Posts by awho

    Hello.


    For one of our Dutch websites we need some offsite SEO.
    If anyone is offering such services (linkbuilding), please contact me via a private message.


    If anyone of you has some Dutch or Belgium blogs who offer guest articles, please contact us via a private message with your blog URL and the price per publishing an article (we will provide an article by ourselves).


    Thanks and best regards.

    Hello.


    I apologize for writing this in english, but the one who I will work with must also speak english, so it makes no sense to start a conversation in dutch... :)


    I need offsite seo (link building) for a dutch website - automotive niche. If anyone has anything
    to offer (or could recommend someone), please don't hesitate to contact me via private message.


    Thank you :)

    Bedankt voor jullie antwoorden allemaal, dat waardeer ikzeer. We zullen zeker meer Nederlandse en Belgische betaalmethoden toevoegen enwe zullen de fouten die zijn genoemd door jullie nakijken. :)


    “Responsive” website design staat gepland voor volgendjaar :)

    Hallo :)


    Ik hoor graag jullie feedback over de website ruitenwissers.com. Het is een zeer eenvoudige website, we verkopen alleen ruitenwissers :)


    Omdat Nederlands niet onze thuismarkt is, horen we graag jullie mening over de website – is alles in orde en goed in de ogen van een Nederlandse shopper? Moeten we meer “Nederlandse” betalingsmethoden toevoegen? Is er nog iets anders dat vermeld dient te worden?


    We zijn op zoek naar “offsite SEO” voor deze website, dat als iemand iets te bieden heeft, neem dan contact met mij op (via PM of via het contactformulier op de website) :)