Gewoon om mijn kennis te verruimen. Eventueel om het later dan te verkopen (maar zeker en vast om geen forum op te starten )
Posts by RobinH
-
-
Beste leden,
Ik heb al eens een begin forum systeem gemaakt (niet uitgebreid). Nu ga ik een forum systeem maken die uitgebreidt is.
Er komt zeker en vast een template switcher, een taal systeem en nog veel meer.In de loop van de dag/week zal ik meer uitleg geven over welke functies er allemaal inkomen en met wat afbeeldingen.
(Heb je zelf nog een tip/functie/idee, dan mag je dit zeker en vast vermelden in het topic.)
Bedankt!
-
Ik heb dit gevonden voor de Versio API. Wellicht is dit de oude versie.
Zelf ben ik niet erg bekend met "API's", maar ik zal eens kijken.Wat wil je precies allemaal verkrijgen?
-
Bedankt!
Ik zal zeker en vast mijn best doen, zowel voor de leden als voor de community. Heb je vragen omtrent iets? Aarzel dan zeker en vast niet om mij te contacteren.
-
ja ik heb het gwn via men eigen steam account gekocht
Dan kun je dit gewoon weer downloaden. Normaal zou je bij games je game moeten zien staan en dan kan je kiezen om het weer te downloaden.
-
Heb je dit op Steam aangekocht? of?...
-
Hoe gaat het nu met ictscripters?
Zie op veel topics dat er al maanden geen bericht meer is geplaatst.Voor mij is het alweer een paar jaar geleden dat ik online was, vroeger was dit een vrij grote site met veel activiteit.
Klopt!
We zullen zien, ik heb in ieder geval gesolliciteerd.
-
Hoe is het ermee?
-
voorlopig hebben we geen einddatum. We geven iedereen de kans om dit te doen. Een maand ongeveer. Als er een einddatum komt, laat ik dit nog weten.
dan wacht ik nog even
-
Als je solliciteert, wanneer is dan de uitslag?
-
Waarom je team versterken als er bijna geen leden zijn?
-
Heb je een voorbeeldje hoe je de perms checkt etc?