Posts by gamecontrol

Vraag ik dat dan? Eerst lezen graag.

Ik vraag hoe het mogelijk is om een dergelijke optie toe te voegen.

Momenteel heb ik een optie gemaakt zodat je de bezittingen aan een andere speler kunt doorverkopen.

Hoe zou ik tevens een optie kunnen maken zodat het product op de veiling wordt geplaatst voor een XXX minimum bod en tot een bepaalde datum?

Oke dit heb ik nu gedaan.

Probleem wat nu opspeelt: waar voorheen HEADER ALREADY SEND stond wordt er nu doorgelink naar de index pagina. Vervolgens als je terug gaat is de game geopend. Kan je spelen.

Wordt vervolgens weer naar de index gelinkt en tot slot blijft nu continu de melding GEWONNEN... staan...

Dank je wel.

Heb uiteraard gezocht. Maar de tips die haast overal worden gegeven is om bovenaan de pagina ob_start(); en onderaan ob_end_flush(); te zetten.

Maar dit maakt hierbij geen enkel verschil. Daarnaast haal ik soms de header optie weg. Maar in dit geval krijg ik dan geen kaarten verdeelt.

Wellicht een voorbeeld?

Momenteel probeer ik een poker optie in de BDT source te bouwen.

Alleen op regel 202 krijg ik de melding: header already send. Iemand enig idee hoe dit is op te lossen? Want zonder dit worden de kaarten niet verdeeld

Volledige script

http://pastebin.com/ehRVLJNe

Momenteel is het wel mogelijk om dingen op de veiling te kopen als deze geen eigenaar hebben, maar ik wil graag dat een eigenaar ook de mogelijkheid heeft om zelf zijn producten op de veiling te plaatsen.

Vb: ziekenhuis is in bezig van XXX. Deze moet nu de mogelijkheid hebben zijn ziekenhuis op de veiling te zetten - aan te kunnen geven wat het minimale bod moet zijn - en tot wanneer de veiling duurt.

Hoe is dat mogelijk in het onderstaande script?

(of op andere wijze)

Soms gebeurt het dat de power opeens stijgt (vb. van 0 tot 5000) zonder dat de speler iets doet.

Ik heb alle cron opties tijdelijk uitgeschakeld maar het probleem blijft zich voortdoen.

Geen idee waar het vandaan komt... Wellicht dat iemand anders hier ook problemen mee ondervindt en mij hier verder mee kan helpen?

Dank je wel. Dus het ruimt data op na een split of delete.

Is het dan wel de moeite om deze optimize in de cron te laten staan? Want eigenlijk gebruik je dit toch niet in de tabel USERS?

Bedankt. Deze had ik idd ook gelezen (onder andere) maar snap het niet helemaal. Er staat dat de ruimte wordt geoptimaliseerd. Houdt dit in dat er belangrijke dingen worden verwijderd of dat 'onzichtbare' ophopingen verdwijnen?

Verder, welke van de script opties is aan te raden en het best in de cron te implementeren?

In mijn cron vond ik het volgende

PHP
    //Optimize Updates  
        mysql_query("OPTIMIZE TABLE `clans`");
        mysql_query("OPTIMIZE TABLE `logs`");
        mysql_query("OPTIMIZE TABLE `temp`");
        mysql_query("OPTIMIZE TABLE `users`");					

}

Ik heb wat informatie proberen te vinden maar snap niet goed wat er hier gebeurt. Worden de tabellen hier opgeschoond?

Verder zou ik graag willen weten of het nodig is om deze regels per dag uit te voeren

Ik heb namelijk ook het volgende gevonden

PHP
    $res = mysql_query('
    	  SHOW TABLE STATUS WHERE Data_free / Data_length > 0.1 AND Data_free > 102400
    	');

while($row = mysql_fetch_assoc($res)) {
    	  mysql_query('OPTIMIZE TABLE ' . $row['Name']);
    	}

Is dit wellicht een betere optie? En zo ja, hoe krijg ik de bovenstaande tabellen hierin verwerkt?

In mijn coupon code script heb ik nu de mogelijkheid als admin om zelf codes makkelijk toe te voegen.

Wat ik nu alleen nog wil is dat er een controle plaats vindt dat als de code die wordt gepost al bestaat er een melding wordt gegeven dat het aanmaken onmogelijk is.

Verder heb ik onderaan een overzicht welke codes reeds zijn aangemaakt maar er moet een optie bijkomen dat de code ook weer makkelijk kan worden verwijderd (klik en verwijder).

Iemand enig idee hoe dit valt te fixen?

Ik wil dat wanneer een speler zich aanmeld bij een familie de beheerder een bericht krijg (famlevel = 3)

Probleem is dat het me niet lukt om alleen de familie beheerder een bericht toe te zenden. Het bericht komt overal aan wat ik ook probeer maar niet op de juiste speler

Iemand enig idee?

Dacht dat het hiermee op een dergelijke wijze kon worden gerealiseerd

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `messages`(`date`,`to`,`from`,`ip`,`title`,`content`,`date2`,`read`,`inbox`,`reply`) values(NOW(),'$user->login','$iemand->login','$data->IP','$stuurbericht_7','$stuurbericht_2
    $stuurbericht_8 $bot->login. $stuurbericht_9 € $gestolen 
    $stuurbericht_5,
    $stuurbericht_6','$date2','0','1','0')");

Super. Dank je wel. Ga eens kijken of ik nu alles wel werkende krijg

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.02.10 17:42:16:
    Het code gedeelte werkt nu maar de tabel users wordt niet geupdate. Iemand enig idee?

Dit is de database zoals deze nu is

Ik heb een coupon code script. Alles is compleet, incl. de database. Verder staat er in de db. als CODE demo waardoor er bij het invoeren van de code credits etc. dient te worden bijgeschreven.

Echter krijg ik continu te melding Geen juist coupon code. Verder blijkt op regel 26 deze error te staan

PHP
    Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in

Dit is regel 20 t/m 27

PHP
    $code = mysql_real_escape_string($_POST['code']);
    // de invoer van de code.
    $sql = mysql_query("select * from codes where code='$code'");
    // ophalen gegevens
    $sql2 = mysql_fetch_object($sql);
    // object van maken.
    $aantal = mysql_num_rows($sql2);
    // resultaten tellen.

Iemand enig idee hoe ik dit werkende krijg?

Als een speler zich wil aanmelden bij een familie waarvan de eigenaar is overleden / of eruit is gestapt dan wordt de speler ipv op de wachtlijst gezet, direct eigenaar van de familie...

Iemand hier al wellicht een oplossing voor?