Dank je Koen dat is natuurlijk ook een mogelijkheid. Ik zal eens kijken of het lukt.
EDIT: Dit werkt idd uitstekend. Kan een slotje op.
Dank je Koen dat is natuurlijk ook een mogelijkheid. Ik zal eens kijken of het lukt.
EDIT: Dit werkt idd uitstekend. Kan een slotje op.
Allemaal bedankt. Ik was vergeten te vermelden dat het ook meerdere directories moet doorzoeken en vervangen. In Notepad++ vind ik deze optie niet?
Ik ben op zoek naar een search en replace software voor meerdere regels tegelijk te wijzigen.
Normaal doe ik dit gewoon met Dreamweaver maar ik krijg nu voortdurend een out of memory error (is een redelijk groot bestand).
Dus op zoek naar een alternatief. Iemand enig idee?
Opgelost (verwijderd ivm privacy gegevens)
Je hebt een PM.
Dank je, maar dat wist ik al heb het alleen zo gedaan omdat ik aan het proberen was met rand wat opties te testen.
Thx, ik denk dat het hiermee wel moet gaan werken. Even kijken hoe ik het kan gaan implementeren ;).
Dank je wel. De procenten is idd wel te doen zo ja. Maar dit is momenteel mijn volledige code ;). Dus het deel waarmee random cijfers kunnen worden gekozen maar dan wel uit een eigen selectie (vb. 1,4,6,9,100) weet ik niet te verwerken.
Ik probeer een script te maken dat waneer type = 1 dan moet mijn database worden geupdate met het cijfer 1 of 3. Ik heb dit proberen te doen met het volgende, maar dat werkt dus niet (krijg alleen 1 geupdate, 3 doet het niet)
if($bepaal_type == 1 AND $kwaliteit == Y){$kwaliteit_c = rand(1,1) OR $kwaliteit_c = rand(3,3);}
Een vergelijkbare vraag is hoe ik kan werken met percentage kansen. Als voorbeeld: als type =1 dan moet er een kans van 30% zijn dat het cijfer 1 is, 40% voor cijfer 5, 20% voor cijfer 8 en 10% voor cijfer 0. Hoe zou ik dat kunnen doen?
Super! Heb het nu werkende. Heel erg bedankt.
:slotje:
Ik zie dat jij er een echo bij hebt staan. Maar bij mij wordt alles in de database geupdate
mysql_query("INSERT INTO `set` SET `lastpage`='0', `submitdate`='2011', `startlanguage`='nl',
`91217X3X84`='" . $omvang . "',
");
En in de database wordt het niet afgerond. Misschien dat er een andere oplossing voor is? Of dat ik gewoon wat fout doe?
K bedankt. In afwachting op de update
Helaas doet die het nu nog steeds niet (ik neem aan dat dit het deel onder // afronden op tientallen in mijn script moet vervangen?
Zou iemand mij kunnen laten zien hoe ik de random getallen kan afronden op tientallen of hondertallen?
Vb. 844 wordt 840, 9323 wordt 9300
$xxx = rand(1,100);
if($xxx < 20){$omvang = rand(5,100);}
if($xxx > 19 || $xxx < 50){$omvang = rand(100,1000);}
if($xxx > 49 || $xxx < 70){$omvang = rand(1000,2000);}
if($xxx > 69 || $xxx < 80){$omvang = rand(2000,3000);}
if($xxx > 79 || $xxx < 90){$omvang = rand(3000,5000);}
if($xxx > 89){$omvang = rand(4000,10000);}
// Afronden op tientallen
function omhoogTientallen($omvang)
{
return ceil($omvang/1)*10;
}
Toon Meer
Ah oke, dat was me nog niet opgemerkt. Ik zal me eens gaan verdiepen in de cURL
Dank je wel. Maar dit is niet aangepast op een specifiek onderdeel. Iemand wellicht een oplossing of een toelichting op cURL
Devator; zou je dat kunnen toelichten? Mijn idee is namelijk om de Linkedin statistieken van deze pagina; http://www.linkedin.com/network?trk=hb_tab_net te tonen zodat iedereen zijn/haar eigen totale netwerk kan zien.
Echter wil ik niet de gehele pagina includen dus zoek een manier om alleen dit deel op te nemen.
Is het mogelijk om een iframe te laden waarmee het mogelijk is om een specfiek gedeelte van een externe website te laten zien?
Ter illustratie; als ik op mijn website alleen wil laten zien hoeveel leden er nu op CP zijn, hoe kan ik dat laden in mijn pagina? (in een html of php script?)
Nee, deze draait momenteel offline. Ik zal er hopelijk snel weer mee verder gaan (project ligt al weer enige tijd stil, heb het te druk).
Maar ik zal binnenkort eens alles online zetten zodat iedereen er wat aan heeft. Updates e.d. zullen wel tegen betaald tarief worden aangeboden. Maar voor de TS, toch maar weer terug on topic