Posts by L.Groot

Kabling,
    Leuk dat je propaganda aan het maken bent, maar doe het liever over iemand anders zijn webhosting bedrijf. Hier heeft niemand wat aan want iedereen vind z'n eigen bedrijf perfect.

Ik vind het gewoon geen Firefox meer.
    Firefox was altijd special en qua uiterlijk kenmerkte het zich van alle andere browsers. Toen kwam de nieuwe browser Google Chrome en hebben ze gewoon beetje de inhoud en stijl van Chrome en Opera overgenomen.
    Niks nieuws dus.

Kenmerken Chrome:
    - Laad snel, wat we van Google gewend zijn
    - Loopt niet snel vast en áls het vastloopt brengt Chrome je ervan op de hoogte en niet Windows zelf
    - Heeft veel (handige) Google functies geïmplanteerd
    - Een unieke en snelle stijl

Kenmerken Firefox
    - Laad meestal niet snel, gebruikt veel geheugen en kan vastlopen.
    - Heeft veel uitbreidingen (add-ons)

Firefox heeft een aantal dingen van Chrome overgepikt net als de stijl van Opera, maar toch werkt het een stuk slomer. Firefox snelheid dus.

Ik raad dus mensen met een oudere PC of mensen die snel iets willen opzoeken Chrome aan, mensen met een nieuwe PC en die het niet erg vinden als het eens vastloopt raad ik Firefox of Internet Explorer aan maar alsnog niet Firefox 4.

Dit is mijn mening dus als je een andere hebt, houd hem lekker maar ik ben niet van gedachten te veranderen en ik behoud gewoon mijn oude Firefox installatie en Iron installatie.

@iSilverStar,
    Daarom gebruik ik ook SRWare Iron. Alle zooi eruit.
    Net wat Webbasing zegt, de nieuwe Firefox is gewoon een rip van Google Chrome en Opera dus ik ga hem nóóit downloaden.

Je zou in een variabele kunnen bijhouden hoever je bent met de for of while loop.
    Indien je dan bij 4 bent plaats je een enter en zet je de variabele weer op 0.

Wat voor Controlepaneel wil je hebben?
    En heb je een gewenste maximum prijs voor domeinen of een max. limiet gebruikers?
    Is installatron nodig?

Als je DirectAdmin wil dan kan ik je wel een priv? aanbieding doen op mijn nieuwe server.
    Als het goed is komt de nieuwe server vandaag online, kan uitlopen.

Edit: Ik kan je 20GB webruimte, 120GB dataverkeer en voor de rest 999 aanbieden voor ?35,- (normaal ?40,-) per jaar incl. toeslagen en belastingen en excl. domeinnamen op onze nieuwe server.
    Betaling kan via overschrijving, Wallie of MiniTix (iDEAL).
    Domeinprijzen vind je op http://rapifia.nl.

We hebben ook nog een pakket voor ?65 p/j, waarbij je 40GB webruimte en 240GB dataverkeer kunt krijgen.

Neem contact op via PB indien het je wat lijkt.

Onbeperkt kan niet, als jij honderden GB's bandbreedte per maand gebruikt krijg je vast wel een mailtje.
    Dat zijn juist lokkertjes.
    Ik vind het wel knap dat de sites snel zijn aangezien ze in de Verenigde Staten hosten..

Beste Service: Versio, Antagonist, Host/VPS Slim
    Goedkoopste: SZ-Hosting
    Favoriet van mij: Versio, Antagonist, SZ-Hosting
    Meest gebruikte: SZ-Hosting, Antagonist, Versio

Inderdaad, ik zie er geen nadeel van?
    Is trouwens wel de functie van een maand geen banpunt = 1 uur eraf geldig?

En waarom ben je zwart geworden, vond je groen niet zo leuk meer? :p:p

Er staat er één te veel |-).

Koop dan een betere en vooral duurdere router ;).
    Over het algemeen is een duurdere router meestal kwalitatief beter en heb je een duidelijk controlepaneel. Ik weet niet of je een modemrouter hebt, ik heb van Telfort de ZyXel P-2601HN-F1 en ik kan ongelimiteerde poorten forwarden. Persoonlijk vind ik de routers van Linksys / Cisco en "bewerkte" Thomson Speedtouch routers door KPN echt klote routers. Kijk eens naar ZyXel of bijvoorbeeld Sitecom.