Posts by L.Groot

Dan zou je over al deze gegevens moeten loopen en kijken of je een datum mist en deze vervolgens invoeren. Al zou ik als server beheerder niet blij zijn als je in één keer 3 miljoen records ging controleren. Daarom moet je even met de LIMIT werken, een stuk of 100 duizend per keer zou ik doen.

Daarnaast is dit waarschijnlijk een gratis host, en zal wel meer van OSCommerce niet werken. Voor OSCommerce en PrestaShop etc. raad ik een VPS aan, omdat het verschrikkelijk veel geheugen en processor vreet en nodig heeft en een gratis host / shared hoster hier niet aan kan voldoen.

BrokenTrack heeft inderdaad gelijk, in PHP en volgens mij ook PERL of CGI gebruik je een dollar teken. In javascript gebruik je het gewoon zonder. In jQuery als je een id of class wil ophalen gebruik je wel een dollarteken, bij een gewone variabele ook niet.
    Daarom moet deze code werken:

SkyNet,
    Klopt, probleem was dat ik geen abonnement wil en mag nemen ;). Nu ben ik bijna jarig en dus ben ik aan het zoeken naar een goede telefoon en deze kwam nog steeds het beste eruit ;).

zwpgangster,
    Die heeft toch geen touchscreen?

HTC Sensation zal ik nog even naar kijken ;).

Oeps, gevonden ;).
    Dit is hem:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
    weet iemand alleen de goede artiest + titel?

Hey CP leden,

Bij ons in de winkel hoor je een liedje redelijk vaak, ik kan alleen niet verstaan wat ze zingen waardoor ik het liedje niet kan zoeken.

Dit liedje lijkt er een beetje op:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Het eerste stuk hiervan:
    Booooooommmmba (sensual)
    Un movimiento sensual (sensual)
    Un movimiento muy sexy (sexy)
    Un movimiento muy sexy (sexy)

Zo'n stem heeft dat andere liedje ook de hele tijd. Als ik op King Africa zoek kom ik alleen maar bij dit liedje, weet iemand misschien welk nummer dit is?

Bedankt!

Beste,

Ik ben aan het zoeken naar een nieuwe telefoon omdat mijn oude mobiel heel erg langzaam is en niet goed meer functioneert.
    De volgende eisen heb ik aan mijn telefoon:

- Geen Samsung of LG en het liefste geen iPhone
    - WiFi
    - Touchscreen
    - Simlock vrij
    - Android of Windows Mobile
    - FM Radio
    - Java
    - Bluetooth
    - MP3 speler
    - Groot scherm, meer dan 3,5 inch.
    - Maximaal €500 en zonder abonnement.
    - Een processor van meer dan 800MHz
    - Meer dan 750MB werkgeheugen

Ik heb de volgende telefoon daarop uitgezocht:
    Sony Ericsson Xperia X10 Sensuous Black http://nl.hardware.info/produc…s-black#tab:specificaties

Ik hoop dat jullie hierop raad kunnen geven of een andere telefoon mij aanbevelen.

Groeten,

Lars