• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. L.Groot

Forum

• Help testers nodig voor android app Urgent

Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

Servertjee 20 februari 2026 om 12:06
  • Afspraken systeem met planbeperking

Jeffrey.Hoekman 20 februari 2026 om 11:52
  • Developer Gezocht

Servertjee 19 februari 2026 om 17:31
  • Na 15 jaar terug van weggeweest: iCriminals.nl is terug (BETA)!

Servertjee 18 februari 2026 om 16:57
  • Op zoek naar de legends

Syntax 5 januari 2026 om 13:50
  • [FREE] WeFact Hosting module

Jeroen.G 13 oktober 2025 om 14:09
  • Versio vervanger

Jeroen.G 25 augustus 2025 om 15:56

Marktplaats

• Meerdere mafia game template te koop

Syntax 16 februari 2026 om 13:34
  • Verschillende domeinnamen los te koop

zwpgangster 12 februari 2026 om 16:05
  • Verschillende domeinen

Syntax 8 februari 2026 om 09:57

Posts by L.Groot

• Internet

• L.Groot
    • 7 maart 2011 om 21:53

Heb jij geen modemrouter (= modem en router in een) want als je alleen een modem hebt heb je meestal maar één UTP poort en geen wireless internet. Heb je meer UTP poorten en/of wireless internet dan heb je een modemrouter. Dat heb ik namelijk ook, ik heb een ZyXel van Telfort in bruikleen, werkt perfect en is maar één kastje.

Tevens vraag ik me af dat als jij zegt dat je alleen een modem hebt of je dan wel internet op je laptop/computer kan krijgen maar dat ligt dan zeker aan mij.

• Cookie verwijderen

• L.Groot
    • 7 maart 2011 om 21:49

Dit kan in principe niet, je kunt echter wel een tijdsduur eraan koppelen, zie daarvoor [func]setcookie[/func] -> expire, maar dat had je dan ervoor al moeten doen. Je kunt dus niet eerst de cookie setten en erna het weghalen zonder een script aan te roepen.

Je kunt echter wel vragen of de gebruiken zijn cache wil legen, maar anders is dit niet mogelijk.

• Gratis Domein

• L.Groot
    • 6 maart 2011 om 21:36

http://dot.tk
    Heb je een .tk domein incl. DNS ;)

• CP Mobile

• L.Groot
    • 6 maart 2011 om 20:56

Nice, ga het zeker gebruiken.
    Straks in bed even testen :p.

• Wat is beter

• L.Groot
    • 6 maart 2011 om 18:13

Kom op, een Intel Atom is gewoon slecht, de slechtse en energiezuinige processor van Intel®.
    Kies gewoon de Intel Xeon al vind ik het toch slechte prijs/kwaliteit verhouding.
    Kijk eens op http://vpsslim.nl
    Daar heb je 1TB dataverkeer, 100GB hdd voor slechts ?160 per jaar incl. DirectAdmin.

• Enquete eindwerk

• L.Groot
    • 6 maart 2011 om 17:48

Ik hoef geen lelijke Apple, compatibiliteit tussen Windows is bar slecht.
    Gelukkig denkt Microsoft er anders over en brengen ze Office for Mac uit, iets wat je van Apple niet kan zeggen.

Daarom ook geen iPod/Mac/Phone/Pad of wat er ook uitkomt voor mij in de volgende jaren, ik behoud gewoon mijn Windows PC met een Symbian mobiel en een MP4 speler eventueel ;)
    Bij Apple verzinnen ze nooit eens iets nieuws, ik kan er al van uit gaan dat het volgende product met een kleine letter i begint.
    Microsoft heeft iig aparte namen voor Software etc.
    Dan zeg ik niet dat Windows iets aparts is, maar Apple of tewel een Appel slaat toch ook nergens op, en dat dan als bedrijfsnaam...

Ik noem mijn bedrijf later wel Grapefruit..

• Slotje graag!

• L.Groot
    • 6 maart 2011 om 10:11

Maar is die Micro-bel alleen voor bellen of ook voor Wallie etc.?

• Slotje graag!

