@F.Ajeti,
Bod genoteerd.
Veiling sluit op 20 maart 2011 om 13:54 indien er geen hoger bod uitgebracht word voor die tijd.
Posts by L.Groot
-
-
eeyk,
Tja, zeker kan je het niet weten en aangezien hij volgens mij Banditi gebruikt moet je het er extra bijmaken. -
eeyk,
Lekker veilig, pleur een get maar gewoon in de database.
TS controleer een $_GET dus wel op [func]strip_tags[/func] en vooral [func]mysql_real_escape_string[/func] en indien nummeriek: [func]ctype_digit[/func]. -
SkyNet,
Zou je via PB even exacte details door willen geven?
Bij mij werkt het namelijk wel.Edit:
Is nu opgelost, demo account had ik met de hand aangemaakt dus had nog geen record in opstellingen database ;).@Perrytje11,
Helaas nog niet, je kan wel gemakkelijk en snel spelers toevoegen in PHPMyAdmin, je hoeft dus voor nieuwe spelers geen scripts aan te passen. -
Beste,
Een maandje geleden was ik er druk mee bezig, maar mede omdat ik aan andere projecten nu harder werk en hier dus geen tijd voor heb verkoop ik de onderstaande website:
http://eemside.rapifia.nl/
Login: demoaccount
Wachtwoord: demo123Het is gemaakt in PHP met MySQLi en jQuery.
De onderstaande functies zitten er al in:
- Inloggen, registreren, wachtwoord vergeten, uitloggen, competitie aanmaken, competitie joinen, competitie beheren, spelers kopen (transferlijst), opstelling maken en formatie instellen. Alles is veilig gescript en netjes getabd. Commentaar is niet super veel toegevoegd en uiteraard is alles procedural.
Ook heb je recht op bugfixes (als die er nog in zitten) tot 1 jaar na verkoop, uiteraard niet als je dingen hebt bewerkt of erbij hebt gemaakt.Je krijgt bij aankoop ook de layout, speler afbeeldingen (met de hand getekend) en alle andere afbeeldingen (stock images van IconFinder en IconArchive). Alsmede ook alle rechten over het script. De layout is inderdaad een bewerkte versie van de PlaneMania layout.
De betaling verloopt via overschrijving dus GEEN PayPal, Wallie of andere betaalmethodes!
Bieden vanaf: €15,00
Opbieden met: €1,00
Buynow: €25,00Veiling eindigt: 24-uur na laatste bod.
Let's bid
-
eeyk,
Je hoeft geen ; te hebben als je shorttags gebruikt ;). -
Ik wou net zeggen, ik zeg alleen dat ik het irritant vind dat vooral allochtonen je op straat aanspreken en gaan kloten etc. Dat is gewoon de waarheid (iig in Amersfoort en omstreken).
-
Sterkte dan in ieder geval en hopelijk zijn jullie snel weer terug ;).
-
Geef dan geen foute informatie maar gedeeltelijke informatie of een website ;).
-
Dat kan dus nooit.
Valign is geen hoofdelement.
Je zult met een div of span moeten werken.
Respectievelijk dus:
<div valign="top"></div> óf <div style="vertical-align: top;"></div>
Of:
<span valign="top"></span> óf <span style="vertical-align: top;"></span>eeyk,
valign bestaat niet in CSS, je zult daarvoor vertical-align moeten gebruiken, wat ik hierboven uitleg.@TS,
Schrijf alles altijd in kleine letters, dus valign i.p.v. Valign of VaLiGn. -
Ik vind de Nederlandse taal gewoon een mooie taal en als iemand een fout maakt wil ik hem/haar graag verbeteren zodat hij/zij in het vervolg de fout niet meer maakt. Dat jij er dan meteen een probleem van maakt..
Back on topic.
Ben benieuwd hoe het met Japan gaat aflopen maar ja, niemand zal het weten.
-
Weet ik, ik vind het leuk mensen te verbeteren (niet om mensen zwart te maken, maar puur omdat ik de Nederlandse taal zeer interessant vind). Ook haat ik het als er tenenkrommende grammatica fouten in een reactie zitten, maar dan merk je dat aan m'n manier van schrijven. Dat van net was gewoon even een tip ;).
-
Als mijn nieuwe vps online is zal ik jouw manier even testen, ik ben bang dat het niet werkt.
-
Dan doe je het al jaren verkeerd, wat nu linkt naam.domeinnaam.nl door naar domeinnaam.nl. Je geeft nl. nergens de mapnaam waar het naartoe moet worden gelinkt door.
Wat de TS wil is dat naam.domeinnaam.nl word doorgelinkt naar domeinnaam.nl/naam. (en dat je naam.domeinnaam.nl/pagina.php in de browser blijft zien).
Dat moet dus op mijn manier. -
Dat moet wel ;).
Anders linkt hij door naar het hoofd-domein, dus niet naar een apparte map.
Ik zie namelijk nergens in je scriptje een mapnaam ;). -
jgdonleach,
Het is Tsjernobyl.
Tevens zie daarvoor deze pagina:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kernramp_van_TsjernobylDat kán er ook met Japan en dan Fukushima 1 toren 3 als ik het goed heb plaatsvinden.
-
Patrick,
Precies wat ik ook melde alleen vergeet je de htaccess...
Tevens neem ik aan dat hij geen admin-level heeft dus moet hij het aan de serverbeheerder vragen ;). -
Ik haat hangjongeren (vooral buitenlanders) die rotzooi schoppen, stelen, kloten en geweld plegen.
Volgens mijn maatschappijleer is 75% van de gevangenis gevuld met allochtonen.. Dan denk ik echt van wtf, kom je hier en dan ga je rotzooi trappen...:S:S -
-
Het kan via Wildcard DNS, wat ik ook voor PlaneMania heb gebruikt.
Dat doe je als volgt:
1) Vraag aan je hoster of hij Apache Wildcard DNS aan kan zetten (in DirectAdmin).
2) Vul een * als CNAME record toe bij het gewenste domein
3) Gebruik deze .htaccess:PHPRewriteEngine on RewriteCond %{HTTP_HOST} ^admin.domeinnaam.nl$ RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/admin/ RewriteRule (.*) /admin/$1 [QSA,L]
(dus opslaan als .htaccess).
Deze code linkt admin.domeinnaam.nl door naar domeinnaam.nl/admin maar je behoud de url in de browser.Neem contact op via PM als je een specifieke vraag hebt, dan help ik je via PM of e-mail/msn verder.