Alternate is véél duurder ;).
Ik raad je 4Launch, Azerty of Salland aan. 4Launch heeft bijna alleen maar goede reviews, Azerty iets minder maar alsnog perfect. Salland is weer ietsjes minder maar ook nog prima. De prijs is bij deze 3 verschillend, soms is de ene goedkoper, soms de andere. Verschilt per product, anders moet je op HardWare.Info de componenten bij verschillende bedrijven vergelijken. Salland heeft volgens mij als enige assemblatie (in elkaar zetten van de componenten) wat ik wel aanraad als je er geen ervaring mee hebt. Dit kost eenmalig ?50,-.
Posts by L.Groot
-
-
Jij wel ja, maar hij misschien niet ;).
Daarnaast koop ik ook wel eens wat in Duitsland, maar altijd via een Nederlandse importeur (zoals CD's etc.) om gewaarborgd te zijn. Canon verkoopt geen computers maar wel all-in-ones en die koop ik daarom altijd van Canon. Inkt is namelijk stukken voordeliger en de functies (zoals scherm en software) zijn naar mijn mening veel beter dan die van HP of Epson. Laptops is ook wel logisch maar ook vaste computers zoals deze: http://h10010.www1.hp.com/wwpc…-64546-64546-5035344.html hoe durven ze daar ?1099,- euro voor te vragen? Mijn hele systeem (t.w.v. ?700,-) is even goed of nog beter dan die. -
Lekker om voor je garantie naar Duitsland te crossen of een pakket versturen met een hele computer wat je super veel geld kost. Daarnaast zeg ik niet wat HP bereikt heeft (al heb ik een hekel aan dat bedrijf en koop ik alles van Canon) maar ze hebben wel slechte videokaarten in 95% van alle laptops en computers zitten waar ze zakken met geld voor vragen.
-
[func]eregi[/func] kan je zo aanpassen naar [func]preg_match[/func] wat veel beter is en bijna geen extra werk kost.
-
Ik zou een computer nooit in het buitenland kopen. Waarom? Slechte garantie en andere wetgeving omtrent consumenten. Niet doen! Daarnaast hebben de meeste computer boeren pc's met een veel te slechte video kaart en de processor laat te wensen over dan de pc die ik voor hem heb geadviseerd. Kijk naar al die Samsung, LG maar ook HP en PackardBell troep, videokaart is echt slecht en je betaalt bijna evenveel.
-
-
Tja, ik adviseer je hem wel ;).
Ik vind het een heel fijn ding, ik heb nu alleen een klote toetsen bord (Logitech MK250) was ook maar ?25,- dus ik ga binnenkort een betere (?100,-) draadloze toetsenbord en muis kopen.Indien je ook nog een monitor gaat kopen raad ik je Iiyama aan. Het is een heel erg goed merk, mijn vader werkte vroeger bij Rijkswaterstaat waar ze alleen maar Iiyama beeldschermen hebben omdat het zulke goede kwaliteit is en de schermen lang meegaan. Ze zijn in aanschaf wel iets duurder dan een Samsung / LG scherm.
Ik raad je momenteel de "Iiyama Pro Lite E2407HDS-1" aan. Te koop bij Azerty.nl voor ?168,93 http://azerty.nl/0-1056-198090…0000-1-dynamisch-2-m.html. Dit is trouwens een 24 inch scherm dus best wel groot maar heel erg handig, beter dan 2 kleine schermen.
-
En het grappige van die overkill mensen (zoals Gio, maar ook veel anderen), ze hebben de duurste videokaart, 12gb ram (4 a 6gb is meer dan voldoende) en een redelijke processor. Vervolgens een noob voeding die het net aan kan, een kast zo oud als 1990 en vervolgens slechte koeling (kast staat 24/7 open, huisstofmijt kom maar lekker en vernietig mijn pc), overklokken tot de max (lekker energieverbruik en nog meer warmte) en hebben een illegale OS (Windows etc. maar ook illegaal Mac op een PC etc.).
