Posts by L.Groot

Ja ;). Ik heb deze template gekocht van themeforest. Mocht het uitlopen op een discussie: ik kan een factuur + betaling zo laten zien.

Daarnaast gelieve vanaf nu ontopic te blijven: het gaat hier om een check van een website niet om een check van licenties e.d. Mocht je het echt zo graag willen weten dan kan je me altijd (indirect) een PB of e-mail sturen.

Ok, dan verander ik het lettertype terug ;). Meeste stemmen gelden :P. En opzich zeg het er ook wel redelijk druk uit dus ik heb het nu terug veranderd.

Zou ik ook nog even kort jullie mening kunnen krijgen van ons nieuwe nieuws systeem?
    https://rapifia.nl/algemeen/nieuws

Dat werkt nu ook met jQuery maar is het duidelijk en zijn de fadeIn / fadeOut animaties snel genoeg plus is het gebruiksvriendelijk genoeg? Weet iedereen de werkwijze?

legendd,
    Hoe bedoel je dat precies? Ik heb het oude lettertype ook nog gewoon liggen dus dat is sowieso geen probleem.

zwpgangster,
    Ik heb het gedaan met CSS positioning alleen ik weet niet of het 100% crossbrowser is :P.

brentvdh,
    Het lettertype stoorde mij juist niet zo erg als ik eerlijk ben :) en opzich kan ik het wel lezen. Wie is het nog meer met brent eens over de leesbaarheid en/of dat het stoort?

@de rest,
    Bedankt voor de tips, dan neem ik tot besluit dat ik de 2 icons in het menu soweiso weghaal en dan wacht ik nog even met het lettertype, a.d.h.v. de meningen van andere leden.

Beste,

Graag zou ik even een kort en bondig oordeel willen krijgen van onderstaande website:

https://rapifia.nl

Het gaat mij dan voornamelijk om de kerststyle, is deze goed, te druk of juist te weinig en wat kan ik er nog leuker aan maken?

Als je eveneens handige tips hebt voor de website zelf dan mag je die uiteraard ook in dit topic vermelden.

Alvast erg bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Lars Groot

Even een paar tips:
    1. Zinsopbouw en spelling komt niet geheel professioneel over, zowel op de website als in deze startpost niet. Even een voorbeeld:
    "RJS Hosting beschikt over grote F.A.Q center" => "RJS Hosting beschikt over een groot F.A.Q center" (FAQ center???).
    Dit zijn echt de basis vaardigheden Nederlands en voor een bedrijf vind ik dit echt te onprofessioneel voor woorden.

Ik zie dat je hier al van op de hoogte was, maar toch meld ik het maar even want het valt me van veel websites van jou op, maar goed het gaat nu om deze en ik ga er vanuit dat je alles netjes oplost qua taal gezien.
    Verbeter je voor ik het vergeet ook de tekst als "Wij geven WEL support" en dan vooral het woordje "WEL" dat komt namelijk ook niet echt helemaal lekker over (capslock gebruiken in woorden is sowieso nooit goed).

2. De site is veelste druk, vooral die 3FM serieus request (mensen opsluiten in een huis die bakken met geld verdienen en daar een nummer die je wil horen naar toe sturen zodat er geld ingezameld wordt??) button e.d. En waarom in de footer nogmaals een logo?

3. Dan zou ik de livesupport knop op een vaste plek doen en niet mee laten scrollen.

4. De layout zelf is echter goed en ziet er professioneel uit, evenals de indeling.

5. Misschien iets meer specificaties weergeven bij bijv. een dedicated server / VPS maar ook bij reseller / webhosting zou ik graag o.a. PHP versies en instellingen zien (safemode)

6. Klantenpaneel ziet er netjes uit, alleen volgens mij ken ik dit ergens van en is het niet uniek geprogrammeerd? Daarnaast ga ik me hier niet voor aanmelden dus de binnenkant laat ik voor wat het is.

Eindoordeel exclusief die taalfouten een 4,0.
    Inclusief taalfouten een 7,0 (let op de tips die ik je geef, dan kan je er nog een 8,0 van maken).

Mijn kritiek is soms misschien een beetje te erg geformuleerd, maar ik probeer je site te helpen en dus hoop ik dat ik je alsnog heb weten te helpen ;).

Is inderdaad een leuke actie.
    Waarom Google geen PayPal of iDEAL zou ondersteunen: Google wil zoveel mogelijk zelf doen zodat ze er de maximale winst uit kunnen halen. Daarnaast is PayPal een grote concurrent van Google en dus willen ze geen zaken doen met hen. iDEAL geld hetzelfde ongeveer, dit moet via de bank wat weer extra transactiekosten meerekent e.d.

Ik phpBB omdat ik er jaren mee heb gewerkt, het uitgebreid is en snel werkt en daarnaast een groot scala aan modificaties heeft, gratis stijlen en een auto installer (voor mods).

SkyNet,
    Ik heb het toegepast is het zo beter?

Daarnaast de footer opvallender gemaakt, Koens idee van de header erin gezet en de hoofdpagina voorzien van een plaatje (trekt de aandacht) en minder tekst.

Iedereen erg bedankt voor de goede ideeën.

K.Rens,
    Ik ga proberen dat erin te verwerken. Bedankt voor de suggestie.

SkyNet,
    Homepagina weghalen als je ingelogd bent is zeker een goed idee en heb ik meteen toegepast.

Over het uitlog knopje, ik wil de inlog en uitlog knop op dezelfde plek hebben, is het dan beter om inloggen ook helemaal naar rechts te verplaatsen (aangezien je met de registreren knop zit) of wel op twee verschillende menu posities plaatsen?

Edit:
    Ik heb jouw manier toch maar toegepast, is het zo beter of zeg je toch nog op een andere manier? Nogmaals erg bedankt voor de ideeën en suggesties iedereen.

Ook heb ik de PDF download erin gemaakt. Je kunt je cijfers nu dus ook in PDF formaat downloaden.

ZiraX,
    Tegen andere injections zou ik voor de zekerheid [func]strip_tags[/func] er nog wel overheen gooien ;). Kost bijna geen extra load en maakt je script er wel veiliger op. Alleen [func]mysql_real_escape_string[/func] is dus niet goed maar die array replace van xize is overbodige rompslomp. Gewoon vervangen met [func]strip_tags[/func] en eventueel [func]htmlentities[/func] of htmlspecialchars().