Posts by L.Groot

r-mulder,
    Je kan GHED vragen om elk pakket te bestellen, dit kan dus ook heel ergens anders zijn ;). Eigenlijk heb je gewoon 78? tegoed, maakt niet uit welke hoster. De TS vraagt hier als startbod ?60,- dus maak je 18? winst ;).

Beste,

Ik vind het echt zo irritant dat je bij JavaScript een plus hebt voor én optellen én 2 variabelen of strings bij elkaar te steken.

Daarom nu ook dit probleem:
    Ik heb een functie die het totaal te betalen bedrag bepaalt. Nu wordt daar iets in gestopt (een input uit een text veld) en vervolgens worden er de transactie kosten bijgestopt. Deze transactie kosten zijn 2% van het bedrag + €0,44 en dan nogmaals 19% over het totaal van de transactiekosten.

Komt er dus op neer dat als jij iets wil kopen voor €2,00 je dan dus 2*0.02 = 0.04. 0.04 + 0.44 = 0.48. 0.48 * 1.19 = 0.57 transactiekosten.
    Vervolgens moeten deze transactiekosten daar worden opgeteld bij het bedrag en daar loopt dus de fout.

JavaScript denkt waarschijnlijk dat ik een text bij een number wil plakken, wat niet gaat.

Ik heb parseFloat() geprobeerd toe te voegen, enkel zonder resultaat. De berekening is nu als volgt:

PHP
    var totaalbedrag = bedrag + (((bedrag*0.02)+0.44)*1.19).toFixed(2);

Waar bedrag staat tot de input.

Wie weet hoe ik het kan oplossen?

Alvast heel erg bedankt!

Zondag werkt met 0 en 7 ;).
    Dit ligt godsdienstig, de ene godsdienst zegt dat de week op zondag begint (0) de andere zegt dat het op maandag begint (1) vandaar dat zowel 0 als 7 zondag zijn om dit niet te verwarren. Daarnaast kun je op [func]date[/func] die pagina meer informatie over alle "datum tekens" te weten komen. Je kan zowel "N" (raad ik aan) als "w" gebruiken.

Beste,

Ik heb een Siemens Gigaset A260 basis + een A265 basis en 3x een A26H toestel. Nu werkt alles en ik kan ook intern doorverbinden (met de INT toets). Nu is het enige probleem dat als je op de INT toets klikt alle telefoons afgaan. Ik zou graag willen dat je bijvoorbeeld een 1 intoetst en dat hij dan alleen bij telefoon 1 afgaat.

Weet iemand hoe dit mogelijk is bij deze set?

Alvast erg bedankt!

Dit is beter:

PHP
    8-16, 19-23
    9-16, 20-23

Moet je zelf even kiezen welke je wilt (dus dat ie om 8 uur en 19 ook al uitvoert of niet) en uiteraard deze waarde in de hour waarde in DA.

Wat werkt er precies niet?
    Voor een PHP bestand moet je extra dingen invoeren.
    Om precies te zijn:

PHP
    /usr/local/bin/php -q -f /home/*gebruikersnaam*/domains/*domein.nl*/public_html/cronjob.php *

Waarbij je *gebruikersnaam* met je DA gebruikersnaam vervangt, *domein.nl* met je domeinnaam + extensie en cronjob.php met de cron vervangt.

Lees ook deze pagina:
    http://www.cronjob.nl/cronjob-directadmin.html

Succes ;).

Hangt er van af, volgens mij maakt het niets uit maar het kan zijn dat de PSD in CS5 gemaakt is, en dat deze PSD iets speciaals bevat waarvoor je CS5 nodig hebt.

Een PSD is een Photo Shop Document.
    Oftewel een bestand die Adobe Photo Shop kan lezen en bewerken. Je hebt dus Adobe Photo Shop nodig om het te lezen, bekijken en later slicen. (een website van maken).

Escapen houd in dat je PHP vertelt dat hij het niet moet parsen. Dit doe je door er een backslash (\) voor te zetten.
    Dus als het om een aanhalingsteken gaat doe je dit: \'Wat er tussen staat\' i.p.v. 'Wat er tussen staat'.