Posts by gamecontrol

Dank je wel. Heb er nu dit van gemaakt:

Maar krijg nu een error op 220:

PHP
    Parse error: syntax error, unexpected ')' in

Dit is het stuk bij else:

PHP
    <?php }} else {

if($data->car_tunenitro == 1){
    			$tijd  = rand(50,50);

Zou je voor mij het goede gedeelte kunnen posten van wat ik hier fout doe?

Ik wil een soort van cron optie in mijn source ingebouwd hebben die om het uur een update in de database maakt, maar zonder dat ik dit script middels een cron uit mijn cpanel hoef op te roepen.

Zelf dacht ik aan iets dergelijks dat wanneer de site wordt bezocht (vb. index.php) er wordt gekeken of het uur om is (vb. 13.00 uur, 14.00 uur, 15.00 uur etc). Vervolgens moet de update worden uitgevoerd en opnieuw alles worden doorlopen.

Kortom: ieder heel uur moet er een update worden gemaakt zonder externe cron functie maar alles direct uit het script.

Hoe is dit mogelijk?

Wie weet hoe ik dit script werkende krijg en de melding van header already send kan vermijden?

Nee virus melding blijft. Probeer anders Kaspersky of een Mcaffee online scan om je fouten te vinden. Zal waarschijnlijk een phising fout zijn maar je weet nooit.

Als een speler op mijn website een een car_tunenitro heeft van > 1 wordt er +50 aan performance in de database geplaatst. Tevens wordt er een timer ingesteld die 1 uur lang blijft aftellen.

Wat ik nu wil is dat na dit uur (3600) van de car_tunenitro -1 wordt gemaakt en tevens de performance met -50 wordt verlaagd. Als de speler vervolgens geen car_tunenitro meer heeft (=0) dan moet dit proces niet plaats vinden.

Wie zou mij hier verder mee kunnen helpen? Want ik kom er maar niet uit.

Lol, een paar fouten?

Je mag al die virussen er ook wel eerst even uit halen;

Gerapporteerde aanvalpagina!

De pagina op street-crime.nl is gerapporteerd als een aanvalpagina en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.

Aanvalpagina?s proberen programma?s te installeren die privéinformatie stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.

Sommige aanvalpagina?s verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.

Voor BDT probeer ik de Css te wijzigen.

Momenteel heb ik het volgende

Het probleem is nu dat EXHAUST_1 bovenop de BASE wordt getoond. Ik wil echter dat EXHAUST_1 achter het plaatje van BASE wordt getoond.

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Nieuwe vraag dan maar:

Probleem is nu deels opgelost. Maar de bedoeling is dat er -1 van copheat af gaat als de timer is afgelopen. Maar dit gebeurt niet. Als ik op F5 druk blijft continu 1 van copheat af gaan ongeacht de timer op 0 staat

Iemand enig idee?