Of leren programmeren / designen en je werk verkopen. Dan verdien je wel wat meer dan een paar tientjes per maand.
Posts by L.Groot
-
-
Of alles in een array opslaan en dan checken of de waarde $_GET in de array voorkomt, daar kan je wel een for of while overheen loopen.
-
TRUNCATE reset bijvoorbeeld ook de AUTO INCREMENT waardes. DELETE verwijderd alleen de waardes in de tabel.
-
Ik gebruik de laatste Chrome, maar in de laatste Firefox en Opera werkt ie ook ;).
Waarschijnlijk gebruik jij een niet-css3-ondersteunende browser. -
Je zou op StockPhotos.com kunnen kijken en er zullen wel wat staan op iconfinder.com en iconarchive.com.
Succes!
-
Haha, zou dit een bug zijn of een funny iets?
-
Bump op aanvraag van TS.
-
Beste leden,
Zoals velen misschien wel weten is de Rapifia source opgebouwd uit de HostMuis source. Echter is er zoveel aangepast dat geen enkele pagina meer hetzelfde is. Omdat we onze bedrijfsstijl gedeeltelijk uit de layout hebben gehaald (en hier al gedrukte pennen, enveloppen e.d. hebben liggen) hebben we besloten wel een nieuwe layout te laten ontwikkelen, maar wel met behoud van onze huisstijl.
Onze website is: https://rapifia.nl.
Ik zoek in dit topic graag een designer die een steentje bij wilt verdienen en daarnaast redelijk goede designs kan maken.
Wat ik zoek is een layout in PSD met de volgende kenmerken:
- Een grote content; wij hebben veel informatie wat er allemaal in moet. Een content van 600 pixels breed voldoet bijvoorbeeld wel.
- Onze header moet erin passen, dit houd in deze header:
https://rapifia.nl/pdf/brieflogo.png
- Een groot zijmenu (het liefste aan de linkerkant al is de rechterkant ook goed) waar onze huidige menu opties in passen.
- Verder een zakelijke layout, niet teveel lichte kleuren. De kleur van de omringde R moet er wel in komen, dat is #48EAFC.
- Ruimte voor een twitterbox op elke pagina, waar de laatste tweet in kan worden gezet, het liefst ergens bovenin.
- Een landenkeuze optie als nu is ok, ik waardeer een dropdown box ook erg.
- Een plek voor de LiveSupport button op elke pagina.
- Proberen de kleur wit er ook in te laten komen.
- Een beetje eigen smaak van de designer, zolang het in ons concept past.Ik hoop dat ik via dit topic iemand kan vinden die een kwalitatief goede design kan maken. Mijn budget is redelijk, maar niet super groot. Ik zeg geen prijs, indien je je aanmeld stuur je even een PB met jouw prijs erbij en dan meld ik direct of dat Ok is of niet. Laat dan ook eerder werk van jezelf zijn zodat ik iemand kan kiezen.
Alles werkt op contract basis en zonder BTW.
Alvast erg bedankt voor je deelname.
Lars Groot
-
cwcw,
Eerst zou ik je maar eens in de politiek interesseren.
1) Wilders is NIET tegen immigranten en is al helemaal niet racistisch.
2) Wilders heeft bijna niets te zeggen, hij mag alleen gedogen, wat inhoud dat hij een wet goed kan keuren of afkeuren. Zelf kan hij niet snel een wet invoeren of regeren.Daarnaast kost iemand wel degelijk wat voor de staat, dacht je dat onderwijs gratis was? Voor jou ja maar de beroepsbevolking betaald hier het grootste gedeelte aan. Daarnaast hebben oudere mensen hun hele leven een dienst voor het land bewezen: hard gewerkt en een AOWtje opgespaart. Die mensen hebben het meeste recht om hier te blijven, als er mensen weg moeten zijn dat óf mensen onder de 25 of het zijn immigranten.