Dus geef MEER geld uit aan een goede ventilatie, de kast, de voeding en een legaal besturingssysteem dan aan je grafische kaart en ram geheugen.
-
-
Ok, bevestigd.
Morgen om 14:33 is hij van jou indien niemand anders nog bied. -
PHP
<?php $res = mysql_query("SELECT id, naam FROM [clans] WHERE DATE_ADD(added, 1 WEEK) < CURDATE()"); while($sel = mysql_fetch_array($res)){ $res = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE clan='".$sel['naam']."'"); $leden = mysql_num_rows($res); if($leden < 3){ mysql_query("DELETE FROM [clans] WHERE id='".$sel['id']."'"); } } ?>
Dat moet werken.
Moet je alleen nog even checken of in de clan tabel er een kolom is die naam heet en een kolom is die added heet (zoniet even in de goede veranderen). Met added bedoel ik een date of een datetime waarde wanneer de clan is aangemaakt.Succes ermee.
-
Je weet tochwel hoe je een while loop maakt en in je controlepaneel een cronjob toevoegd?
-
Patrick,
Zoiets dacht ik ook al dus het ligt denk ik niet aan jou. -
-
Waarvan? Ik zie nergens producten of een website..
-
Hoe bedoel je precies?
-
Dan zul je het van iedereen moeten uitrekenen. Dus inderdaad met een ORDER BY punten DESC ophalen en dan met een while erover heen loopen en vervolgens kijken hoeveel i (die moet je dan bijhouden) is bij die user.
-
Inderdaad, zoek anders eens op scriptorama.nl of phphulp.nl etc. daar zijn tientallen scripts te vinden.
-
Ik raad je aan om een Hardware.Info account aan te maken. Daar kan je namelijk wensenlijsten aanmaken om zo tot je budget te komen.
Wat ik je aanraad is het volgende:
- Voeding: Antec Truepower 650W
- Kast: CoolerMaster Centurion 5 II black (die vindt ik mooi, je moet zelf even kijken of je die ook wat vindt :))
- Processor: Intel Core i5 760 (4 core 2,8ghz)
- Geheugen: Kingston ValueRam 4GB DDR3-1333 CL9 kit
- Moederbord: MSI P55A-GD65 (heeft ook USB3.0, ATI Crossfire ondersteuning en OC Genie (auto overklok))
- Harddisk: Samsung Spinpoint F3 1TB (is snel en door HWI als beste getest)
- Grafische kaart: Sapphire Radeon 5870 V2 1GB (hier kan je voorlopig echt makkelijk mee voorruit)
- Processor koeler: Scythe Mugen 2 Rev. B (goedkoop, stil en goed)Dit systeempje kan je voor ?792,67 bij Azerty bestellen. Ik weet dat het meer is dan je budget maar ik raad je aan langer te sparen omdat je anders met outdated componenten zit en als je Black Ops etc. goed wil gaan spelen is dit toch wel een aanrader. Ik heb precies hetzelfde systeem met een iets mindere videokaart maar deze videokaart is voor minder veel meer.
Klik op onderstaande link om direct te bestellen:
http://nl.hardware.info/out.ph…5025,317466,285074,301852Oja, de assemblatie bedraagd ?50,- volgensmij, anders moet je alle onderdelen zelf in elkaar zetten.
-
Wat je moet doen:
Ik neem aan dat je het opslaat in de database, je voert dan gewoon jouw script uit (exclusief outputs dus echt uitgekleed) in een while loop voor alle users. Enig nadeel is dan dat je een hoge executietijd hebt.. Wat je ook kan doen is de boel splitsen. Dan doe je bijvoorbeeld eerst 0-50 users, 5 minuten later doe je 50-100 users, weer 5 minuten laten doe je 100-150 users etc. Succes ermee ;).