Daarom topic gesloten.
Posts by L.Groot
-
-
Toestemming van mij verleend. Het bericht "de Advertorial" wordt op het prikbord geplaatst.
-
Hmm, wel erg basic en onprofessioneel.
Probeer eens een ander font en wat kleur erin te brengen want zwart-wit is niet echt mooi ;). -
Ik denk dat dat met de PHP GD library gaat.
Daar kun je een achtergrond afbeelding inladen en er vervolgens tekst op plaatsen e.d.
Ik heb zoiets vergelijkbaars ook gemaakt als een statusbalk.
Zie daarvoor: http://www.criminalspoint.com/…/601/GD-statusbalkje.htmlInformatie over GD vindt je hier: http://php.net/gd
-
@BrokenTrack,
Dat klopt topic is daarom ook naar de JS categorie verplaatst.
@TS,
Voortaan meer informatie geven en vooral alle informatie geven en verzamelen voor je een topic plaatst.Als het goed is zit er in de Banditi source een JS aftel script.
Die kan je er zo uit halen, anders zoek je even op de jQuery website rond. -
Het kost je volgens mij niets extra's, je betaald gewoon de landelijk geldende kosten voor mobiel internet. Op het moment dat je in Nederland bent met je Belgische abonnement en je loopt dan te pingen, dan betaal je de internet kosten buiten je bundel + een duurder tarief omdat je in het buitenland zit.
-
Slotje dan :slotje:.
Stuur maar een PB indien het topic weer open moet (liefst naar ander crewlid i.v.m. vakantie). -
Waarom zou je zo'n code ooit in MD5 gaan doen?
Dat vindt ik de domste oplossing ooit, net of iemand die code wil gaan kraken en er wat aan heeft..Ontopic:
Gebruik deze class:PHP
Toon Meer<?php function create_password($length=8,$use_upper=1,$use_lower=1,$use_number=1,$use_custom=""){ $upper = "ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ"; $lower = "abcdefghijklmnopqrstuvwxyz"; $number = "0123456789"; if($use_upper){ $seed_length += 26; $seed .= $upper; } if($use_lower){ $seed_length += 26; $seed .= $lower; } if($use_number){ $seed_length += 10; $seed .= $number; } if($use_custom){ $seed_length +=strlen($use_custom); $seed .= $use_custom; } for($x=1;$x<=$length;$x++){ $password .= $seed{rand(0,$seed_length-1)}; } return($password); } ?>
Deze roep je aan door create_password(lengte) waar je lengte in het aantal te generen tekens vervangt.
xxx,
Die van jou is opzich wel goed, echter werkt het niet 100%. Als de eerste nu 0 is dan word te code 99, dat is niet echt ideaal. Daarnaast moet je punten tussen te koppelen variabelen gebruiken ($codeT = $code1.$code2.$code3;).Succes!
-
HoloCMS is een Habbo private server. Regel 1.4:
Citaat1.4 Het is niet toegestaan om illegale en/of illegaal verkregen software en hardware, evenals illegaal verkregen broncodes van websites/websystemen, te verspreiden via CriminalsPoint. Discussies over illegale praktijken als deze zijn evenmin toegestaan.
Bij deze dus een slotje :slotje:.
-
Dat is een tooltip.
Die kan je vinden in de Banditi clone (zie download pagina van CP) of je gebruikt de jQuery variant. Deze kan je op de onderstaande link downloaden.
http://bassistance.de/jquery-plugins/jquery-plugin-tooltip/ -
Ik vindt het bagger, bij een aantal kennissen die het hebben vliegt de verbinding er vaak uit (KPN). Komt ook door die slecht gemodificeerde routers van KPN natuurlijk maar komt waarschijnlijk ook door het netwerk. Geef mij maar gewoon ISDN, ik heb met Telfort nog nooit problemen gehad.
-
Je kan ook iets in je htaccess zetten, dan is het meteen voor je hele site aangepast.
-
Tja, CP scoort wel hoog in Google dus ik kan daar geen uitspraak over doen.
Back ontopic maar weer.
-
Bump op aanvraag van TS.
-
Je weet wat er eerder tussen OTG en Koen gebeurd is? Dit willen we niet nogmaals met Jagex / RuneScape meemaken. Als een ander het doet doe jij het ook maar? Dat is mooi zeg. Ik zie iemand een winkel overvallen dus is het op dat moment legaal als ik het doe?
-
disskreet,
Waarom baseer jij deze informatie? Niet is namelijk waar van alles wat je uitkraamt. De waarheid is zoals Extreme zegt. Als je iets aan een variabele koppelt kan je deze in het hele script gebruiken met dezelfde output. Jouw stelling klopt alleen bij functies, niet bij variabelen. -
Met dit script check je een ingevoerde code of die geldig is bij Ringtonio, je zou dus dan de ingame credits bij kunnen schrijven. Je moet nog iets van een bel scriptje hebben om de code daadwerkelijk te kunnen genereren.
-
Het is illegaal volgens de TOS van RuneScape om speel-geld te koop aan te bieden. Indien je dit toch gaat doen dan moet ik dit topic sluiten.
-
Alle mysql_query's beveiligen met mysql_real_escape_string(); en de inputs controleren op alleen cijfers etc.
-