Posts by L.Groot

Of gewoon met een keyup, maar dan een check op enter ;). Dan laat je de snippet checken welk veld er geselecteerd staat, en laat je dat dan updaten. Dan update hij dus met een enter druk (het veld wat dan de focus heeft). Als je namelijk keyup gebruikt ga je je database overbelasten, gebruik je blur dan moet je eerst het veld ontfocussen (niet gebruiksvriendelijk).

Ik bedoelde inderdaad dat je het verschil niet merkt, dat komt door de software wat nog niet helemaal goed loopt ofzo?

Het design moet gewoon eens in de zoveel tijd verbeterd worden, t.o.v. de Star is er weinig veranderd. Knopje in het midden, rondhoekige hoeken, audio aan de zijkant en power aan de onderkant. Dat is gewoon jammer.

Het krasgevoelige scherm is handig, al biedt een protector en hoesje natuurlijk ook ruim voldoende bescherming bij normaal gebruik.

Ja ik maak gebruik van Sony Music Unlimited en dat in combinatie met je eigen muziek in de WALKMAN app werkt gewoon super lekker. En het geeft je het ouderwetse Sony Ericsson WALKMAN gevoel terug, dat is pas heerlijk ;). Verder natuurlijk de BRAVIA engine die bij game-apps lekker werkt, en de garantie bij Sony maken het helemaal goed af

Qua snelheid wint Samsung het niet, want ze zeggen juist in het filmpje dat de extra winst aan de iets snellere processor niet te zien is in de toestellen en dat de HTC en Sony juist nog wat sneller zin (omdat niet het complete beeldscherm gebruikt wordt i.v.m. de menutoetsen).

Het filmpje heb ik zelf nog niet gezien :). Maar ik heb zelf de Z en die heeft hem aan de zijkant zitten. Vind dat toch makkelijker dan aan de onderkant, zeker ook omdat als je er dan een hoesje omhebt met zo'n klap ding, dat je je telefoon dan gewoon met hoesje en al kan dichtklappen. Daarnaast de audio aansluiting aan de bovenkant is ook ideaal, gaat die minder snel kapot in je zak (weet niet hoe dat bij de HTC en Samsung S5 gedaan is).

De samsung vind ik zelf het het minst mooie, de HTC de mooiste. De Sony is een beetje erg standaard en rechthoekig (aan de vorm en bovenkant te zien), maar de achterkant en zijkanten zien er naar mijn mening wel weer stukken mooi uit. De Samsung is naar mijn idee qua uiterlijk nog steeds gelijk aan de Samsung Star uit 2005, maar dan groter. Erg jammer dat ze dit design nooit eens wijzigen, zoals Sony dat drastisch gedaan heeft bij de Arc t.o.v. de Z.

Sony heeft daarnaast naar mijn mening een betere Android schil, werkt stabieler en de WALKMAN® en TrackID® applicatie zijn echt super toevoegingen aan de telefoon. Stukken beter dan de standaard Android speler en dan Shazam. Xperia Link en Xperia Lounge zijn ook handige applicaties voor de liefhebbers ;).

Ja oké dat klopt maar ik vind de layout van de S5 minder mooi dan de Z2. Ik had daar laatst ook een artikel over gelezen, volgens mij wordt dat in dit filmpje ook beargumenteerd:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Ja om meerdere redenen:
    1: dat ik met Sony-producten nog nooit problemen heb gehad en dat telefoontjes naar de klantenservice altijd professioneel en goed worden behandeld. Toen ik voor mijn Samsung printer laatst naar Samsung belde werd ik onbeschoft door een medewerker behandeld. Blij dat ik binnenkort weer een Canon printer krijg.
    2: Sony's smartphones zijn de enige waterdichte smartphones die er goed uit zien, een mooi scherm hebben en goede kwaliteit bieden. Vormgeving van de Z en Z2 is naar mijn mening nog altijd niet overtroffen.
    3: Sony ben ik mee opgegroeid. Ik heb allerlei telefoons vroeger gehad, en vooral de Sony Ericsson Walkman telefoon-serie beviel me destijds gewoon zóó goed, dat ik nooit meer een non-Sony toestel gehad heb.
    4: Mijn tablet, ultrabook, tv en Playstation zijn ook allen van Sony, waardoor ze dus alle vier eenvoudig met elkaar kunnen communiceren. Werkt top met elkaar!

