Posts by L.Groot

De kosten zijn als volgt:
    - De server zelf (hangt erg van je wensen af maar een beetje redelijke beginner server (waar je weer lang mee kan doen) zal rond de ?400-?600 liggen denk ik.
    - Stroomkosten, ik denk wel een euro of ?100-?300 op jaarbasis.
    - Internet snelheid (en gegarandeerde uptime) thuis zijn veel meer storingen door providers, daarnaast zijn de upload speeds erg gelimiteerd (je upload is eigenlijk de snelheid waarop anderen de websites bekijken) en is er sneller een stroomstoring. Voor een redelijk goed en snel zakelijk abonnement ben je denk ik wel zo'n 75-150 ex. btw per maand kwijt (wil je je websites een beetje snel draaiende hebben).
    - Reservering voor kapotte hardware: hardeschijf kapot is heel jammer maar moet wel meteen vervangen worden. Draai daarom altijd je servers in RAID voor weinig verlies van data.
    - Software. Linux is gratis, maar DirectAdmin zit op $29 p/mnd, $108 per kwartaal, $200 per jaar of $299 lifetime.
    Zie: http://www.directadmin.com/pricing.html.

Alle prijzen (m.u.v. DirectAdmin) zijn in Euro's en inclusief BTW tenzij anders aangegeven.

Daarnaast is een VPS bij bijvoorbeeld vpsslim slechts ?50,- incl. DirectAdmin, 1GB RAM, 100GB hdd, 1TB bandwidth en btw per kwartaal.

Succes met je aankoop.

Je kan toch i.p.v die text rangen die ik heb gebruikt die ints erbij zetten?
    Of gebruik je echt puur de cijfers 1-100 en wil je bij elke increment dat cijfer plus 1?

Want bij welke increment wil je dat en van welke tot welke gaat dat systeem?

Als je een beetje wiskunde en economie gehad hebt dan moet je die volgens mij zo kunnen maken.

Edit:

Doet dat misschien wat je wil?

Preview kan je zien op https://rapifia.nl/calc_rang.php?rang=8 (acht vervangen met de input waarde).

Targetpay loopt altijd achter ;).
    Ik hou het bij Mollie, mede omdat Wallie daar ook loopt momenteel.
    De API van Mollie is als het goed is voor 1 december beschikbaar (integreer datum), dus laten we het hopen :).

De transactiekosten zijn volgens mij lager. PSC vraagt 15% dacht ik, dus misschien dat ook Mollie zijn tarieven verlaagd naar 17,5% (Wallie eerst 20%) net als TargetPay bij Wallie momenteel.

Met dit systeem moet het werken:

De procent vordering kan je hier denk ik zelf wel bij maken. Daarnaast kan je de tekst waardes uiteraard ook in die numerieke level waardes van je aanpassen.

Succes!

Edit: er zat een klein bugje in plus een typfoutje. Nu moet het volledig werken.

Jeroen,
    Je vergeet de belastingen die de Nederlandse overheid hierop treft. Je hebt kans dat je ingevoerde producten eruit worden gevist en als dit boven een bedrag van ik dacht ?30,- als waarde komt dan heb je een probleem en moet je invoerrechten e.d. gaan betalen.

Als je dit niet vooraf doet (en al helemaal als geregistreerd bedrijf), dan kan je bedrijfje flinke schade oplopen.

Het is vervelend maar zie ook de toekomst in. PSC is al erg bekend in het buitenland. Ik heb vrienden in Duitsland zitten die Wallie niet eens kenden, zij betaalden puur met PSC en dan wonen ze nog iets ten zuiden van Oberhausen (dicht bij de NL grens).

Voor uitbreiding naar het buitenland is dit dus super.

Daarnaast gaat Mollie PSC aanbieden en voor zover ik van de Support vernomen heb is hier geen KvK nummer voor benodigd. Er is geen integreer datum bekend, verwacht wordt 1 december of eerder.

Zie: http://www.mollie.nl/bedrijf/n…genomen-door-paysafecard/