Posts by L.Groot

Heb jij geen modemrouter (= modem en router in een) want als je alleen een modem hebt heb je meestal maar één UTP poort en geen wireless internet. Heb je meer UTP poorten en/of wireless internet dan heb je een modemrouter. Dat heb ik namelijk ook, ik heb een ZyXel van Telfort in bruikleen, werkt perfect en is maar één kastje.

Tevens vraag ik me af dat als jij zegt dat je alleen een modem hebt of je dan wel internet op je laptop/computer kan krijgen maar dat ligt dan zeker aan mij.

Dit kan in principe niet, je kunt echter wel een tijdsduur eraan koppelen, zie daarvoor [func]setcookie[/func] -> expire, maar dat had je dan ervoor al moeten doen. Je kunt dus niet eerst de cookie setten en erna het weghalen zonder een script aan te roepen.

Je kunt echter wel vragen of de gebruiken zijn cache wil legen, maar anders is dit niet mogelijk.

Kom op, een Intel Atom is gewoon slecht, de slechtse en energiezuinige processor van Intel®.
    Kies gewoon de Intel Xeon al vind ik het toch slechte prijs/kwaliteit verhouding.
    Kijk eens op http://vpsslim.nl
    Daar heb je 1TB dataverkeer, 100GB hdd voor slechts ?160 per jaar incl. DirectAdmin.

Ik hoef geen lelijke Apple, compatibiliteit tussen Windows is bar slecht.
    Gelukkig denkt Microsoft er anders over en brengen ze Office for Mac uit, iets wat je van Apple niet kan zeggen.

Daarom ook geen iPod/Mac/Phone/Pad of wat er ook uitkomt voor mij in de volgende jaren, ik behoud gewoon mijn Windows PC met een Symbian mobiel en een MP4 speler eventueel ;)
    Bij Apple verzinnen ze nooit eens iets nieuws, ik kan er al van uit gaan dat het volgende product met een kleine letter i begint.
    Microsoft heeft iig aparte namen voor Software etc.
    Dan zeg ik niet dat Windows iets aparts is, maar Apple of tewel een Appel slaat toch ook nergens op, en dat dan als bedrijfsnaam...

Ik noem mijn bedrijf later wel Grapefruit..

Ik heb er geen goede ervaringen mee iig.
    Ik maak er nog wel gebruik van (helaas) van de SMS, Mister Cash en Wallie api. Dit doe ik om de betaalmethodes verspreiden te hebben zodat ik niet bij de ene elke maand word uitbetaald en bij de andere eens per jaar. Als de SMS api terugkomt neem ik Wallie en SMS van Mollie en laat ik MisterCash voor wat het is omdat dat toch niet veel gebruikt word ;).

TargetPay is alles behalve service en overzichtelijk.
    Je moet zelf voor elke betaamethode gaan zoeken en graven voor je je uitbetaling ziet. Dan krijg je bij TargetPay maar een uitbetaling PER betaalmethode PER 25 euro. Dus je moet in principe voor bellen en bijv. sms appart 25 euro verdienen. Je zou iets met ze kunnen regelen, wat overigens zeer vervelend is.

Ook is het systeem buggy, de scripts zijn onoverzichtelijk en helemaal niet bugloos. Ik had een keer een klant die al een toegangscode kreeg per SMS voordat hij het volledige bedrag had betaald. Zo kreeg hij de dienst maar ik kreeg geen geld van TargetPay. "Draai het maar even terug op je site" krijg je dan te horen. Dan vragen ze nota bene ook nog of je hun een mailtje wil sturen met alle informatie hierover zodat ze het misschien konden oplossen... Als ze het dan gewoon meteen in hun computer plaatsen, maar dat is waarschijnlijk teveel werk voor een telefoniste.

Ook deugt de telefoon van hun niet, je belt ze op en dan schijnt een telefoniste alles te moeten navragen waardoor jij een leuke telefoonrekening hebt.

Het enige voordeel is de SMS api, als die bij Mollie terugkomt ben ik hier voor goed weg.

Bij Mollie staat er netjes je hebt zoveel saldo en bij 25? word je uitbetaald, wat geld voor alle betaalmethodes en gebeurd zoveel dagen na de maand. TargetPay heeft verschillende uitbetalingsmomenten per betaalmethode.

TargetPay:

Citaat

Betaaltermijn
    De verdiensten worden aan u uitgekeerd zodra deze door ons van de mobiele operator zijn ontvangen. Dat is 30 dagen na het einde van de betreffende maand. Er moet minimaal ?25,- aan omzet zijn gemaakt om tot uitkering over te gaan.

Mollie:

Citaat

090x / IVR-betalingen
    Binnen 7 werkdagen na het einde van de kalendermaand.

En dan spreekt TargetPay van een "Snelle uitbetaling"...
    Het kan dus nog sneller en de service en overzichtelijkheid die ik bij TargetPay mis vind ik bij Mollie.

Echt een vreemd bedrijf die TargetPay..

Animatie kan met Gif Movie Gear. (30 dagen free trial).
    Moet je wel een aantal afbeeldingen hebben uiteraard. Je weet voor ongeveer 20 seconden film 100 beeldjes ofzo of 200, weet het niet meer ;)

[offtopic]@Sloosmedia,
    Jouw hoofdletter-gebruik stoort me eigenlijk een beetje.. Zoals je weet aan het begin van de zin een hoofdletter en we zijn geen Duitsland dus zelfstandige naamwoorden mogen gewoon met een kleine letter: "Lid is hoger dan Crew, Geen Lid geen crew". Geld hetzelfde voor bijvoeglijke naamwoorden, wat voor zover ik weet in geen enkele taal een hoofdletter krijgt.
    Vat dit dus niet lasterend op, is alleen een tip en ik stoor me er dus aan ;)[/offtopic]

Jammer dat je weggaat, ik had wel positieve ervaringen (sowieso al buiten CP) over jou, al verwijderde je wel soms reacties die wel terecht waren. Heeft denk ik te maken met het moderator-schap, is hetzelfde als het minimale bonnen uitschrijven van de politie.

Ik heb iig nog contact met je :)

Word er een POST request en geen GET request verstuurd?
    Ik gebruik de basis nl. ook (uitgebouwd met domein registreren, meerdere pakketten etc.) en ik heb er geen last van..

Zolang niet alle menu opties er hetzelfde uit zien is het goed.
    Maar teksten en plaatjes bij bijv. misdaad etc. mag je niet overnemen.

Als je de betaling via Mollie doet kan je ook via MiniTix doen, is een kleine omweg maar heeft uiteindelijk véél minder transactiekosten.
    Hierbij een citaat (handleiding) vanaf mijn website:

Ik hoop dat je er wat aan hebt,

Ontopic: kan je hem slicen?