Ik gebruik Dreamweaver. Deze zou dat ook moeten doen. Maar blijkbaar wordt dit soms vergeten
Posts by gamecontrol
-
-
Alles draait offline dus ik heb hier geen voorbeeld van. Maar het probleem is opgelost. Blijkbaar moesten er wat </divs> worden toegevoegd/
FF fix dit automatisch maar IE en Chrome dus niet.
:slotje:
-
En ik wilde bijna een paar duizend regels gaan aanmaken hiervoor
haha. Thx. Werkt.
Verder: is er voor een soortgelijk iets tevens een mogelijkheid om in de CSS een dergelijke opbouw te gebruiken?
Ik heb nu
PHP#avatar_color_1 { width: 178px; height: 178px; position: absolute; z-index: 0; top: 14px; left: 398px; background: url(../../../images/character/11/1.png) no-repeat 50% 0; } #avatar_color_2 { width: 178px; height: 178px; position: absolute; z-index: 0; top: 14px; left: 398px; background: url(../../../images/character/11/2.png) no-repeat 50% 0; }
De afbeelding is steeds 11/1, 11/2, 11/3, etc. en
avatar_color_1, avatar_color_2, avatar_color_3, etcVoordat ik hier anders weer honderden regels ga maken, is hier wellicht een soortgelijke mogelijkheid voor?
-
Momenteel doe ik dit
PHP
Toon Meerif($_POST['item'] == color1){ if($data->health > 0){ $error = niks; ?> <meta http-equiv="refresh" content="0" /> <?php mysql_query("UPDATE `users` SET `avatar_color`='1' WHERE `login`='$data->login'"); } else{ $error = 1; }} if($_POST['item'] == color2){ if($data->health > 0){ $error = niks; ?> <meta http-equiv="refresh" content="0" /> <?php mysql_query("UPDATE `users` SET `avatar_color`='2' WHERE `login`='$data->login'"); } else{ $error = 1; }}
Maar aangezien color POST doorloopt tot over de 100 vraag ik me af of er niet een makkelijkere en kortere manier is om dit te doen?
De posts zijn steeds color1, color2, color3, etc.
en hierbij is de update continu avatar_color`='1', avatar_color`='2', etc.
Iemand enig idee?
-
in FF krijg ik mijn afbeelding op de juiste plek te zien, maar in chrome en IE is deze helemaal naar rechts gedrukt. Haal ik vervolgens dit deel weg dan staat de afbeelding helemaal links bovenaan (in alle browsers)
Iemand enig idee wat er mis / anders moet aan dit stuk?
-
Geen probleem. Wellicht iemand anders?
-
Nee hij staat niet tussen FORM want er wordt met een stuk of 20 verschillende buttons gewerkt. Wellicht een mogelijkheid om iets tussen de <DIVS> </> te zetten om dit toch op te lossen?
-
Enigszins specifieker graag. Ajax alleen is nogal breed.
Wat zou ik moeten doen om hier een werkende db update optie in toe te voegen.
-
Ik probeer laad mijn buttons middels
Nu is het de bedoeling dat bij het klikken op de button er in de database een update wordt gemaakt - users_button_1 moet worden 1 bij het klikken -
Het probleem is dat het me op geen enkele wijze lukt. Heb het ook al met links geprobeert maar de links worden vervolgens niet herkend.
Iemand enig idee hoe dit is te fixen?
-
Kan idd ook ;).
-
Ja in je php.ini. Zet je server tijd op Amsterdam (Europe) of neem contact op met je hosting.
-
gelijk maar eens mee aan de slag dan ;).
Heb het volgende over de magic quotes gevonden: http://php.net/manual/en/security.magicquotes.disabling.php maar zie niet een daadwerkelijke overeenkomst met de banditi onderdelen. Gezien het valt onder het onderdeel 'source unbuggen' zou ik wel eens willen weten waar / welke delen dienen te worden aangepast zodat hier alvast een begin aan kan worden gemaakt.
-
Waarom zou BDT niet op PHP6 werken dan?
-
Zoals ik al heb vermeld, die heb ik al. Maar ik wil weten waarom de source op bepaalde hosting wel werkt en op bepaalde niet. Het is niet dat ik mijn source zelf niet werkende heb maar ik ben benieuwd waar het probleem hierin schuild.
-
Bij mij niet meer hoor ;). Maar dit gaat een andere richting uit...
wederom ontopic..
-
Blinks e.d. wel. Maar het bewegende water blijft problemen geven. Ben hier al een tijd voor op zoek (tevens watervallen). Maar aangezien ik veel verschillende opties / elementen nodig heb gebruik ik toch liever kant-en-klare gif / pngs.
Dus mocht iemand nog een site weten dan hoor ik dit graag.
-
Weet iemand nog overzichtelijke websites waar ik het volgende kan vinden (alles moet in transparante vorm zijn):
* sterretjes (blinks)
* bewegend water / water vallen (zonder achtergrond alleen het water)
* wind
* etcHet gaat dus kortom om animated gifs of pngs die transparant moeten zijn zodat ik deze verder kan opnemen in mijn designs.
Op google kan ik ook genoeg vinden. Maar wellicht dat iemand overzichtelijke (want die vind ik niet) sites weet waar dergelijke dingen op te vinden zijn
alvast bedankt
-
Nee nog steeds hetzelfde probleem. Momenteel werk ik offline met de source en enkele overige betaalde hostings van me hebben ook geen enkel probleem. Het probleem zit hem enkel in bepaalde overige servers, maar kan er niet tegen dat het hier niet op werkt ;).
In de config lijkt ook alles gewoon goed te staan. Heb ondertussen de login van Criminolz en enkele andere ook al in proberen te bouwen, maar het probleem blijft hetzelfde. De login is het iig niet dus. Maar wat wel... geen idee
-
Die staat uiteraard al geinclude, is namelijk de basis van de in-game layout.
Of mis ik hier iets? (enige aanvulling...)
-
Idd, maar graag zou ik willen weten hoe ik iets dergelijks zou kunnen maken middels php (en wellicht javascript). Het hoeft niet zeer uitgebreid te zijn, maar er dient een bewegende balk met afbeeldingen te staan (waar anders mogelijk op geklikt dient te worden - zoals op verschillende locaties in een afbeelding)
Vb: ipv het drukken op de pijltjes toetsen, kan de speler dan klikken op pijltjes naast / boven / onder de dansende movie zodat deze punten kan behalen.
Hoe zou zoiets mogelijk zijn?