-
Het probleem heeft altijd te maken met ongelijkheid. Als hij mag blijven willen de andere asielzoekers dat ook. Hierdoor komen er nog meer mensen hiero...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.11.11 21:05:24:
En daarnaast raken de woningen en het eten e.d. langzaam op + de staatsschuld wordt steeds groter... -
Beste leden,
Omdat het maandag de 31e is, wens ik namens de crew iedereen een "Happy halloween" toe.
Gaan jullie vandaag nog iets speciaals doen, een lantaarn optocht of je helemaal lam drinken?Misschien naar de Walibi Fright Nights in Biddinghuizen?
Of ouderwets pompoenen knippen?
Deel hier je ervaringen en verwachtingen mee voor Halloween 2011.
Namens de hele crew nogmaals een happy halloween en hopelijk ben je morgen niet te brak..
-
Maar wil je het live gebruiken (boxen aansluiten en geluid regelen) of wil je mixen en zelf nummers maken. Dit is namelijk een groot verschil.
Voor het eerste moet je bij de PA mixers kijken, voor de andere de mengpanelen / normale mixers.
Wel goed dat je bij Bax besteld, daar bestel ik ook altijd mijn geluidsspullen en de support, prijs/kwaliteit verhouding is super goed.
2x per jaar krijg je het hele assortiment toegestuurd en bij elke bestelling een pen, sticker en folder bij de zending. Daarnaast hele goede support en ze doen er alles aan om alles goed te laten verlopen.
-
Dat is een speciale pagina om ons bezig te houden als het rustig is.
Wat er op staat vertellen we maar niet, anders wil iedereen toegang tot die pagina.. [offtopic]niet seksistisch bedoeld. JCAP he Joshua :p[/offtopic] -
-
cwcw,
Hiermee bedoeld hij dat je jezelf hoger inschat dan je eigenlijk bent qua vaardigheden, dit is een 3/5 bij PHP niet waard, aldus BrokenTrack.
Jouw hoster heeft (heel slim en goed van ze trouwens) PHP geüpdated naar een nieuwere versie, waarin ereg(i) eruit is gehaald. Dit omdat preg_* sneller is en minder fouten bevat.
Bij preg werkt het e.e.a. anders, zie onderstaande pagina voor meer informatie.
http://objectmix.com/php/49891…ce-between-ereg-preg.htmlSucces ermee.
-
Wel basic maar het heeft wel iets eerlijk gezegd ;).
Kan er nu nog niet super over oordelen, ik heb meer nodig :p.Dat rood zou je ook kunnen uitwerken in de content bijvoorbeeld.
-
Dat zal lastig gaan, tenzij je direct via FTP of een file browser in je router kunt komen.
Met risico zou je je router kunnen open schroeven en kijken of er een hdd, sdd of sd-kaartje in zit, die eruit proberen te halen en dan in je computer zetten. Dan zul je vast wel ergens zo'n bestandje tegen komen.
Héél misschien werkt SSH wel, probeer dan eens met PuTTY te verbinden naar je router IP-adres en in te loggen met de gegevens die je ook gebruikt om op de HTTP admin pagina te komen.
Anders is dit waarschijnlijk niet mogelijk, aangezien de router een gesloten systeem is.
Succes.
-
@iSilverStar,
Je wilt het procent uitrekenen (op 0 decimalen) van de input ten opzichte van de maximale input waarde? Leer dan het volgende trucje:
Deel / geheel * 100%.
In dit geval dus $input/$maxvalue*100 = $procent. Dan kun je round gebruiken om het op 0 decimalen af te ronden.
Ik weet niet of je nog één decimaal wil hebben (internationaal is vastgesteld dat een procent altijd 1 decimaal heeft), want dan moet je i.p.v. round() number_format() gebruiken.Succes nog en als je nog vragen hebt dan stel je die maar :).
-
Topic opgeschoond.
Graag zou ik van de TS een PB ontvangen waarom Sourceshop dit niet mag kopen en eventueel een antwoord van hem zelf.
S.v.p. persoonlijke kwesties via PB naar de TS. -
Dein,
Een formule is sneller en kost minder load.