Posts by L.Groot

Beste leden,

Om weer een beetje activiteit te tonen start ik hier een leuk nieuw spel.

Het doel van het spel is dat de gene die "aan de beurt is" een YouTube filmpje, afbeelding of ander bekend materiaal plaatst. Het is dus NIET de bedoeling dat dit bewerkt is met Adobe PhotoShop e.d.

Er moet dan geraden worden wat er niet klopt met het materiaal t.o.v. de werkelijkheid of met de normen & waarden / mentaliteit of cultuur.

Let op!, het moet wel te raden zijn, dus algemeen bekend materiaal en wat voor iedereen toegankelijk is.

Daarnaast een paar topic specifieke regels:
    1: Erotische, gewelddadige, niet < 16 jaar toegankelijk en aanverwant materiaal is verboden in dit topic te plaatsen. Het is aan de desbetreffende moderator om te oordelen wat wel en niet kan.
    2: Alleen de gene die het vorige materiaal juist raadde mag nieuw materiaal plaatsen, tenzij hij de beurt aan een ander geeft of niet binnen 24 uur na bevestiging van het goede antwoord nieuw materiaal plaatst. In dat geval is het aan de desbetreffende moderator om te bepalen wie aan de beurt is. De gene die het goed raadde kan hier dan geen aanspraak meer op maken.
    3: Een reactie mag alleen uit een gok bestaan, geen offtopic of ander tegen de algemene regels reacties. De desbetreffende moderator bepaald de straf van zo'n overtreding.
    4: Wanneer materiaal té lang offline is, kan een moderator de keuze maken om iemand anders de beurt te geven of de huidige plaatser te forceren om een andere bron te gebruiken.
    5: Bij een ander voorval bepaalt de moderator wat er dient te gebeuren. Een lid kan hier geen aanspraak op maken.

Ik zal makkelijk beginnen.

http://www.youtube.com/watch?v=lC_dclLci6g

Wat klopt hier niet?

Aangetekend versturen kost meer werk en is prijziger. Niet aangetekend bied echter geen zekerheid, je hebt geen track en trace (dacht ik) en je weet dus niet of het überhaupt aankomt en als het niet aankomt (als de klant dat zegt) heb jij geen poot om op te staan als je het toch echt verstuurd hebt.

Je moet een uniek spel maken. De kans dat een maffia spel nu nog slaagt is zo minimaal dat het de moeite niet meer waard is. Zelfs unieke concepten m.b.t. maffia gaan gewoon falen.

Kijk je naar InnoGames GmbH dan zie je veel betere, unieke en daarnaast goed bespeelde games waar je een leuk centje uit kunt halen. Dan wijs ik naar Die Stämme / TribalWars en Grepolis.

Organisaties als Travian Games kunnen er ook wat van, maar ik vind InnoGames GmbH toch betere kwaliteit afleveren.

diestro,

Helemaal mee eens ;). Qua ervaring en kwaliteit staan NielsB, Killingdevil en Patrick zeker hoog. K.Rens eigenlijk nooit iets van gezien/gehoord dus daar kan ik niet over oordelen. Wel geeft Koen goed advies en beheert hij veel websites uiteraard ;).

Zelf vind ik dat ik redelijk kan scripten, maar dat ik zeker niet tot de top behoor. Ik kan bijvoorbeeld nog niet object georienteerd programmeren of met heel veel functies werken. Ik denk dat ik wel boven het gemiddelde sta maar ik wil mezelf zeker niet al te hoog inschatten. Veel gebruikers die doen zich misschien wel slechter voor dan ze daadwerkelijk zijn en van velen heb ik nooit werk gezien dus ;).

Wil je dit objectief doen dan zul je iedereen een bepaald script moeten laten schrijven en kijken hoe dit er uit komt qua uiterlijk, coding en veiligheid met een onafhankelijke jury uiteraard.

Wel sta ik ergens bovenaan met de meeste gemiddelde tekens per post (en posts zelf natuurlijk) maar dat komt ook weer door moderatorschap, dan post je bijna nooit 4 woorden en dat was het :P.

Bij deze sluit ik dit topic omdat er geen toestemming is verleend door een teamlid.

Vraag dus eerst toestemming aan alvorens een topic te openen. Dit is ook terug te vinden in ons reglement.

Bij vragen over deze maatregel, contacteer een moderator of super moderator.

Goed even een interpreteer cursus voor beginners tussendoor:

== betekent is gelijk aan
    === betekent is precies gelijk aan
    ! betekent niet (meestal wordt dit in if lussen gebruikt)
    != betekent niet gelijk aan
    > betekent groter dan (kan je een "g" van maken)
    < betekent kleiner dan (kan je een "k" van maken)
    >= betekent groter dan OF gelijk aan
    <= betekent kleiner dan OF gelijk aan

Overigens, bij SQL queries gebruik je een enkele = om aan te geven dat iets gelijk is aan iets. In PHP betekent een enkele = dat je een variabele daarnaartoe veranderd. In if lussen is dit gebruik dus onjuist.

Bij deze sluit ik het topic wegens deze twee redenen:
    1. Er is onvoldoende informatie cq. de foutmelding(en) en de server informatie gegeven.
    2. Leden krijgen hierdoor een gevoel dat de TS zelf niets eraan doet en alleen het script dumpt en wacht op een gratis verbetering.

Wanneer deze twee punten goed kunnen worden aangepast (door een PB naar een moderator o.v.v. dit topic en met een beter start bericht door de TS te sturen of dit direct in het topic aan te passen) dan mag dit topic weer open. Zo niet dan blijft deze gesloten.

Wij hopen hiermee dit soort topics in het vervolg te kunnen voorkomen en zullen waar mogelijk dit beleid vaker gaan toepassen.