• L.Groot
    • 4 maart 2011 om 20:53

Ik heb er geen goede ervaringen mee iig.
    Ik maak er nog wel gebruik van (helaas) van de SMS, Mister Cash en Wallie api. Dit doe ik om de betaalmethodes verspreiden te hebben zodat ik niet bij de ene elke maand word uitbetaald en bij de andere eens per jaar. Als de SMS api terugkomt neem ik Wallie en SMS van Mollie en laat ik MisterCash voor wat het is omdat dat toch niet veel gebruikt word ;).

• Slotje graag!

• L.Groot
    • 4 maart 2011 om 19:48

TargetPay is alles behalve service en overzichtelijk.
    Je moet zelf voor elke betaamethode gaan zoeken en graven voor je je uitbetaling ziet. Dan krijg je bij TargetPay maar een uitbetaling PER betaalmethode PER 25 euro. Dus je moet in principe voor bellen en bijv. sms appart 25 euro verdienen. Je zou iets met ze kunnen regelen, wat overigens zeer vervelend is.

Ook is het systeem buggy, de scripts zijn onoverzichtelijk en helemaal niet bugloos. Ik had een keer een klant die al een toegangscode kreeg per SMS voordat hij het volledige bedrag had betaald. Zo kreeg hij de dienst maar ik kreeg geen geld van TargetPay. "Draai het maar even terug op je site" krijg je dan te horen. Dan vragen ze nota bene ook nog of je hun een mailtje wil sturen met alle informatie hierover zodat ze het misschien konden oplossen... Als ze het dan gewoon meteen in hun computer plaatsen, maar dat is waarschijnlijk teveel werk voor een telefoniste.

Ook deugt de telefoon van hun niet, je belt ze op en dan schijnt een telefoniste alles te moeten navragen waardoor jij een leuke telefoonrekening hebt.

Het enige voordeel is de SMS api, als die bij Mollie terugkomt ben ik hier voor goed weg.

Bij Mollie staat er netjes je hebt zoveel saldo en bij 25? word je uitbetaald, wat geld voor alle betaalmethodes en gebeurd zoveel dagen na de maand. TargetPay heeft verschillende uitbetalingsmomenten per betaalmethode.

TargetPay:

Citaat

Betaaltermijn
    De verdiensten worden aan u uitgekeerd zodra deze door ons van de mobiele operator zijn ontvangen. Dat is 30 dagen na het einde van de betreffende maand. Er moet minimaal ?25,- aan omzet zijn gemaakt om tot uitkering over te gaan.

Mollie:

Citaat

090x / IVR-betalingen
    Binnen 7 werkdagen na het einde van de kalendermaand.

En dan spreekt TargetPay van een "Snelle uitbetaling"...
    Het kan dus nog sneller en de service en overzichtelijkheid die ik bij TargetPay mis vind ik bij Mollie.

Echt een vreemd bedrijf die TargetPay..

• animatie rook

• L.Groot
    • 2 maart 2011 om 22:38

Animatie kan met Gif Movie Gear. (30 dagen free trial).
    Moet je wel een aantal afbeeldingen hebben uiteraard. Je weet voor ongeveer 20 seconden film 100 beeldjes ofzo of 200, weet het niet meer ;)

• Robin is opgestapt!

• L.Groot
    • 1 maart 2011 om 22:01

[offtopic]@Sloosmedia,
    Jouw hoofdletter-gebruik stoort me eigenlijk een beetje.. Zoals je weet aan het begin van de zin een hoofdletter en we zijn geen Duitsland dus zelfstandige naamwoorden mogen gewoon met een kleine letter: "Lid is hoger dan Crew, Geen Lid geen crew". Geld hetzelfde voor bijvoeglijke naamwoorden, wat voor zover ik weet in geen enkele taal een hoofdletter krijgt.
    Vat dit dus niet lasterend op, is alleen een tip en ik stoor me er dus aan ;)[/offtopic]

Jammer dat je weggaat, ik had wel positieve ervaringen (sowieso al buiten CP) over jou, al verwijderde je wel soms reacties die wel terecht waren. Heeft denk ik te maken met het moderator-schap, is hetzelfde als het minimale bonnen uitschrijven van de politie.

Ik heb iig nog contact met je :)

• Fout in hosting.php!

• L.Groot
    • 26 februari 2011 om 22:27

Word er een POST request en geen GET request verstuurd?
    Ik gebruik de basis nl. ook (uitgebouwd met domein registreren, meerdere pakketten etc.) en ik heb er geen last van..

