Posts by L.Groot

Ziet er grappig uit maar zoals Fitim al zegt die layout is niet uniek en waarom ©2012-2013? Het is net 2012 op het moment dat je je site in 2012 begint ga je niet al direct 2013 in vermelden. Dit komt echt heel erg amateuristisch over...

Ik zou voor Xbox gaan, heeft duidelijk betere kwaliteit en daarnaast een groot en internationaal software bedrijf aan de leiding die zelf de servers ontwerpt, onderhoud en de software er voor schrijft. Uiteraard betaal je ervoor maar de lagg in een game is minimaal, donwtimes zijn haast onmogelijk en je speelt gewoon fijner.

Als het goed is is het nu (of wellicht over enkele maanden) mogelijk om gamers op de PC met gamers op de Xbox te verbinden, middels dat het één en hetzelfde bedrijf is.

Ik zou voor een Xbox gaan maar wat de rest ook zegt als al je vrienden al een PS3 hebben dan kies je natuurlijk PS3 want gamen zonder vrienden is saai ;).

Ik download precies als Dein het zegt. Vroeger downloadde ik alles maar sinds een paar jaar koop ik steeds meer, zeker nu met een eigen bedrijf. Als je dan met een illegale Windows PC zit te werken en er komt controle ben je wellicht erg de sjaak..

Leuke nummers van Nederlandse auteurs koop ik in 99% van alle gevallen, Amerikaanse nummers slechts in 10%. Programma's test ik eerst, als ze goed werken en ik heb het veel nodig schaf ik ze aan.

Microsoft Windows en Microsoft Office koop ik altijd, ookal tel je daar samen euro1000,- voor neer. Ook i.v.m. bedrijf en daarnaast ben ik partner van Microsoft en m'n vader heeft er veel ook door mij bekende zakenrelaties zitten dus die licht ik niet op ;).

Uiteraard niet anoniem.
    Een bedrijf moet open zijn naar buiten, je moet al je gegevens en indien minderjarig ook die van je ouders volgens paspoort invullen en meenemen. Daarnaast moet je dan BTW aangifte doen (meestal 1x per kwartaal) en inkomstenbelasting.

Je gegevens zijn op http://kvk.nl zichtbaar indien je op je bedrijfsnaam of KvK nummer zoekt.

Haha Cas dat had ik niet achter je verwacht :).
    Ik post mijn foto niet btw voor iemand ernaar vraagt i.v.m. zakelijke contacten en dergelijke. Ik wil zaken doen op internet zonder beeld erbij eigenlijk ;).

Helaas door dit topic niet 100% meer gelukt maar goed...

@BrokenTrack,

Mijn postcount maakt me niets uit hoor, die is overigens al hoog genoeg en die ene post maakt me wat dat betreft ook niet echt meer uit.

Ik heb dit topic aangemaakt om mensen in te lichten, er zijn nog steeds mensen die hierdoor geld kwijt raken. Als jij er het nut niet van inziet: prima, reageer dan niet en doe net of je het topic niet ziet. Andere mensen die het dusdanig wel interesseert kunnen dan wel blijven reageren.

Daarnaast heb ik dit bericht net (gisteren) ontvangen en ik heb deze e-mail verder nog nooit gezien.