Dat zijn zo'n beetje de hoofdredenen van mij, en zie ze ook vaak onderbouwd op Tweakers, Hardware.info of andere websites terugkomen, dus ik denk dat termen die ik gebruik ook wel kloppen.

Hallo iedereen,

Omdat de meeting van de community is, willen wij graag jullie mening horen over bepaalde vraagstukken. Dit zodat wij de meeting optimaal kunnen indelen en kunnen aanpassen naar wat de community wil dat wij doen.

Het 1e dillema dat we hebben is het accepteren van contant geld voor de consumpties. Aan de ene kant vinden we het wel makkelijk dat je contant kunt betalen, maar aan de andere kant is het veel geregel om alles geordend te houden en je loopt natuurlijk een risico. De acceptatie van Maestro & vPay (pinnen) en Mastercard & Visa is er sowieso. Daarom hierbij vraag nummer 1:

1: Moeten we contant geld accepteren tijdens de meeting?
    A: Ja
    B: Maakt mij niets uit
    C: Nee
    Uitslag: n.v.t. (poll nog actief tot 1 augustus 10:00)

Je kunt hierboven stemmen.

Alvast bedankt voor je deelname en in dit topic kun je reageren op de vraagstukken en kun je eventueel je keuze toelichten.
    Als er een nieuwe poll is zullen we dit aangeven, en kun je de uitslag van de oude poll(s) hier teruglezen.

Met vriendelijke groeten,

De community-commissie
    Victor, J.Rijdes & L.Groot

Ik vergat te zeggen dat er volledige WiFi dekking is in het gebouw! Dus we kunnen lekker door blijven appen, internetten en noem maar op.

We zijn nu druk bezig met de community website vorm te geven, daarop kunnen straks de tickets worden gekocht, en kun je chatten met andere mensen. Daarnaast zijn we bezig met ons interne systeem (consumptie registratie + toegang registratie) en de consumptielijst (incl. prijzen).

Meer nieuws volgt snel!

De locatie hebben we (voorlopig) intern bepaald. Het betreft het Corderius College te Amersfoort en daar hebben we de beschikking tot 2 leslokalen en een aula die allen voorzien zijn van beamer, geluidsinstallatie, smart board en tafels/stoelen. Het Corderius College bevindt zich op de Lambert Heijnricsstraat 23, 3817 ER te Amersfoort (http://www.corderius.nl).

De locatie is te bereiken met het openbaar vervoer door naar station Amersfoort te reizen, en vanuit daar bus 77, 78, 80, 82 of 83 te nemen (+/- 8 minuten). Uitstappen bij bushalte Nijenstede of Haydnstraat (lopen +/- 5 minuten). Ook ligt de school dicht bij de snelweg A28 (afslag 7, Leusden).

Het eten en drinken voor de hele avond mogen wij zelf verzorgen, waardoor de kosten voor ons (en ook voor jullie) laag blijven. De prijs voor de entree maken wij z.s.m. bekend, in elk geval is het meenemen van max. 2 introducees (tegen betaling) toegestaan.

Graag hoor ik wat jullie van de locatie vinden.

Ik behoud koste wat kost gewoon Telfort hoor, ik ga niet met grote Amerikaanse bedrijven in zee, zeker niet voor dit soort dingen. Zeker niet met het oog op afluisteren, NSA en noem maar op. Want jullie vergeten waarschijnlijk dat we ook VoIP hebben en Google en VoIP ga ik nooit van mn lang zal ze leven doen.

Tja, al die betalingsproviders zijn nu steeds strenger aan het worden dus ik acht de kans dat je een provider vind voor particulieren, behalve Mollie en TP, erg klein.

Zaypay.nl misschien?
    En anders zou ik gewoon een eenmanszaakje oprichten want dan kan je wel beduidend meer aanbieden ;).