TargetPay is alles behalve service en overzichtelijk.
Je moet zelf voor elke betaamethode gaan zoeken en graven voor je je uitbetaling ziet. Dan krijg je bij TargetPay maar een uitbetaling PER betaalmethode PER 25 euro. Dus je moet in principe voor bellen en bijv. sms appart 25 euro verdienen. Je zou iets met ze kunnen regelen, wat overigens zeer vervelend is.
Ook is het systeem buggy, de scripts zijn onoverzichtelijk en helemaal niet bugloos. Ik had een keer een klant die al een toegangscode kreeg per SMS voordat hij het volledige bedrag had betaald. Zo kreeg hij de dienst maar ik kreeg geen geld van TargetPay. "Draai het maar even terug op je site" krijg je dan te horen. Dan vragen ze nota bene ook nog of je hun een mailtje wil sturen met alle informatie hierover zodat ze het misschien konden oplossen... Als ze het dan gewoon meteen in hun computer plaatsen, maar dat is waarschijnlijk teveel werk voor een telefoniste.
Ook deugt de telefoon van hun niet, je belt ze op en dan schijnt een telefoniste alles te moeten navragen waardoor jij een leuke telefoonrekening hebt.
Het enige voordeel is de SMS api, als die bij Mollie terugkomt ben ik hier voor goed weg.
Bij Mollie staat er netjes je hebt zoveel saldo en bij 25? word je uitbetaald, wat geld voor alle betaalmethodes en gebeurd zoveel dagen na de maand. TargetPay heeft verschillende uitbetalingsmomenten per betaalmethode.
TargetPay:
Citaat
Betaaltermijn
De verdiensten worden aan u uitgekeerd zodra deze door ons van de mobiele operator zijn ontvangen. Dat is 30 dagen na het einde van de betreffende maand. Er moet minimaal ?25,- aan omzet zijn gemaakt om tot uitkering over te gaan.
Mollie:
Citaat
090x / IVR-betalingen
Binnen 7 werkdagen na het einde van de kalendermaand.
En dan spreekt TargetPay van een "Snelle uitbetaling"...
Het kan dus nog sneller en de service en overzichtelijkheid die ik bij TargetPay mis vind ik bij Mollie.
Echt een vreemd bedrijf die TargetPay..