Posts by gamecontrol

In mijn script staat

PHP
    $hoeren        = mysql_query("SELECT * FROM hoeren WHERE stad='$data->city'");
    	$district    = mysql_fetch_object($hoeren);
    	$redgeld = rand(10,15) * $district->verkocht;
    	mysql_query("UPDATE `hoeren` SET `red_bank`=`red_bank`+'$redgeld' WHERE `eigenaar`='$district->eigenaar'"); 
    	mysql_query("UPDATE `hoeren` SET `winst`=`winst`+'$redgeld' WHERE `eigenaar`='$district->eigenaar'");

Maar regel 3/4 en 5 geven de melding

PHP
    Notice: Trying to get property of non-object in

Inderdaad is de tabel leeg maar ik wil graag dat deze notice wordt voorkomen.

Nou heb ik ergens gelezen dat het met

PHP
    if (mysql_num_rows($select)){}

of iets dergelijks moet zijn te verhelpen maar ik kom er maar niet uit.

Iemand enig idee?

Bedankt Darsstar: maar als ik $data2 erin zet krijg ik toch niet automatisch de datum mee (daar doel ik hierop).

Verder weet ik dat een notice geen error is (zal het volgende keer duidelijker vermelden) maar heb zojuist de error log eens aangezet en probeer nu alle notices en warnings te verwijderen.

Betreft deze notice: nee is niet de eerste keer dat ik deze lees, maar normaal is het idd $text maar had het idee dat ik hier toch echt iets andere moest zetten om de datum mee te geven.

Betreft de 2e notice: hierop iemand enig idee?

Daar heb ik ook naar gezocht. Maar ik denk idd dat dit het probleem is. Maar hoe kan ik dit dan anders oplossen? date (de 1e) werkt namelijk wel gewoon.

AANVULLING

Een andere notice krijg ik hier

PHP
    $hoeren        = mysql_query("SELECT * FROM hoeren WHERE stad='$data->city'");
    	$district    = mysql_fetch_object($hoeren);
    	$redgeld = rand(10,15) * $district->verkocht;
    	mysql_query("UPDATE `hoeren` SET `red_bank`=`red_bank`+'$redgeld' WHERE `eigenaar`='$district->eigenaar'"); 
    	mysql_query("UPDATE `hoeren` SET `winst`=`winst`+'$redgeld' WHERE `eigenaar`='$district->eigenaar'");

Notice: Trying to get property of non-object

(3x op de 3e, 4e en 5e regel)

Op deze regel

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `messages`(`date`,`to`,`from`,`ip`,`title`,`content`,`date2`,`read`,`inbox`,`reply`) values(NOW(),'$data->login','Anoniem','$data->IP','Promotie','Proficiat. Je bent gepromoveerd naar $rank!','$date2','0','1','0') WHERE `login`='".$data->login."'" AND $data->rank <10);

krijg ik deze notice

PHP
    Notice: Undefined variable: date2 in

Echter in de tabel messages bestaat data2 gewoon.

Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?

Layouts kan je wel gewoon overzetten, maar het probleem is dat jij werkt met een zeer verouderde versie van het CMS paneel.

Installeer Joomla, zet de plugin instellingen op Legacy en installeer de mambo layout onder de templates.

Is natuurlijk niet alleen Balkende, maar de gehele cultuur van de CDA. Balkende is slechts de marionet die het schouwspel dient te voltooien maar het is de achterban die verwacht dat hij het op dergelijke wijze doet.

Als de achterban hem niet zou steunen was hij al lang verdwenen.

Die wel. Ongeveer gelijke standpunten. Ander verhaal is PVDA en VVD. Maar als ze samen zullen zitten weet je wel waar je aan toe bent. Verwoorden namelijk duidelijk hun standpunten.

CDA stelt: wij houden alle opties open. Kortom, politiek gedraai door te stellen ja wij willen samen een coalitie vormen.

Zullen ze dan eindelijk kleur bekennen...

Zou mooi zijn als VVD, PVDA en D66 en coalitie zouden kunnen vormen, maar dat zit er naar verwachting niet in.

Op basis van de propaganda van Wilders zit een formatie van PVV er trouwens ook niet in als hij zich aan zijn woord houdt. Want hij heeft zojuist bekend gemaakt niet in de fractie te willen deelnemen als de pensioen leeftijd op 67 blijft staan. Gezien het feit dat dit toch niet zal worden omgedraaid zou hij er eigenlijk niet in moeten komen te zitten. Maar ja.. laten we eerlijk zijn. PVV zit liever niet in de formaties, want dan moet je van woorden daden gaan maken. En dat gaat natuurlijk nooit lukken in een utopische droomwereld

Ik neem aan dat je Engels kent? Volgens mij staat er duidelijk wat je moet doen --> Database selecteren en dan pas importeren

Photoshop - layer - rechtermuis - properties - en dan het knopje blend verschuiven naar links.

Voila, je hebt een transparante afbeelding. Maar als je een dergelijke layout heb kunnen maken dan moet een transparante afbeelding toch helemaal geen probleem zijn lijkt me?

Dat vroeg ik dus niet. Waarom moet altijd hier alles direct offtopic gaan? Nou goed, poging twee:

Wie heeft verwijzingen naar 'unieke' criminals game scripts (dus niet de standaard dingen, die kennen we zo langzamerhand allemaal wel)

Als is de basis wellicht veelal hetzelfde, er zullen genoeg interessante inspiraties zijn van 'nieuwe' scripts.

Aangezien mijn inspiratie een beetje te wensen over laat vandaag (maandag he) wil ik wel eens weten of jullie nog echte top crime games weten met 'redelijk' unieke game opties.

Het is hier niet de bedoeling om promotie te gaan maken voor bepaalde websites of omdat iemand de layout zo mooi vindt, maar mijn aandacht gaat voornamelijk uit naar de SCRIPT opties.

KORTOM: Wie heeft verwijzingen naar 'unieke' criminals game scripts (dus niet de standaard dingen, die kennen we zo langzamerhand allemaal wel)