Kan je niet met Bancontact / Mister Cash betalen dan?
Posts by L.Groot
-
-
Beste CP'ers,
Ik ben op zoek naar de radio versie van dit nummer:
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.Dit nummer is vaak in de ArenA te horen onder de Ajax supporters, maar ik meende ook ooit dit op de radio te hebben gehoord.
Let op!: Dit topic gaat alleen over dit liedje. Dat jij voor Feyenoord of PSV bent doet er even niet toe, ik ga ook niet Ajax hier prijzen e.d. Die discussies houd je maar op school / op je werk.
Alvast bedankt!
-
Goed, om even antwoord te geven op vragen:
BrokenTrack irriteert me al weken, zo niet maanden met zijn bijdehandse opmerkingen die meestal anti-cp zijn of juist de TS of een persoon in kwestie beledigt / zwart maakt.Gisteren was het weer raak. In een topic vroeg de TS over cronjobs. Hierop plaatste Ferhat een reactie met alleen de url cronjob.nl erin. Hier heb ik op gereageerd (in PB en een edit in de reactie) dat gelieve in het vervolg meer informatie te melden dan alleen de url.
Na twee uur gaat BrokenTrack doodleuk een reactie plaatsen met alleen de tekst "google.nl" erin. Dan ga je wat mij betreft te ver en lok je me dus gewoon uit. Dat kan ik niet uitstaan en mede door andere daden van hem de laatste tijd heb ik hem toen direct verbannen.
Wanneer meer informatie gewenst is dan hoor ik het uiteraard graag.
-
-
scarface,
Dit zet wil en naam in de tabel traders onder alle bestaande rijen op ''. Je moet een WHERE toevoegen om je tot één of enkele rijen te specificeren. -
Vanaf nu alleen nog ontopic, anders volgen er sancties.
De TS vraagt hulp, geef deze of stel je netjes op en vraag normaal iets. Of reageer gewoon niet en bespaar jezelf de moeite.Gelieve ook geen moderator gedrag meer plaatsen, daar is de report knop voor bedacht.
-
Is Windows® Media Player weg in Windows® 8?
-
-
@TS,
Kosten bij TargetSMS zijn:- 13 SMSjes voor 1,30
- 40 SMSjes voor 4,00
- 100 SMSjes voor 10,00
- 500 SMSjes voor 45,82
- 1000 SMSjes voor 90,44
- 2500 SMSjes voor 223,13
- 5000 SMSjes voor 446,25
- 10.000 SMSjes voor 892,50
- 25.000 SMSjes voor 2.231,25
- 50.000 SMSjes voor 4.165,00
- 100.000 SMSjes voor 7.735,00Prijzen inclusief BTW dus als je een bedrijf hebt kun je nog 19% erop terugvragen. Betaling kan bij de eerste twee tarieven alleen per telefoon (IVR), de andere moeten allemaal met iDEAL worden voldaan. Er worden geen transactiekosten gerekend bovenop de bedragen.
-
Dames en heren, Windows 8 is momenteel in het Betá of RC stadium. Alle bugs zijn er dus nog niet uit en dit is puur voor testdoeleinden bedoeld. Ruk je oude PC dus uit de kast, installeer Windows 8 erop maar laat je Windows 7 of Vista PC voor wat het is.
Dat sommige dingen niet werken en vooral drivers niet is dus puur hierom.
-
Mensen, SMSjes sturen kost ALTIJD geld doordat dit gewoonweg niet gratis kan. Elke provider vraagt hier gewoon geld voor en door dit met PHP te doen betaal je extra veel geld voor de API e.d. De goedkoopste aanbieder is TargetSMS (http://targetsms.nl). Goedkoper ga je het bijna niet vinden en gratis al helemaal niet.
Altijd zit er een adder onder en ik betwijfel dat programma van de eerste reactie dan ook.
"Countrycodes" is een Amerikaans woord, het Nederlandse woord is gewoon "landcode" en die is niet 316. Hoe dit werkt is erg eenvoudig. Landcodes zijn meestal 2 cijfers. Bijvoorbeeld 31 voor Nederland, 32 voor Belgie en 49 voor Duitsland.
Als je een Nederlands 06-nummer heb, zoals 0612345678 en die bel je vanuit het buitenland dan laat je de 0 bij 06 weg en vervang je dit met de landcode waardoor het nummer 31612345678 wordt. Of, de officiele notatie:
(+31)(0)612345678.Voor Netnummers precies hetzelfde, 022-1234567 is bijvoorbeeld een lokaal nummer, die bel je dus vanuit het buitenland met 31221234567 (of (+31)(0)221234567.
