Posts by gamecontrol

Voor de BDT wil ik een aanvullende optie maken. Soortgelijk als busta move.

De bedoeling is dat de speler in een tijd van bv. 1 a 2 minuten verschillende afbeeldingen ziet langskomen met pijltjes erop.

Als een pijltje in het midden staat dient de speler op (boven/onder/links/rechts) te drukken

Voorbeeld: http://www.gameonly.com/nl/gam…olls-super-dance-2529.htm

De bedoeling is dat iets dergelijks wordt gemaakt in PHP dus volledig zonder flash.

Hoe zou ik zoiets het beste kunnen aanpakken? Ik snap dat het dynamische gedeelte wat minder zal zijn, maar met een beetje creativiteit moet hier wel wat leuks van te maken zijn

Ik heb momenteel verschillende logins geprobeerd maar het probleem blijft nog steeds hetzelfde.. vreemd... ligt dus niet aan het login gedeelte (alleen)

Wel, de oplossing zal wellicht makkelijker zijn als de toelichting maar het is de bedoeling dat error reports zoals:

uit bestand error.php worden geladen. Als ik nu in bestand voorbeeld.php heb staan $error = 1; moet deze uit het error.php deel worden opgenomen.

Dit is denk duidelijker toegelicht.

Nu staat er in ieder script een error opgeroepen als

$error = 1;

vervolgens wordt dan de error verderop in het script weergeven. Is er een mogelijkheid dat ik bij het oproepen van

$error = 1;

de error kan laden uit een ander php bestand zodat ik alle errors in 1 bestand kan zetten

nee die had ik verwijderd want bij het presentatie stonden deze ook op het weergave deel tussen het cijfer. Maar ook met deze erbij krijg ik hetzelfde probleem.

Oke allemaal bedankt. Loopt toch ergens nog niet helemaal lekker.

Heb onder upgradenummer staan = 1

Als ik nu vb. doe

PHP
    <?echo$costupgrade1;?></b><?=$costupgrade.$upgradenumber; ?>

Dan staat er bij costupgrade1 1600, maar bij $costupgrade.$upgradenumber staat 1 (terwijl dit ook 1600 zou moeten zijn. Heb het ook tussen de haakjes (vb 3) geprobeerd maar hiermee resulteerd het in hetzelfde probleem

Ik heb

PHP
    <? echo$attack1;?>

nou wil ik op de plaats van de 1 het volgende laden

PHP
    <?=$upgradenumber;?

Ik heb het op deze manier geprobeert maar dat werkt niet,

PHP
    <? echo$attack'.$upgradenumber.';?>

Iemand anders wellicht enig idee?

Hey willem. Volgens mij gebruik ik zelf de 1e versie, maar het probleem speelt in alle sources. Op de hosting met DirectPanels blijkt dit probleem naar mijn weten niet op te treden, maar bij Cpanel iig wel (wel bij de door mij geteste hostings iig)

Haha, ach zo'n groot probleem is het ook weer niet. Ik zal er zelf binnenkort eens naar kijken. Maar was wel benieuwd waarom het script het op bepaalde hosting het wel doet zonder problemen en op bepaalde niet.

Geen mogelijkheid om het gratis te doen? Is nml niet dat ik momenteel meer met de banditi source bezig ben maar heb het probleem wel verschillende malen voorheen gehad op bepaalde hosting en wil dit in de toekomst dan ook voorkomen (indien ik iig weet hoe te fixen ;))

Nog maar eens omhoog met deze topic. Ben er zelf ook nog steeds niet uit en heb wel interesse in de oplossing ervoor.

Iemand enig idee, of mogelijk een andere optie?