Posts by mommi

    Hallo,


    ik zoek iemand die voor mij een systeem maakt met daarop de volgende onderdelen:


    Ledensysteem met daarop elkaar volgen stemmen bericht acvhterlaten soort facebook acthig
    Muziek/albumsysteem
    Verhalensysteem
    Track request pagina
    Forum
    Muziekplayer
    Beheerpaneel om alles te beheren en van daaruit muziek kan uploaden en dat die automatisch de titel maakt door middel van id3



    verder heb ik enkele screenshots van waaruit je dan kan opmaken hoe het ongeveer eruit moet zien

    om op uw antwoord in te gaan is er iets mis gegaan met de backup en dat ik de httacces bestand over het hoofd hebt gezien.


    ja hij zag er ongeveer uit als


    modules/leden/inloggen.php inloggen.html
    modules/leden/registreren.php aanmelden.html
    modules/leden/forgot.php vergeten.html
    modules/albums/albums.php album.html



    en ja ik weet het is stom en heb ook zo spijt van.


    ja en ik denk dat het wel gaat lukken aan de hand van de bestudering van de code het wel gaat werken.


    ken je iemand die dat kan dus de code bestuderen kwa links en een htacces bestand daarmee kan opbouwen

    dit heeft altijd gewerkt maar blijkbaar mist de httacces bestand waardoor alle links weer werken want nu heb ik in een htacces bestand wat gevogelt maar alle links worden doorgestuurd nu naar de startpagina

    Dit probleem lijkt inderdaad bij de htcaccess te liggen en het feit dat het script uit 2010 of eerder komt. Mijn advies is om dit script niet te gebruiken gezien de onveiligheid van de code.


    Onder andere XSS en SQL injectie is mogelijk, daarbij wordt er gebruik gemaakt van een verouderde mysql_ functie die sinds PHP 5.5 niet meer wordt ondersteund.

    zou ik dan wel de probleem kunnen verhelpen met de htaccess ja ik wil de script dan ook graag updaten want dit script vind ik een heel mooi systeem het heeft alles voor een community website

    er is iets mis met de doorverwijzing van php bestanden naar een .html link
    er bevatten geen enkel .html bestanden alleen php bestanden
    ik wil dat de php bestanden zo worden gelinkt
    voorbeeld:
    map: modules/leden/registreren.php > signup.html
    map: modules/leden/inloggen.php > login.html


    ik weet niet waar de fout ligt ik dacht aan een .htaccess maar als dat dan zo is hoe moet ik dat laten werken of is dit een php geval want ik heb dit script jaren liggen in een usb stickie en ik wil het nu gaan gebruiken en in een nieuw jasje stoppen.
    ik heb alles geupload de mysql code geimporteerd alles werkt inloggen lukt wel enkel de links waar je dan op moet drukken werken niet omdat er blijkbaar iets mist.


    zo er iemand zijn die me aub kan helpen ermee


    hieronder een voorbeeld hoe het is ingesteld in een random pagina van een forum