Posts by L.Groot

Even 3 opmerkingen:
    1) Het script is zo buggy dat iedereen het kan hacken, het gebruikt veel onzinnige en oude code. Schoon dat op!, ik weet dat dit script al 10 jaar ofzo online staat, maar bewerk het dat het een mooi en beter script word.
    2) Als hoster zou ik niet blij zijn als dit script op mijn servers gedraaid werd.
    3) Hieronder de waarschijnlijke oplossing.

Mag wel, moet je jezelf alleen afvragen: waarom wil iemand mijn site bezoeken als er al een precies dezelfde site is?

Duits was saai, teksten sloegen nergens op en waren totaal niet boeiend.
    Antwoorden meegenomen uit de zaal en ik heb gemiddeld een 5,4 nog net genoeg voor Havo door schoolexamen..

Bij mij werd de bijlage 15 minuten later uitgedeeld (met de teksten erop) waardoor ik in tijdnood kwam. Bleek dat de bijlage nog op het hoofdgebouw lag...

Ik ga nu ook weg.
    Iedereen succes, mocht je het nog op tijd lezen. En neem je antwoord papier en eventueel je examenblad mee (antwoorden overschrijven, geven aan de surveillant en ophalen na de zitting).

Mwa, meestal niet hé.
    Het zijn examens dus je blijft wel langer zitten als je nog iets kunt verbeteren (Wiskunde formules controleren of bij Nederlands netjes overschrijven en brief/artikel netter maken) omdat je anders misschien niet slaagt en je het hele jaar opnieuw moet doen.

@Ismail,
    Voor het geval je het nog leest :).
    Om half 2 (13:30) begint het, je moet 13:15 aanwezig zijn. Ik heb geluk omdat de locatie waar examens gehouden worden 20 minuten dichterbij mijn huis ligt en bij een winkelcentrum met Albert Heijn en een Bruna voor nood spullen. Ik zorg dat ik er rond 13:00 ben, dan ben ik op tijd genoeg. Moet ik nog even vragen hoe het zit met je antwoorden overschrijven en meenemen, zelfde geld voor de examenboekjes.

@BrokenTrack,
    Waarschuwen heeft nu geen zin meer voor de eindexamenkandidaten ;) Voor mij wel want was wel van plan het te kiezen..

Explorer.exe is GEEN internet explorer. Dit is een proces van Windows om bestanden te bekijken (zoals mijn documenten en deze computer wat je zelf al aangaf). Het verstandigste is een systeem herstel. Als je de Windows CD niet meer hebt (maar wel een legale key) dan kan je ook gewoon een torrentje van Windows downloaden en die branden. Dit is volledig legaal omdat je wel hebt betaald voor een licensie.

@ismail,
    Je had je in Februari al voor een MBO moeten aanmelden, Havo procedures lopen (bij mij op school) al rond december / januari dus je bent wel laat. Ik hoop voor je dat je nog wat vind en dat je niet de hond in de pot vind omdat veel scholen nu al vol zitten en je dan een opleiding moet doen die je niet leuk vind (dat heet leerplicht in Nederland +o()

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.05.11 21:03:35:
    Morgen Nederlands, waarschijnlijk Ismail en Joshua ook. Iedereen sterkte ermee ;).

Je kan op MijnDomeinReseller een lite account gratis aanmaken, dan kan je via hun API 1500 domeinen per dag gratis checken. Je kan hun ook gewoon contacteren voor meer.
    Zie http://mijndomeinreseller.nl en de API: https://rapifia.nl/mdrapi/. Als je dan de WHOIS aanklikt kun je via de BULK optie (kan ook 1 domein, maar ook meerdere tegelijk) alles checken.
    Die van MijnDomeinReseller is snel en bovendien ook goed.

Ik zeg ook dat je dan een stuk veiliger systeem hebt. Alles is te kraken, zelfs iDEAL of andere grote bedrijven. Dus 100% veilig krijg je het niet maar als je dan ook nog met SSL (HTTPS) werkt dan heb je een relatief veilig systeem.

Je moet alles in UTF-8 zonder bom opslaan.
    Download daarvoor Notepad++ (http://notepadd-plus-plus.org).
    Open daarin die bestanden en kies codering->UTF-8 (zonder BOM).
    Sla ze dan op en upload ze opnieuw.
    Als het goed is is het dan opgelost, eventueel moet je wat met die codering spelen (gewoon UTF-8 bijvoorbeeld) maar zonder bom moet werken.

Veel succes ermee.

habib10,

Cookies zijn NOOIT alleen veilig. Iedereen kan z'n eigen cookies aanmaken (cli?ntside op zijn eigen PC) en bewerken / verwijderen. Zo kan je dat dus nooit goed controleren. Altijd met sessies en cookies verwerken en eventueel het wachtwoord (in een hash!) meesturen, het moment van inloggen (dus gewoon de time() van dat moment) en het IP adres van de bezoeker. En uiteraard altijd alles opslaan in de database (user die inlogd, IP, timestamp). Dan heb je een stuk veiliger login systeem.