Hopende jullie bij dezen voldoende te hebben geïnformeerd.

Inderdaad. Ik pas altijd mysqli_real_escape_string en strip_tags toe. Dit weert alle scripts af. htmlentities pas ik alleen toe bij een output.

Heb je de nieuwe PMA versie op de server geïnstalleerd staan?
    Indien ja:
    Klik op de database en tabel. Dan naar meer -> handelingen. Klik dan rechts onderaan op "Maak de tabel leeg (TRUNCATE)".

Dit zul je moeten doen bij de users, auto's e.d. dus bijna alle tabellen.

Beste leden,

Zojuist heb ik dit topic opgeschoond. Gaarne vraag ik jullie te letten op de volgende punten:
    1) Houd je ten alle tijde aan het reglement. Dit betreft ook offtopic reacties.
    2) Let op je taalgebruik en lok geen ruzies uit.
    3) Berichten m.b.t. de illegaliteit van deze source zijn ook offtopic en worden gewoon door ons verwijderd.

Daarnaast vraag ik gewoon wat respect voor iedereen. Het lijkt hier soms net kinderopvang CriminalsPoint alleen dan nog een stukje erger. Er zijn nu eenmaal mensen die geen tijd/zin/kennis hebben van programmeertalen of deze te leren. Leer daar mee omgaan en reageer gewoon niet als het je niet bevalt.

De report knop bij elk bericht en bij het topic zelf kan worden gebruikt om een moderator versneld bij het topic te roepen. Zelf ingrijpen of andere mensen op fouten wijzen is tegen ons reglement en wordt bestraft.

Alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking.

scarface,
    Bij ons kun je altijd realtime upgraden. Dit houd in dat je gewoon met een klein pakket kunt beginnen. Mocht je over je dataverkeer heen gaan dan kan je zonder geld verlies direct realtime upgraden naar een hoger pakket (of een paar GB extra dataverkeer aanschaffen op het begin) mits er voldoende saldo op je account beschikbaar is.

Alles wordt exact berekend. Op het moment dat je hosting nog een maand geldig is, betaal je dus niet de volle mep voor die 1GB dataverkeer, maar gewoon de jaarprijs gedeeld door 12. Daarnaast kun je ook kosteloos downgraden met saldo teruggave (real) en dit gebeurd ook realtime en DirectAdmin wordt direct geepdated.

Mocht je interesse hebben dan kan ik je een gratis demo hosting account verstrekken die een week geldig is zodat je het kunt uitproberen. Mocht het je bevallen dan kun je het verlengen, anders laat je het gewoon vervallen.

Ons unieke saldo systeem zorgt ervoor dat wij nooit aanmaningen hoeven uit te schrijven of deurwaarders hoeven in te huren. Er worden 4 herinneringen per product verstuurd wanneer deze verloopt. Wanneer er niet wordt verlengd dan wordt uw pakket zonder problemen gewoon verwijderd.

Let wel dat wij backups maximaal een week kunnen teruggeven.

Voor meer informatie over onze pakketten zie: http://rapifia.nl/producten/linux-hosting

Wij bieden daarnaast ook domeinregistratie en virtualisatie (= VPS) aan voor een scherpe prijs. Eventueel inclusief DirectAdmin of een supportplan. Zie onze website of contacteer onze support afdeling voor meer informatie.

Je kunt mij ook een PB sturen of contact opnemen met onze support afdeling, zie daarvoor: https://rapifia.nl/algemeen/contact.

Wij accepteren momenteel 6 betaalmethodes. De transactiekosten en werking kan hier worden ingezien: https://rapifia.nl/algemeen/betalingsinformatie

Onze algemene voorwaarden vind je hier: https://rapifia.nl/algemeen/voorwaarden

Rapifia Nederland is een handelsnaam van Rapifia Europe. Rapifia Europe staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Gooi-, Eem- en Flevoland onder registratienummer 54339596.

Alle bedragen vermeld op de website zijn inclusief 19% BTW.

Veel succes met het maken van je keuze!

Dein heeft inderdaad gelijk. Op het moment dat jij iets tastbaars hebt gekocht dan is dat jouw (tijdelijk) eigendom en mag je dit voor elke willkeurige prijs verkopen. Iets wat jij ergens gratis vandaan plukt en waar duidelijke voorwaarden op zijn gesteld mag je niet voor geld verkopen ;).

Om even kort terug te gaan op die euro munten:
    De munten zijn eigendom van de Europese Centrale Bank (ECB) te Brussel en veelal geproduceerd door de lokale banken van de lidstaten (De Nederlandsche Bank (DNB) of Nationale Bank van België (NBB)). Op het moment dat jij deze munten / biljetten zodanig aanpast dat deze niet meer bruikbaar zijn dan ben je officieel strafbaar bezig en kan er een procedure worden aangespannen mocht dit in grote aantallen voorkomen.

Dat is iets heel anders. Munten zijn jouw tijdelijk eigendom om er transacties mee te doen. Vernietiging van euro-munten bijvoorbeeld i s daarentegen wel weer strafbaar.

Op deze games zit copyright, jij hebt ze niet zelf gemaakt. Dus mag je ze ook niet verkopen, ookal is het een pack van 5.000+ games.

Bij deze heb ik het topic weer geopend. Bewijs van de TS:
    http://imghost.nl/download/voorbeeldcp3.png

Mocht er iets niet duidelijk zijn omtrent de regels of illegaliteit van deze verkoop, dan verzoek ik je vriendelijk dit kenbaar te maken aan een moderator via een PB of een report.

In dit topic is het alleen toegestaan om vragen m.b.t. de verkoop zelf te plaatsen.

Bij voorbaat dank!