Posts by L.Groot

Ik zou voor 1 gaan en dan echt een topper ervan maken.
    Goede layout, netjes gescript en vooral veel jQuery gebruiken, dat komt de gebruiksvriendelijkheid ten goede. Ik zou voor alle formulieren een Ajax request gebruiken en proberen jQuery UI erin te verwerken.

Daarnaast heb je een pakkende domeinnaam nodig, het liefst .nl of .com, a.d.h.v. welke doelgroep.

Succes!

Wat is je budget?
    Gelieve aan te geven in formaat xx (staat voor 2 cijfers, dus max 99 eur) of bijvoorbeeld xxx en dan de naam low, mid of high erbij (zit je dan tegen de 99 euro aan bij xx, tegen de 50 of laag, bij de 20 bijvoorbeeld).

Willem,
    Dan kan je hem dus beter in Duitsland halen?
    Echt raar dan die prijzen, hoezo niet één vastgesteld bedrag. Volgens onderzoek geven Nederlanders al minder uit, zijn zuinigerds dus als Apple dan nog iets wil verkopen moeten ze vooral de prijs nóg duurder maken voor Nederlanders. Not.

Ja, klopt.
    Belsimpel is een fijne winkel, heb ik mijn SE ook vandaan. Enig nadeel dat het meestal buitenlandse toestellen zijn. Ik heb een Duitse versie, dit merk je doordat er bij mij een HDMI bijgeleverd werd en een 8GB sd kaart (i.p.v. geen HDMi en wel een 16GB sd kaart). Bij mij zijn een paar kleine dingetjes nog Duits (Mediencenter bijvoorbeeld).

Willem,
    Dat is wel erg prijzig dan. Het zal me niks verbazen als dat de duurste phone is op dit moment dan. De HTC's en SE's zijn meestal kwalitatief beter (groter en mooier scherm) op de OS na dan en daar betaal je +/- 50% minder voor.

Echt Apple weer, 95% winstmarge... +o(

Hmm, zelf heb ik een SE Xperia Arc en dat is een fijn toestel.
    Van Samsung zelf heb ik geen goede ervaringen met de normale phones (snel stuk e.d.) over de Galaxy smartphone reeks kan ik niet oordelen. Als ik jou was zou ik of een HTC nemen, bijvoorbeeld de Desire HD of een Sony Ericsson. Deze telefoons kunnen veel apps draaien (alle Android toestellen kunnen dat in principe).

De Sony Ericsson Xperia Arc heeft echt een super scherm, beter dan die Amoleds van Samsung (in de winkel gezien) al zeg ik het zelf en de schermen van HTC zijn ietwat slechter (kleinere kijkhoek e.d.). Op de SE Xperia Arc kan ik heel snel internetten, ik gebruik meestal een Chrome variant of de browser van Android zelf.

Succes met je keuze!

De tabellen zijn beiden ongeveer hetzelfde. Ze hebben allemaal een kolom id, user en price. Ik wil dus een soort query als deze:

PHP
    SELECT id, user, price FROM tabel ORDER BY id DESC LIMIT 5

Alleen dan ook nog voor tabel2, tabel3, tabel4 etc. en dat ik 5 results in totaal krijg, gemeten over al deze 4 tabellen.

Ik weet niet hoe ik het precies kan uitleggen, maar stel dat ik 5 tabellen heb met hierin data. Bij die data zit een datum, en dan wil ik dus de 5 laatste results gemeten over alle tabellen hebben. Dus niet 5 per tabel ofzo.

Als het goed is moet dit alleen met MySQL kunnen, anders kost het denk ik teveel loadtime.

Hopelijk is het nu duidelijker.

Beste,

Wie weet hoe ik de 5 laatste records van 9 tabellen kan ophalen? Hier bedoel ik mee dat ik dus 5 records krijg uit 9 tabellen, op volgorde van tijd en dan niet per tabel maar dus in totaal.

Alvast erg bedankt!

Ik gebruik Microsoft Security Essentials, dat is licht, goed en eenvoudig. Vroeger altijd met Symantec Antivirus gewerkt (moeder bedrijf van Norton).