• Fout in hosting.php!

• L.Groot
    • 26 februari 2011 om 21:57

Dit mag je hier eigenlijk niet plaatsen ;). Is van het Hostmuis script en die word betaald aangeboden.

On: Bestaat er wel een veld die "password" heet?

• Game opties

• L.Groot
    • 26 februari 2011 om 18:09

Zolang niet alle menu opties er hetzelfde uit zien is het goed.
    Maar teksten en plaatjes bij bijv. misdaad etc. mag je niet overnemen.

• Phpmyadmin

• L.Groot
    • 26 februari 2011 om 18:07

Hoe is het opgelost dan?8-)

• Game opties

• L.Groot
    • 26 februari 2011 om 13:29

Hij lijkt er wel erg op en teksten mag je volgensmij ook niet direct overnemen ;)

• CP Mobiele Versie

• L.Groot
    • 26 februari 2011 om 11:25

Kan je dan ook een Symbian app maken :p

• Maffia lay-out

• L.Groot
    • 26 februari 2011 om 10:22

Als je de betaling via Mollie doet kan je ook via MiniTix doen, is een kleine omweg maar heeft uiteindelijk véél minder transactiekosten.
    Hierbij een citaat (handleiding) vanaf mijn website:

Citaat

Door nieuwe regels omtrent iDEAL van Currence (ookwel de Nederlandsche Bank genoemd) zijn wij genoodzaakt iDEAL voorlopig uit te schakelen.
    Dit betekent echter niet dat u hier helemaal niet meer mee kunt betalen, in tegendeel u bent zelfs nog goedkoper uit!
    Via Rabo SMS Betalen (MiniTix) kunt u alsnog via iDEAL betalen. U heeft hier alleen een mobiele telefoon voor nodig.
    Rabo SMS Betalen is wel van de Rabobank maar u kunt met elke bank die iDEAL ondersteunt terecht bij Rabo SMS Betalen.
    Indien u nog geen MiniTix portemonnee hebt volgt u stap 1-9 anders stap 6-9.

Stap 1) Ga naar http://www.smsbetalen.nl.
    Stap 2) Klik op "Open een portemonnee" en voer uw 06 nummer en e-mail adres in. Klik vervolgens op "Verstuur code".
    Stap 3) U heeft een code ontvangen per SMS, vul deze code op de webpagina in.
    Stap 4) Boek 1 cent of gelijk een groter bedrag via iDEAL naar uw MiniTix account.
    Stap 5) Ga naar uw mailbox en u vind daar een activatie link. Klik hierop.
    Stap 6) Ga op Rapifia.nl naar de "MiniTix" pagina, voer het aantal punten in dat u wilt bestellen en selecteer als provider "Rabo SMS Betalen".
    Stap 7) U komt op de Rabo SMS Betaal pagina, voer uw mobiele nummer in en u krijgt wederom weer een code toegestuurd.
    Stap 8) Vul deze code op de webpagina in en voltooi de betaling.
    Stap 9) U word weer doorgelinkt naar de Rapifia.nl website, en uw punten zijn bijgeschreven.

Wij hopen dat het gelukt is via een kleine omweg toch via iDEAL bij ons te kunnen betalen.
    Indien u opmerkingen of klachten heeft kunt u contact met de "Live Support" opnemen, afdeling "Betalingen".

Toon Meer

Ik hoop dat je er wat aan hebt,

Ontopic: kan je hem slicen?

• Webdeveloper

• L.Groot
    • 26 februari 2011 om 10:16

Kan je een indicatie van de vergoeding geven?
    Low/High xxx zegmaar?
    En hoeveel werk is het ongeveer qua volledige scripturen?

• contents probleempje

• L.Groot
    • 26 februari 2011 om 10:14

Download gewoon Chrome en test het zelf?
    Simpel, makkelijk en snel ;).

ICT Nieuws

• AI-vraag zet ook opslagmarkt onder druk: harde schijven dreigen schaarser te worden

K.Rens 20 februari 2026 om 21:01
  • Fijne feestdagen

tcbhome 28 december 2025 om 13:55
  • Kritieke update voor Really Simple Security-plug-in

K.Rens 16 november 2024 om 16:12

Blogs

• Functioneel ontwerp

Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design