Hebben sommige modemrouters dit niet ingebakken dan?
Want ik heb op mijn modemrouter gewoon VoIP ondersteuning.
Posts by L.Groot
-
-
Ik heb het toch zelf kunnen oplossen.
Ik gebruik nu deze functie i.p.v. toFixed();PHPfunction formatAsMoney(mnt) { mnt -= 0; mnt = (Math.round(mnt*100))/100; return (mnt == Math.floor(mnt)) ? mnt + '.00' : ( (mnt*10 == Math.floor(mnt*10)) ? mnt + '0' : mnt); }
Die heb ik ergens op het internet gevonden en hij werkt perfect ;).
-
Beste,
Voor een website van mij moet ik de te krijgen valuta uitrekenen, vanaf de prijs die ingevoerd word. Dit houd in dat er 0,70 keer de te betalen prijs gerekend moet worden.
Ik gebruik daarvoor dit script:PHP
Toon Meerfunction countvaluta (prijs){ var prijs2 = prijs.replace(",", "."); if(prijs2 >= 0.20 && prijs2 <= 40){ var prijs3 = prijs2*0.70; var punten2 = prijs3.toFixed(2); document.getElementById('punten').value = punten2.replace(".", ","); document.getElementById('submit').disabled = false; document.getElementById('submit').setAttribute("class", "inputenabled"); document.getElementById('error1').innerHTML = ''; document.getElementById('error2').innerHTML = ''; } else{ document.getElementById('error2').innerHTML = 'Ongeldige prijs'; document.getElementById('submit').disabled = true; document.getElementById('submit').setAttribute("class", "inputdisabled"); } }
Als ik bijvoorbeeld 1,15 invoer, dan komt er 0,80 op het script uit. Dit klopt niet want als ik het met de rekenmachine nareken (1.15*0.70) dan kom ik op 0.805 wat dus inhoud dat het 0.81 zou moeten worden..
Ik heb ook toPrecision al geprobeerd en gekloot met math.Round(), zelfde resultaat.Hoe los ik dit op?
Voor een betalingssysteem is het namelijk niet handig.Als iemand een andere vergelijkbare functie heeft is het ook goed, enige eisen zijn dat hij ook een eventuele ingevoerde komma kan verwerken.
Alvast bedankt!
-
-
Ok, MySQL dus.
Je zou een cron kunnen maken die dagelijks (of uurlijks indien nodig) de data van de MySQL database updated. Dan kan je gewoon de RSS uit de database lezen en erop plaatsen.Of vergeet ik nu iets?
-
Ik heb er net ook één ontvangen, maar zit gelukkig bij de Rabobank dus ik vul me gegevens zowieso niet op een ING look-a-like website in.
Trouwens, als je bij ING je username & password hackt en je steelt de mobiel van de gedupeerde, dan ben je toch al binnen?
Terwijl je bij Rabo, ING en Frieslandbank bijvoorbeeld eerst een reader moet hebben, de bankpas en de pincode.
De pincode kan je zonder meekijken bij pinnen en door te vragen nooit krijgen, de username en password kan je door een keylogger zo achterhalen.
Licht het dan aan mij of faalt dat systeem van internetbankieren van ING?
-
Ik heb het ook geprobeerd.
-
Even voor de duidelijkheid.
Bedoel je Microsoft Structured Query Language (MSSQL) of My Structured Query Language (MySQL)? -
Robin,
Dat zeg ik ook idd ;). -
Jerre,
Ik denk het niet.
De Verenigde Staten en Barack Obama weten echt wel wat ze doen. Daarnaast geloof ik wel dat ie gedood is, dit is echt niet nep. Jullie willen het gewoon niet geloven omdat het een aantal keren mislukt is. Geloof mij maar, als het al langer dan 24 uur in het nieuws is over de hele wereld, op internet, radio, tv, kranten en via telefoontjes dan is het echt wel echt. Denk je dat Obama liegt? -
login99,
Dankje, ik ga even ernaar kijken.Even snel iets anders tussendoor. Ik loop vast bij een regular expression om op nameserver te controleren. Dat klanten dus alleen nsX.domein.tld in mogen vullen. Dit is niet mijn sterkste kant, dus met wat moeite is het me gelukt dit te maken:
Ik krijg er weliswaar geen errors op, maar als ik de regex aan een preg_match hang met een geldige nameserver, krijg ik alsnog een melding van mijn script dat de nameserver verkeerd is.
