Ik heb mezelf alvast "pre-registered" dus ik ben benieuwd :).
Posts by L.Groot
-
-
Ik gebruik nog de oude versie van LiveZilla. Hij werkt prima, gewoon legaal alleen niet meer te downloaden van hun website aangezien ze betaald zijn geworden. Je hebt dan dus alleen geen recht op nieuwe updates. Wanneer je de .exe van me wilt hebben dan moet je maar even een PM sturen ;).
-
Thomas, het gaat niet om waar de zanger(es)s(en) vandaan komen, maar in welke taal ze zingen. Frans + Engels = faal omdat Fransen Engelsen haten :).
-
Je bedoeld dus een tutorial voor reguliere expressies ofzo? Ik snap echt werkelijk waar geen snars van wat je opschrijft, mijn excuses ^^.
-
Idee 1. Wat jij wil realiseren is een alleen OOPHP forum en dat gaat hier toch niet gebeuren. Daarnaast weet ik zeker dat een groot gedeelte van de crew weet wat programmeren is en alleen scripts goedkeurt op het moment dat zij zeker weten dat het veilig genoeg is.
-
Ik ben het met je eens, alleen je kunt niet verwachten dat heel CP opeens OOPHP gaat programmeren. Ik wil het zelf niet eens doen, ik vind procedural namelijk veel makkelijker werken. Daarnaast is de doelgroep hier niet geschikt voor. Het is een Criminals forum, daar hoort geen OOPHP bij.
Naast dit wil ik dat iedereen zijn scripts kan delen, ongeacht de script wijze en wat jij ervan vind. Hier kun je het niet mee eens zijn, echter weet ik zeker dat meer dan 50% van CP en ik denk ook de gehele crew achter dit besluit staat. Dit soort ideeën passen op forums als SiteDeals of OOPHP communities maar zeker niet op criminals communities met startende programmeurs.
Vandaar zie ook mijn reactie in dat script waar je de link van plaatst.
-
R4 kaarten zijn verboden volgens de Nederlandse wet- en regelgeving, dus ook op de in Nederland gehoste CriminalsPoint.com. Daarnaast stimuleren wij de illegale downloads van games uitgebracht door Nintendo of haar partners uiteraard niet.
Zie ook: http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BN1963.
-
-
jopitan,
Klopt maar vertraagt de server onnodig.
Daarvoor is isset() of strlen() voor in te het leven geroepen. -
-
-
Haha, ik had hem gemaakt ;). Dus geef mij maar de schuld van deze onzinnige grap ;).
@Brent,
Het was 1 april, dus geen onderzoek maar gewoon een grap met achteraf de stats. -
-
jopitan,
Maar toch wordt er geld om gevraagd ;). -
Mac = Apple. Apple = censuur en werkt met bijna geen andere hardware en software dan die door hen is goedgekeurd. Geef mij maar een PC met danwel Windows of Linux erop waarin ik zelf kan bepalen wat ik erop wil aansluiten (past in de regel altijd) en wat ik wil installeren.
En hoe ik iets ergens op wil zetten (iPod moet met iTunes, een MP3 speler uit 2001 kon zelfs gewoon al met de Deze Computer -> F:\ -> Copy paste liedjes functioneren maar Apple moet weer "anders" zijn).
-
Irakli, die was bijna goed alleen ze maken soms wel in andere talen liedjes maar nooit in het Engels zoals Brandon192 zegt. Fransen hebben namelijk een hekel aan andere talen en vooral Engels (wereld taal).
Dus Brandon192 krijgt van mij het recht om nieuw materiaal erop te zetten. Ik ben benieuwd!
-
Ik dacht ik doe een makkelijke :P.
Goed, Joyeria je zit erg in de buurt, vooral je laatste zin. Laatste tip die ik geef: De franse "eigendunk" mentaliteit i.c.m. de helft van dit liedje.Als jullie hem nu niet weten :).
-
Fitim,
Je zit goed met de richting op Fransen, alleen ik doel meer op de cultuur van de Fransen dan in het liedje zelf. Als je denkt aan deze cultuur en dan naar de tekst van het liedje kijkt moet je het kunnen raden ;). -
Niemand heeft het nog geraden, ik zal een hint geven.
Kijk niet naar de stijl / muziek maar kijk naar de tekst en cultuur. Meer zeg ik niet. -
Dus ben jij in gebreke als de klant volhoud niks te hebben ontvangen en kost het jouw een extra verzending of wellicht een rechterlijke procedure waar je nooit gelijk in gaat krijgen..