Posts by L.Groot

Jawel, alles erop en eraan.
    Je hebt alleen een webhosting nodig met een vrije MySQL database en PHP ondersteuning.

Om je site goed op Google te kunnen vinden is een goede SEO belangrijk.

Zoek maar eens op phpBB SEO op Google dan kom je een heel eind.

Als je met PayPal wil betalen kan ik wel een dealtje met je maken.
    Geef je mij 10 of 20euro PaySafeCard, dan krijg je van mij je PSC bedrag -16% op je PayPal rekening gestort.

Stuur maar een PB indien je geïnteresseerd bent.

Die 16% is trouwens voor transactiekosten e.d.

Dit topic gaat veel te ver uit de hand lopen.

@TS, ga eerst eens tutorials bekijken voordat je de meest eenvoudige basis dingen gaat vragen.

Bij deze een lock :slotje:

Dat is het enige wat je kunt doen ;).
    Daarnaast heb je kans dat Microsoft niet werkt i.v.m. kerst/jaarwisseling. Jij kunt niet automatisch je IP-adres van de blacklist halen, dit moeten zij handmatig onderzoeken en alleen als zij erop vertrouwen dat de e-mails goed zijn deblokkeren ze jouw IP-adres.

Misschien is de Live Support / telefoon support morgen wel online en dan heb je heel misschien direct antwoord, maar er moet meestal onderzoek naar gedaan worden wat redelijk wat tijd duurt.

Let ook op de verplichtingen die Windows Live Hotmail stelt aan headers e.d.

Waarschijnlijk is jouw IP-adres door Hotmail (terrecht) geblacklist.

Neem contact op met Microsoft, gegevens zijn op de website van Microsoft en Microsoft Windows Live te vinden.

Ik heb dit zelf ook gehad en na een dag of 4 is mijn blokkade opgeheven, dit kwam door abuse van de vorige eigenaar van het IP adres.

@Koen,
    Leuk logo maar zoals BrokenTrack al aangeeft, het is wel in erg lage kwaliteit helaas :(.

Niet mooi op mijn HDMI beeldscherm ;).

Ik zit nu op m'n werk (CP De Eemhof). 1e kerstdag uit eten, 2e kerstdag gourmetten en kadootjes. 30 december naar vakantie vrienden in Duitsland, dan ben ik 23.30 weer terug. 31 december van 7.30 t/m 18.30 werken en daarna knallend 2012 in. 1 januari tot slot een verjaardag en verder de hele vakantie gamen, programmeren en leuke dingen met vrienden doen. En uiteraard de rust die ik heb gemist inhalen.

Groeten vanuit Zeewolde!

Voor zover ik weet niet. Al het betalingsverkeer gaat gewoon volgens schema door en dus zal Mollie, volgens dienstregeling al het geld in de eerste week overmaken (1-7 januari dus). Hoe dat met TargetPay zit weet ik niet exact, maar ik ga er vanuit dat wanneer er niks op de website van ze staat aangegeven, alles volgens dienstregeling gaat.

MiniTix kan je gebruiken :).
    Daarnaast is dit volgens mij verboden volgens de TOS van Mollie en zul je dus toch moeten wachten / zelf aanvullen.

http://www.paysafecard2paypal.com/paysafecard_en.html

Komen wel wat transactiekosten bij maar dat had je denk ik al begrepen :). 15% sowieso voor PSC zelf en dan nog wat geld voor die website. Voor 1euro PSC krijg je euro0,61 PayPal tegoed, houd dus in dat zij er zelf 24% winst op maken.

Goedkopere aanbieders heb ik nog niet gezien, of je moet het met iemand anders regelen die zowel PaySafeCard kan aanbieden als een PayPal account heeft.

Als het geen haast heeft: vanaf 5 januari heb ik een kvk inschrijving en toegang tot PaySafeCard en dan zou ik het voor 1euro PaySafeCard = euro0,80 PayPal voor je kunnen aanbieden.

Je zou je PSC naar PayPal tegoed kunnen omwisselen en vervolgens bij DealExtreme hebben dingetjes kopen? Ik weet niet om welk bedrag het gaat.

[offtopic]@maviose, het gaat nog steeds om de kerststyle check, alleen mogen leden ook feedback over de site in het algemeen geven. Mocht het een probleem zijn dan wil ik de topic titel best bewerken hoor ;).[/offtopic]

Meningen verschillen qua uiterlijk ;). Momenteel leveren wij ook geen diensten aan bedrijven dus het hoeft niet super zakelijk te zijn, zolang het er maar netjes en verzorgd (+ formeel) uitziet voor de consument.

Sven,
    Zoals r-mulder al zegt, ik had eerst ook andere fonts gebruikt e.d. maar dit bleek (en was het eigenlijk ook) veel te druk, waarop ik een aantal dingen (2 icoontjes in de menu balk en het kerst lettertype) eruit heb gehaald.

r-mulder,
    Bedankt voor het compliment ;).

Heeft er iemand anders nog opmerkingen, mag ook over de website in het algemeen zijn ;).

[offtopic]Nou ja, kijk als je het niet direct aan me durft te vragen dan kan je ook een super moderator erop aan spreken zodat die mij contacteert en dan is het dus voor jou indirect ;).[/offtopic]

Dein,
    Dankjewel.
    Ik zit nu alleen te denken: op het moment dat ik meer dan 5 nieuwe nieuwsberichten erin heb zitten (oudere heb ik er nu uitgehaald omdat het niet meer past bij de website e.d.) dan wordt de lijst van archief veel te lang. Is het beter om er dan een pagina systeem op te maken, dus onderaan gewoon pagina nummers waarop je klikt en dat er vervolgens met jQuery een nieuwe pagina wordt geopend met bijv. weer 5 resultaten of is het beter om alleen de laatste 5 altijd weer te geven?