Posts by L.Groot

Kijk, als iemand het waardevol vindt kan hij er wat geld voor neertellen. Als je een veiling begint kan je dit het beste doen op SiteDeals, daar lopen veel van die gekken ;).

Ja, ik weet er verder ook niks meer van :).
    Ik hoorde hem ergens vanmiddag op de radio (was in een winkel) maar meer hoorde ik er ook niet van..

Weet iemand hoe het liedje heet waarin een beetje een hoge vrouwenstem zingt, ze zegt dan iets van "ohohohohoho ohohohohohoho" en volgens mij dan iets van "I got no .. no more".

Het is een pop liedje volgens mij en nog niet zo heel oud.

Alvast er bedankt.

giotjuh,
    Dankjewel ;).
    De crew neemt zeker een goede beslissing, ik ken bijna elk lid langer dan vandaag dus in spanning zit ik niet echt ;). Als ik niet word gekozen is het jammer maar dan vonden ze in mij niet de juiste persoon.

Had ik al geprobeerd :)
    Ik heb nu dit:

PHP
    RewriteEngine On
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.gangsterstart\.rapifia\.nl
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ([^.]+).gangsterstart.rapifia\.nl
    RewriteRule ^(.*)$ game/index.php?game=%1 [QSA,L]

Echter pakt ie nu alleen maar index.php.
    Als ik dus style.css etc. wil opvragen werkte het niet.
    Als ik die index.php in $1 vervang krijg ik een error..
    Wat doe ik dan verkeerd...

Beste,

Voor een nieuw project wil ik een url x.domeinnaam.nl/index.php laten doorverwijzen naar het bestand game/index.php?game=x op de server. X kan van alles zijn, dat is nl. de wildcard.
    Daarnaast heb ik verschillende bestanden (behalve index.php) het moet dus werken onder al deze bestanden en ook moet je in de link dus wel x.domeinnaam.nl/index.php zien.
    Ik heb al iets geprobeerd:

PHP
    Options +FollowSymLinks
    RewriteEngine on 
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^(.*).gangsterstart.rapifia.nl$
    RewriteRule ^(.*).gangsterstart.rapifia.nl/(.*)$ /game/$2?game=$1 [QSA,L]

Dit werkt niet en als ik een index.php bestand opvraag komt er gewoon een not found error.

Alvast hartelijk bedankt.

Ja, is goed al is het beter dat we het samen oplossen ;).
    Ik ben zo wel weg dus dan beantwoord ik het vanavond laat of morgen vroeg.

Ik heb niet overal commentaar op en haal ik andere websites erbij? Daarnaast geef ik een tip omdat mensen anders alles kunnen doen (er is geen bewijs dat iets niet mag).

Zoals thexerox het heeft geschreven is het bijna goed.

Dit moet je uiteraard even in je script inwerken.
    Indien je dat niet lukt verzoek ik je het hele script te posten, zodat wij het kunnen doen voor je.

Zijn er algemene voorwaarden?
    Ik zie ze zo gouw niet (pagina bestaat niet op de hoofdsite).
    Ik vind het toch wel prettig om deze door te lezen alvorens een hosting aan te schaffen. Daarnaast bestaat de halve websites nog niet..

Kan je zelf maken ;).
    Gewoon een formuliertje eventueel in de database zetten en/of een e-mail sturen naar de desbetreffende DJ. Lijkt niet me niet veel werk, als je dit laat scripten ben je +/- ?10,- kwijt.

Dat bedoel ik, is het geld niet waard. Download hem dan liever dat je het gevoel even hebt maar om daar 40 of 50? voor te betalen vindt ik echt zonde.

Ik gebruik voor programmering altijd open-source software. Dit vindt ik namelijk erg handig, is gratis, ziet er mooi uit en gewoon prachtig hoe mensen met elkaar een mooi programma zoals FileZilla en Notepad++ maken.

Hoe bedoel je dat precies?
    Bij elke klik word inderdaad de hele jQuery library weer opnieuw geladen. Dan zul je met caches moeten gaan werken, maar ik snap het probleem eerlijk gezegd niet ;).

Nillas,
    Ik bedoel 48 speeluren dus kan wel verspreid zijn over 5 dagen bijvoorbeeld en dan elke dag ongeveer 9 a 10 uur..