Posts by L.Groot

Wat je nu doet is dit:
    - User verzend formulier
    - Je zet een variabele op 3
    - Je haalt 1 van de variabele af
    - Je controleer of de waarde gelijk aan nul is (of kleiner??)
    - Zo ja, error, zo nee uitvoeren.

Die waarde is ALTIJD 2, je moet die beurten dus opslaan in een database (MySQL wss) en per gebruiker checken en updaten ;).

Ik neem aan dat je al een ledensysteem en database hebt (en misschien een crimegame) dus dan is het alleen in leden of users een kolom "beurten" met int(1) aanmaken en even de verwerking toepassen.

Het is hetzelfde alleen ik had jouw bericht nog niet gezien ;).
    Tevens die regels zijn gewoon handig voor alle beginnende scripters hier, ik post toch ook een ontopic antwoord?

Dan doe je:

PHP
    if($rij['status'] == "Admin"){
    // User is admin
    } else{
    // User is geen admin
    }

Neem tevens gebruik van mijn scriptregels:

Het is toch Michael Jackson?

Ik hou niet zo van hacken btw. Je helpt er veel bedrijven alsook jezelf soms in de knoop en je maakt het je erzelf niet makkelijk op. Downloaden vind ik gewoon kunnen, ongeacht wat het is, hacken niet dat moet strafbaar (blijven). De enige winst die jij ermee haalt is dat je gratis apps kan downloaden of gratis kan gamen (XboX 360). Als mensen dit grootschalig gaan doen help je bedrijven zoals Sony, Nintendo en Microsoft de grond in (zal niet direct) maar als iedereen het doet..
    Hetzelfde is de situatie van: kijk er ligt rotzooi naast de afvalbak dus mijn zooi kan er ook nog wel bij. Begin bij jezelf en kijk dan anderen aan ;).

Leer a.u.b. eerst iets voor je het in de praktijk gaat toepassen.
    Wat jij hebt is alleen HTML, aangezien dit Cliëntside is kan je NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT een database (= serverside) updaten. Dit is alleen mogelijk met een Ajax POST of GET request naar een PHP bestand met een verwerking van een MySQL database.

[func]mysql_query[/func] die functie heb je nodig.
    Vis zelf maar even uit hoe je het gaat toepassen, als je dat niet weet gelieve dan een boek te kopen of een tutorial te leren over PHP.

Blatter van Fifa.
    Dacht eerst dat hij wel goed was maar hij gaat puur voor het geld en wil een land als Nederland helemaal aftroggelen.

Als er een bedrijf is wat ik naast Apple haat is het Fifa wel ;).

Mijn voorbeeld is Bill Gates.
    Een goed, welvarend en wereldwijd bedrijf starten en vervolgens veel geld verdienen en dit o.a. een goede doelen uitbesteden maar een mooie auto en landhuisje mogen zeker niet ontbreken.

Mensen die kritiek op Bill Gates hebben zijn gewoon jaloers of zijn verslaafd aan die debiel van Apple die in z'n pyjama naar een presentatie van een nieuw product komt.. Kom dan niet ;)

Die code gaat niet werken, omdat je geen while loop gebruikt. Zie daarvoor [func]while[/func].

Ook is je code niet echt netjes geschreven, zie mijn top 10:

Vooral punt 4 en 9 zijn erg belangrijk voor jou :).
    Ook raad ik je aan mysql(i)_fetch_array(); te gebruiken i.p.v. assoc, volgens mij werkt dit een stuk sneller (ook omdat je een wildcard gebruikt) en bovendien is assoc een beetje uit de "mode".

Veel succes ermee!

Dan moet dit:

PHP
    $path = $target . basename($_FILES['video']['name']);

Worden veranderd in dit:

PHP
    $path = $target . basename($_FILES['video']['tmp_name']);

Ik hoop dat het werkt ;)

Ik denk het niet ;).
    Je moet aan de serverbeheerder vragen of hij het kan instellen, tevens ook even in je serverside firewall kijken of hij de 2222 poort niet blokkeert ;).

Starohosting,
    Gast, we hebben het over DirectAdmin == Linux dus geen Windows shit hier ;).

Ik ben bang dat de (modem)router niet goed is geforward.
    Doe eens een port check m.b.v. onderstaand pagina:

http://rapifia.nl/status.php?ip=IPADRES

Waar IPADRES is gelijk aan je IP-Adres.

Als hij nu aangeeft "DirectAdmin server offline" dan ligt het aan de portforwarding. Anders moeten we verder kijken ;).

Ik wou net zeggen, Nederlands is schijnbaar niet je beste vak...
    Overigens, leuk dat je het plaatst maar het is niet heel handig. Je moet nu namelijk bij elk lid / admin 2x invullen wat hij is (1x op het admin veld, 1x in dat veld van jou) kan je beter een if gebruiken en het gewoon in het script doen ;).