volgende onderstaande manier:

Hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd wat ik wil. Zou iemand mij hier verder mee kunnen helpen zodat ik deze optie werkende krijg?

Alvast bedankt

Mijn source (basis banditi) komt met het cash geld opeens in de min te staan zonder dat er crons zijn geactiveerd (draait momenteel offline om te testen)

Alle post velden zouden zijn beveiligd tegen +/- bugs en verder als ik zit er niemand aan deze source. Iemand enig idee waar deze fout vandaan kan komen?

Heeft er iemand al wellicht een NIEUWS systeem script kant en klaar liggen?

Was een beetje aan het zoeken en vond de volgende database regels

Hier zou ik vanuit de admin nieuws artikelen in willen toevoegen.

Mocht iemand mij hier verder mee kunnen helpen dan zie ik de script post graag tegemoet ;)

Alvast bedankt.

Oke, ik heb nu het onderstaande. Wat zou ik er dan van moeten maken?

Dank je wel, ik heb er nu van gemaakt:

Maar nog steeds worden de IP's meerdere malen getoond.

Dank je Killingdevil, dit is zeer duidelijk. Probleem blijft echter nog steeds dat ik het niet in het script werkende krijg.

Zou iemand dit deel in mijn script kunnen inbouwen zodat ik hetzelfde deel zelf in de hitlist part kan verwerken?

Dit is het volledige script:

In het onderstaande script wordt het verbannen IP van een speler meerdere malen (soms wel 10 keer) getoond.

Hoe is het mogelijk dat ieder verbannen IP slechts 1x wordt getoond?

Voor het familiegedeelte kom ik er niet uit. Nu staat er

PHP
    <?}
    if($data->contant >= 100000){
    if(isset($_POST['Submit'])){
    $fam1 = mysql_query("SELECT * FROM `families` WHERE `naam`='{$_POST['family']}'");
    $fam = mysql_num_rows($fam1);
    if($fam < 1){
    $_SESSION['mission'] = "Word lid van een familie";
            mysql_query("INSERT INTO `families`(`naam`,`owner`,`power`) values('{$_POST['family']}','$data->login','$data->power')");
            mysql_query("UPDATE `users` SET `famlevel`='3',`familie`='{$_POST['family']}',`contant`=`contant`-'100000' WHERE `login`='$data->login'");
    ?>

Wat moet ik hiervan maken om het posten van een lege familie naam te voorkomen?

Voor o.a. de banditi source is het mogelijk om bij het invullen van een contract (hitlist) en voor de aanmaak van een familie naam een leeg veld in te vullen.

Vervolgens wordt de lege input gepost en verschijnt tussen de contractlist en de familie namen.

Hoe is dit te voorkomen?

Ik probeer om een makelaar optie in de banditi variant te bouwen, maar het probleem is de EXIT die in het script zit.

Hierdoor wordt het rechter menu niet langer getoond. Als ik EXIT verwijder dan krijgt de speler ook opties te zien die nog niet de bedoeling zijn (zoals het al beheren van een woning zonder dat deze er een heeft)

Hoe kan ik dit oplossen zodat ik EXIT bv. anders noem...

Dit is het deel wat ik bedoel

Ja het is voor de FAQ die uiteindelijk in de basis van banditi dient te worden gebouwd.

Mocht iemand hiervoor een mooiere faq (met bv. ajax opties) hebben dan zou deze uiteraard ook zeer welkom zijn