Posts by L.Groot
-
-
Plaats eens or die(mysql_error()); achter je MySQL query en controleer of je errors krijgt.
-
Kan met positioning dus door de left en top waarden op te geven.
Uiteraard even de afbeeldingen individueel uitsnijden en er "opplakken".Ik raad je de HTML map af (met de rect etc.) dat is namelijk outdated code.
-
Beste,
Voor een nieuw spel heb ik bedacht een map te maken.
Dit houd in dat er een pagina op het spel komt waar je zonder elke keer opnieuw te loaden een getekende worldmap ziet (behorende bij het spel) en je d.m.v. de muis (slepen) de map verder door kan bekijken.Op die map komen dan plaatjes waarop je kan klikken, daar komt dan een hoverbox waar je uit een aantal opties kan kiezen.
Hoe moet ik zoiets maken?
Een heel groot plaatje laden lijkt me niet echt handig.. Het zou ook leuk zijn dat er ook wat random plaatjes op de map komen (zoals een riviertje etc.).Met welke packages van het liefste jQuery kan ik dit maken?
Een voorbeeld van wat ik bedoel is op Grepolis te vinden: http://grepolis.nl
Als ik op Google ernaar zoek krijg ik voornamelijk echte world maps, of een map waar je de hele overview ziet en dan door kan klikken naar een details overzicht. Dit wil ik echter niet, ik wil dat de map al helemaal ingezoomd is en dat ik coördinaten kan opgeven (bij het laden van het script) welke plaats hij dan moet laden. Vervolgens kan je dus door te slepen met de muis door de map navigeren.
Alvast heel erg bedankt!
-
Ik raad mysql_fetch_array(); of mysqli_fetch_array(); aan.
Assoc heeft namelijk een langere laadtijd (een associatieve array) dan de normale mysql_fetch_array();. -
Of het ligt idd aan gratis hosting, meestal blokkeren die veel (vooral PHP extensies) omdat er anders misbruik van word gemaakt.
Kijk dan eerst op een betaalde hosting of die daar wel werkt. -
Museumplein uiteraard ;).
Ik ga denk ik met de trein, ik heb toch een OV-Chipkaart op m'n moeders rekening staan :$. -
Georgo,
Hij wil een ISO bestand bootable maken. Als zijn USB-stick en CD te klein zijn (ik neem aan dat die USB-stick 2GB is ofzo) dan blijft er als mogelijkheid de DVD over. Of een grotere USB-stick / hdd. -
Dit zul je op een DVDtje moeten branden of een grotere USB-stick / harddisk kopen. Een dvd brander heb je al vanaf 30? mocht je die niet hebben en DVD's moet je gewoon kopen via http://cdrwinkel.com. Is een stuk goedkoper dan hier bij de Hema of electronica winkel.
-
Onthou dit truckje:
"deel gedeeld door geheel maal 100 procent".Dat zei mijn wiskunde docent vorig jaar de hele tijd en nu kan ik het zinnetje wel dromen :).
Dus procenten bérekenen = deel gedeeld door geheel maal 100 procent.
Mét procenten rekenen = procent gedeeld door 100 maal geheel.Voorbeeldje:
Procenten bérekenen:
Jan heeft 10 appels, in een krat passen 50 appels. Hoeveel procent van een krat is gevuld?
Uitwerking:
10 : 50 * 100 = 20%Mét procenten rekenen:
Jan heeft nu 60% van die kist met appels gevuld, hoeveel appels zitten er in?
Uitwerking:
60 : 100 * 50 = 30 appelsIk hoop dat ik je hiermee voor latere problemen help ;).
-
Een SSL certificaat is niet verplicht?
Alleen als je grote hoeveelheden privé data over het web smijt, zoals contact gegevens of betaal gegevens (credit card etc.) dan is een SSL certificaat pas nodig en handig. Anders heb je er toch geen reet aan.
http://sslcertificaten.nl een SSL certificaat hoeft niet duur te zijn. -
Nederland uiteraard ;).
-
Voor een 15 jarige valt dat wel mee.
Zie:
http://financieel.infonu.nl/ge…januari-2011-uurloon.html -
Ik ga vanaf mei beginnen bij Center Parcs de Eemhof.
Uurloon is weliswaar niet super hoog maar is wel legaal en een goed en bekend bedrijf. Uurloon is 2,90? per uur exclusief vakantietoeslagen (zit rond de 30% per maand). -
-
-
Als de TS gewoon op het net zoekt en een een tutorial leert kan hij het makkelijk zelf oplossen. Je bent dan echter niet in één dag klaar. Daar gaan weken zoniet maanden overheen.
-
Oh het is Wordpress...
Ik denk dat je dat in hun eigen forum moet vragen. -
Post je huidige script eens?
Ik ben bang dat je iets weg hebt gehaald ;). -
Werkt het?
Ik had het nl. nog niet getest ;).
Alleen even iets uit de losse pols geprobeerd.