Dit is ontstaan doordat 06-nummers bijv. ook in Duitsland bestaan en je anders dus een Duitser opbelt. Wel hebben 06-nummers (of mobiele nummers) in Duitsland meer tekens, ik geloof tien of twaalf i.p.v. de acht hier.
Hopelijk heb ik jullie weer wat wijzer gemaakt.
-
Kijk ook naar andere landingspagina's voor inspiratie.
Bijvoorbeeld de mijne: http://rapifia.eu/.
Is ook redelijk kaal alleen het heeft een zwarte achtergrond wat voor meer opvulling en drukte zorgt dan een witte. Hij zal niet bij iedereen perfect zijn maar ik denk dat dit beter is.Niet om jou af te kraken alleen het is nu slechts een roze lettertype met wat tekst eronder ;).
Voor mijn zwem-tijden project (http://zwem-tijden.nl) gebruik ik dezelfde kleurencombinatie wat dan weer zorgt voor eenvoud.
Hopelijk heb ik je een beetje geholpen en anders roep je maar.
-
-
@Maviose,
Jij woont in Belgie toch? Daar werken de belastingen heel anders dan in Nederland waar de TS woont. Heb je wel voldoende verstand van het volledige belastingstelsel in Nederland ook qua hypotheekrenteaftrek en de inkomens boxen e.d.?TS: Zolang je alles goed noteert en goed opschrijft is er niks aan de hand. Sowieso moet je voor inkoop invoerrechten betalen en wellicht nog andere belastingen maar zoals Starohosting al zegt: bel gratis naar de BelastingTelefoon waar de BDienst je graag te woord staat over invoerrechten en andere invoer belastingen.
-
Je kan toch in die cron een mysql_query() UPDATE doen en dat veld met MySQL random updaten? Dan krijg je overal een andere waarde naar mijn weten. Anders kan je nog de ouderwetse memory vretende functie gebruiken: loopen met een while over alle gebruikers en dan updaten.
Zie http://dev.mysql.com/doc/refma…ctions.html#function_rand voor meer informatie.
-
Wat voor teken leerboeken zoek je precies? Ik heb een vriend die goed kan striptekenen, misschien heeft hij wat boeken voor je. Hij tekent echter wel alleen op papier (daarna inscannen of met tablet overtekenen en in Adobe Photoshop® of Adobe Illustrator® bewerken) dus ik weet niet of dat het genre is waar je wil dat ik iets voor je navraag?
-
Het punt is dat niet alles gezegd mag worden, zelfs niet in Nederland waar vooral de mensen die de wet overtreden de zin "Ja maar ik heb toch vrijheid van meningsuiting?" gebruiken. Vrijheid van meningsuiting betekend dat je je eigen mening ZONDER dat anderen hier last van kunnen ondervinden mag uiten. Op het moment dat jij oproept tot, ik pak maar even een raar voorbeeld, het vergassen van Joden dan is dit geen meningsuiting meer maar oproep tot iets wat strafbaar is volgens de grondwet.
Het zelfde geld dat hier. Je mag je mening uiten, ook over CP, maar niet in een topic dat hier niet over gaat (zie regels) wat in vele maten gebeurd. Daarnaast is een topic aanmaken om alle slechte kanten van CP te benadrukken niet normaal. Dit doe je ook niet bij de Albert Heijn, dat je voor de winkel met een megafoon alle slechte dingen (en dingen die ze iets beter hadden kunnen doen) gaat lopen roepen en schreeuwen.
Dat heet fatsoen en is weliswaar niet strafbaar maar wel als dit tot oproep leid of een hetze creeert.
Censuur is wat gedaan werd in Oost-Duitsland na de oorlog tot 1989. Dat je dus vermoord word of je het leven moeilijk wordt gemaakt (wordt gepijnigd) omdat je je mening uit in bijvoorbeeld de krant tegen het communisme. Dat is hier totaal niet aan de orde.
Conclusie: maak CP zwart wanneer je vind dat je hier behoefte aan hebt, maar doe dit niet hier op de website zelf maar PB/email naar de projectleider.
Hopelijk is deze regel nu genoeg verduidelijkt en kunnen we ons richtten op het verbeteren van de andere regels of website.
-
scarface,
Die klopt niet voor PayPal. PayPal is een bank en dus verdienen ze geld aan het omwisselen. De rente is dus altijd in je nadeel aangepast gebaseerd op de huidige koers. In je PayPal account kan je die koers vinden en uitrekenen. -
-
@Maviose,
Als je goed had gelezen wil de persoon in kwestie met een cliëntside programmeertaal (JavaScript i.c.m. het jQuery framework) checken of er nieuwe PB's zijn. Een pagina herlaad script is dus niet aan de orde.@TS,
Alle informatie is hier te vinden:
http://api.jquery.com/jQuery.ajax/