Ik hoop dat iemand ziet wat ik fout gedaan heb ;).
-
Er is bewijs?
Jullie zijn typisch de figuren die even snel een krantenkop lezen.
Als je door had gelezen had je gezien dat er DNA bewijs is afgenomen en dat dat overeen is gekomen met Osama.
Om even op het broer/zus verhaal te komen: hoezo zouden ze die willen verstoppen in een zwaar bewaakt huis? Die willen niks meer met Osama te maken hebben dus die gaan zeker niet het risico nemen gedood te worden. -
Beste,
Hoe kan ik het beste procedureel controleren of een domeinnaam online is (dus niet als de DNS bestaat, maar echt gewoon online is voor bezoekers).
Ik wil dit nl. gaan inbouwen in een cron die 4 maal daags voor nieuwe registraties word uitgevoerd, zodat ik ze niet zelf hoef te checken.
Uiteraard moet dit gewoon supersnel gaan. 4 seconden vind ik al lang daarvoor.Ik zat al wat te kloten met CURL en fsockopen(), maar dat is allemaal veel te sloom.
Alvast bedankt!
-
-
Joshua,
Had ik idd ook al gedaan maar het is dacht ik beter om het op 2 forums te plaatsen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.05.11 13:08:05:
Ik had een type fout gemaakt btw. het moet juist in top view (van bovenaf zijn) :).
Blijf je dan bij je indicatie, Joshua? -
Ik zag het net idd.
Best wel nice opzich en een fail van Al Qaida.
Maar de strijd tegen het terrorisme is nog lang niet voorbij, helaas... -
Beste,
Ik zou graag willen weten wat het ongeveer kost om de volgende afbeeldingen te laten designen voor een game.
- 1 grasachtige background (formaat 75*75)
- een stuk of 3 soorten tegels (formaat 75*75)
- beton achtige tegel (formaat 75*75)
- een zwembad tegel (dus incl. water) (formaat 75*75)
- 2 wildwaterbaan tegels (net als bij centerparcs zegmaar) 1 met een soort van bak idee en de 2e met bijv. een hobbel-effect (formaat 75*75).
- een stuk of 10 verschillende glijbanen (een kleintje, familie (extra groot), een met een kleine bocht etc. is aan de designer maar wel veel variatie (dus niet 10 kleine))
- 3 duikplanken (zegmaar 1 hele grote, 1 middel en 1 kleine)
- 1 trappetje (moet in het water hangen dus alleen het gedeelte wat boven een water tegel uitsteekt hoef je maar te maken)De afbeeldingen graag in top view (van bovenaf) en als het mogelijk is de plaatjes in 4 opzichten te maken (0, 90, 180, 270 graden). De glijbanen en duikplanken ook van een grote trap voorzien die naar het begin gaat. En tevens van veel kleuren voorzien (is voor een kindergame).
Dit is alleen een vraag om de prijs, ik koop het dus niet per direct.
Alvast heel erg bedankt!
-
Dit zou ik opzich wel kunnen maken voor ?1,30.
Is namelijk niet super veel werk. -
Werkt die van jou met ajax (dus zonder reload van PHP)?
Als dat zo is dan is zoiets uiteraard ook prima, hoeft niet super uitgebreid te zijn.
Dan zou ik dus eigenlijk een default field moeten hebben (gewoon gras zegmaar) en fields met iets erop (zoals een boom etc.) en die dan in de database zetten met hun coordinaten. En dan vervolgens in het PHP script standaard 10x/10y coordinaten weergeven en controleren of binnen die coordinaten een apparte image is en dan die laden. Dit zou ik dan ook met jQuery kunnen doen (om het bandwidth gebruik te reduceren).
Is dit een goede denkweg of zouden jullie het anders doen?@BrokenTrack
Kan niet, want als er een nieuwe user gecreate word komen er een aantal nieuwe images op bepaalde coördinaten op de kaart.
Tevens moet het een stuk of 999X / 999Y hebben, en als één coordinaat (1x /1y) bijvoorbeeld 90*90 pixels bevat, dan ben je dus 999*999*90=89820090*89820090 pixels kwijt, beetje veel qua bandwidth. Komt neer op 10TB per load, kan dus niet :p. -
Maar dan moet je toch alsnog één grote afbeelding hebben, wat veel loadtime kost?
En hoe bedoel je precies met die van Travian?